Székelyhon.ro
2017. február 27., hétfő; Ma Ákos, Bátor napja van
Rss Facebook oldal Twitter oldal Youtube csatorna Google +1 oldal

Megszavazott parkolási szabályzó, elfogadott városfejlesztési stratégia Csíkszeredában

Barabás Hajnal | 2017.01.27. [17:27]

Elfogadta Csíkszereda új parkolási szabályzóját az önkormányzati képviselő-testület pénteki ülésén, úgy, hogy a korábbi 62 lejes pótdíjat, 50 lejre csökkentették a szabálytalanul parkoló sofőrök megbírságolására. A parkolási szabályzó mellett megszavazták a megyeszékhely integrált városfejlesztési stratégiáját és fenntartható mobilitási tervét is.

parkolas gn 011_bKerékbilincs helyett 50 lejes illeték kifizetése lesz a szabálytanaul parkolók „jutalma”

A csíkszeredai önkormányzati képviselők soros havi ülésükön napirendre tűzték a város fizetéses parkolási rendszerének új szabályzóját. Az erről szóló határozatot azzal a módosító indítvánnyal fogadták el, hogy a korábbi 62 lejes pótdíjat 50 lejre csökkentették, miután jóváhagyását adta erre a parkolók felügyeletével megbízott City Parking Kft.

Az EMNP-s önkormányzati képviselők, Soós Szabó Klára, Márk Dezső, valamint Tőke Ervin nemmel szavaztak, továbbra is fenntartják azt, hogy ezt a szolgáltatást a városnak kellene működtetnie. Fülöp Árpád RMDSZ-s önkormányzati képviselő azzal érvelt, hogy a parkolók működtetése költségekkel is jár, és, hogy szeretné tudni, hogy a város ki tudna-e évi 250 ezer lej többletet termelni, azt az összeget, amelyet a parkolók felügyeletével megbízott cég fizetett eddig a városnak.

A parkolási szabályzót egyébként több alkalommal is módosítania kellett az önkormányzatnak, legutóbb tavaly ősszel pedig azért kellett visszavonják, mert a Hargita Megyei Prefektúra kifogásolta, hogy nem láttamozta azt a közlekedésrendészet. Végül több egyeztetést követően a csíkszeredai közlekedésrendészet azt közölte a polgármesteri hivatallal, hogy nem hatáskörük láttamozni a fizetéses parkolási rendszer új szabályzóját, így ezt a hivatal jegyzőkönyvbe vette, és csatolta a most elfogadott határozathoz. Amennyiben a prefektúra is elfogadja, akkor szerződést módosítanak a City Parking Kft-vel az új szabályzó előírásainak megfelelően, és már márciustól életbe léphet az új szabályzó.

Újdonsága az új szabályzójának, hogy március végétől az üzemeltető cégnek lehetőséget kell biztosítania az SMS-ben történő fizetésre is. A szabályzóban foglalt parkolói bérletárak nem módosultak, havonta 30 lejt, évente 242 lejt kell érte fizetni, de van lehetőség negyedévente, félévente is bérletet váltani. A jogi személyeknek emeltebb áron adják a bérleteket. A parkolójegyek ára a következőképpen alakul: 20 perc 0,50 lej, egy óra 1,50 lej, napjára 6 lejbe kerül. A sms-en keresztüli jegyárak valamivel magasabbak: egy óra parkolás 2,25 lejbe kerülne, két óra 4,50 lejbe, a napijegy pedig 7 lejbe.

A korábbi kerékbilincseléses módszer helyett úgynevezett 50 lejes pótdíjjal bírságolják majd a fizetéses parkolókat szabálytalanul használó autók vezetőit. Amennyiben két napon belül nem fizetik ki ezt a City Parking Kft.-nek, akkor a polgármesteri hivatalhoz a minimálbér 10 százalékát, jelen esetben 125 lejt kell befizetni szabálysértésért járó bírság gyanánt.

Elfogadták a városfejlesztési stratégiát és a mobilitási tervet

Korábban többször cikkeztünk Csíkszereda integrált városfejlesztési stratégiájáról és fenntartható mobilitási tervéről. E két dokumentumot pénteki ülésükön egyhangúan el is fogadták a csíkszeredai önkormányzati képviselők. Füleki Zoltán, Csíkszereda alpolgármestere kiemelte, a stratégiára és a közlekedési akciótervre azért volt szükség, hogy a benne szereplő beruházási elképzelések megvalósításához támogatásokat tudjanak megpályázni az Európai Uniótól, vagy a kormánytól. A dokumentumokat a város honlapjáról, a szereda.ro oldalról, az Aktuális menüpont alatt lehet letölteni és elolvasni.

A testület jóváhagyta továbbá a csíkszeredai oktatási intézményhálózatot a 2017-2018-as tanévre, ugyanakkor vásárlási szándékukat fejezték ki, élve az elővásárlási jogukkal a Petőfi Sándor utca 32. szám alatti ingatlanra, Veres Imre ingatlantulajdonos felajánlásával. Füleki ezzel kapcsolatban kihangsúlyozta, a határozat elfogadása nem kötelezi a várost az ingatlan megvásárlására, egyelőre tárgyalásokat folytatnak, és amennyiben ki tudnak egyezni, azután lehet szó vásárról.

Komment




Hozzászólás száma:
Név:
Biztonsági kód
Elfogadom a mércét
79.
Haaaaaa
2017.01.31., kedd [19:04]
[Nem ütötte a mércét]
78.
Barkiiiii
2017.01.31., kedd [18:57]
Hiaba haborgunk sem Raduly se Domi sem a tobbi jomadar fel sem veszi a haborgasunkat a city parking volt es lessz mert Valahol valamit jol intez boven van penz van mit osztogatni s ugy csinaljak ,hogy a husbol jusson mindenkinek de csak induljon el az uj rendszer mert a tanacsnal is lessz buli mert akarva akaratlanul ok kovetelik ,hogy a DNA nal latogatast tegyenek a city parkingosokkal kozosen !
77.
aaaaaaaaaaazzz
2017.01.31., kedd [12:49]
1100 lej?
az sok, keves? azert mar jar? vagy oruljek hogy befizethetem? ezerty mar irigyeim is lehetnek? netan haragosaim?

ket dolog:
-draga a parkolas az itteni fizetesekhez es mas nagyobb varosokhoz kepest
-nem privat parkolot kerek/kertem hanem lehetoseget ingyen is parkolni a lakasom kornyeken! - nem kimondottan vagyok a bejarat elott, autoban szulettem megallo tipus
76.
Licit
2017.01.31., kedd [06:46]
Kezeld azert nem jelentkeztem a licitre mert tudott dolog volt ,hogy a city parking kell legyen a nyero es minek faradozni portyara ,jaj de nem latjatok a fatol az erdot !
75.
azosztán
2017.01.30., hétfő [21:54]
Mekkora az autoadod amiért Szerinted jarna még egy evi ingyenes parkoló hely is?!
74.
az biztos h az vagy
2017.01.30., hétfő [21:50]
És ugyanbiza mi volt benne szemelyreszabott?!
73.
kkkkkkkkkkkkkkkkk
2017.01.30., hétfő [18:33]
krum. latom neked ez tul magassan van a sapin a polgarmester tanit es ha ezt tanitja akkor valoban baj van..
72.
"Ejsze"
2017.01.30., hétfő [16:31]
"Ejsze" ezt az iskolában még a szorzótábla előtt megtanítják. Ha "Ejsze" vett egy almát 1 lejért és eladja 2 lejért, mennyi nyeresége származik belőle...
Egy egyetemen ellenben ez valahogy így szokott kinézni: ha "Ejsze" vett egy almát 0,0001 egységért, amelynek tömege x és eladja y egységért, számítsa ki az alma tömegének értékét öt százalékos pontossággal.

A törvényt illetően: én sem értek vele teljes mértékben egyet, de a szabályokat be kell tartani. Valószínűleg az összeg elriasztásképp annyi amennyi – a plusz profit mellett.
71.
aaaaaaaaaaazzz
2017.01.30., hétfő [16:01]
en ezt sokallom:

"20 perc 0,50 lej, egy óra 1,50 lej, napjára 6 lejbe kerül."

tudom nem kell autoval jarni
azt is tudom hogy nem kell auto
de ha mar fizetek adot a varosnak az auto utan lassan nincs ahol megalljak anelkul hogy meg ne nyuznanak - megallni nem parasztul szoktam (ket helyre, jardat elfoglalva, korforgalomba, zoldovezetbe beallva)
70.
nagyon hülye
2017.01.30., hétfő [15:50]
Mert személyre szabott pályáztatás volt, előre lejátszott meccs, ha úgy tetszik. Aki nyitott szemmel jár-kel, az látja, hogy mennek a dolgok a tulipán háza táján is.
Ugyanúgy sírnak, hogy a DNA miatt nem lehet tenni semmit, mint itt a pótdíj miatt. Ha nekik tanácsolod hogy tessék jegyet venni, akkor az elvtársaidnak is mondjad, hogy tessék becsülettel dolgozni és nem olvad a vaj.
69.
nagyon de nagyon értelmes
2017.01.30., hétfő [09:30]
miért nem jelentkeztél Te is a cégeddel a liciten?!
68.
Megmozdulas
2017.01.30., hétfő [06:57]
Varjatok meg marciusbol lehet Aprils vagy majus mert Gondolom Fuleki ur es tartsaik meg egy kicsit ragodnak Azon ,hogy miert is kell magancegnek kiadni a parkolokat amikor a varos is jol elhetne belole ,mert ugyebar ennek a gyonyoru cegnek az a jo ha naponta minel tobb cetlit kitesz es ot hol erdekli hogy vâne penzed vagy nincs ? Na de nem gond mert erre is lessz megoldas per pert kovet majd mind a bilincseles idejen mert akkor is a nagy gorek nem kaptak bilincset csak a szegeny pornep ,ez igy lessz most is !
67.
Zanzi
2017.01.30., hétfő [06:46]
Vegyel jegyet es nem lessz potdij de ha veletlenul megis tevedtel es potdijas cetlit kaptal pereld be nyugodtan mert megnyered es megnyugodsz hogy a penzed sem annal a roncs city parkingnak sem annak a semmi tanacsnak nem fog a zsebebe kerulni !
66.
kutbaesett
2017.01.30., hétfő [02:02]
Tanuljatok a sokszoros tévedéseitekből !
Gondoljátok jól meg , érdemes volt-e szavazni a tulipán mostani vezetőire ?
Választani nem lehetett, csak butául szavazni.
65.
győző 2
2017.01.30., hétfő [00:20]
Trabis és társai! Szívinfarktust kaptok a pótdíj miatt,úgy veszitek az ügyet mintha kötelező pótdíjat szavaztak volna meg!Jegyet veszek nincs pótdíj,nem veszek jegyet,akkor cetlit ragasztanak,amit per hecc, csak 2 nap után fizetek meg! A probléma nem ez,hanem az,hogy egy ,,veszteséges" szolgáltatást ,,rányomtak" a mártír cégre,de a pótdíj behajtását,amihez tényleg semmi közük,azt felvállalták, úgy,hogy egy uzsorakamattal megemelték az értékét,amiből persze vissza fizetik az 50 lejt a cégnek!
Magyarul:a céget 2-szer éltették meg,először, a jegyek ára biztos jövedelem napi készpénzben,másodszor, a pótdíj kifizetése bíztosított anélkül,hogy a cég jogi lépéseket tenne ilyen irányban!! Ezt a disznóságot akarja ködösíteni Fülöp Árpika,de ezt a nép nem veszi be,s gondolom a prefektúra sem!! Ami a stratégiát illeti,reméljük,hogy Füleki csak felolvasta és amig valakik kidolgozták,addig ő rmdsz
plakátokat ragasztott kerítésekre és villanyoszlopokra!
64.
Nagyon értelmes
2017.01.29., vasárnap [22:44]
Az én cégem bevételét is megdobná, ha csak úgy minden szolgáltatás nélkül adóznátok neki naponta 1-2 lejt. Nem telepszek rátok semmi szolgáltatással se parkolás, se távhő, se hasonló lehúzások, csak úgy fizessetek, mert már megszoktátok.
Szólok is a haveroknak hogy hozzanak egy ilyen határozatot is, mert az Értelmes-ek sem értik hogy mi a baj ezzel és örülnek, hogy csak napi 1-2 lejt kell nekem fizessen a semmiért az 50 helyett.
Tisztelettel.
63.
Értelmes
2017.01.29., vasárnap [22:15]
Nem értem,mi baja mindenkinek a pótdijjal,miért akar mindenki pótdijat fizetni,jegyet kell venni!!!!,és máris a pótdij téma tárgytalan.
62.
Balulululu
2017.01.29., vasárnap [20:12]
A tanacsnal kik szavaztak meg az 50 lejt ? Raduly ur meg mindig bizom benne ,hogy on tesz ezert a dologert valamit megsem hiszem ,hogy hatat fordit azoknak akik aggodva imatkoztak ,hogy napvilagot lasson az igazsag es kideruljon ,hogy on artatlan! Elore is koszonjuk
61.
Gep
2017.01.29., vasárnap [20:03]
[Nem ütötte a mércét]
60.
Tabel
2017.01.29., vasárnap [19:57]
Hat a Ket jo madar jobb lett volna csucsuljon meg par evet bukarestbe miset is hiaba modtunk ertuk mert amnesiaba szenvednek es elfelejtettek ,hogy vissza valasztottuk es kialltunk melletuk hat csak igy tudjak ki allni ertunk ? Pedig mi csak 40 lejt kerunk tolluk csak annyit ,hogy 50 bol 10 lej legyen a potdij mert sajnos par perces keses mindenkinel benne van a Pakliba plane ha a ceg ertelmes munkatarsai meg az orat sem tartsak be mert a fonokuk azt mondja hamarabb ra lehet tenni a cedulat az nem baj! Na varosvezetes koszonjuk ,hogy a szavazo polgarokat meg sem hallgatjatok !
59.
Anarchia
2017.01.29., vasárnap [19:47]
Igen,menjünk tüntetni,legyen minden ingyen,miért fizetni bármiért is....hogy van egyeseknek ennyi esze?!
58.
Jajajajaj
2017.01.29., vasárnap [18:32]
[Nem ütötte a mércét]
57.
5674
2017.01.29., vasárnap [18:23]
Igy van nem nehezseg ezt a szemet ceget padlora tenni senki ne valtson jegyet es tuntessunk a varoshaza Ellot a city parking ellen es akiket sirattunk amig vallattak bukarestbe vegyek eszre magukat ,hogy folul a galya alul a viznek arja azert a viz az ur (a nep az ur ) es remelem a prefektus ur a nep mellett dont es nem fogadja el az uj potdijas szabalyzoval ezt a modositast !
56.
Fuleki labujja
2017.01.29., vasárnap [16:57]
[Nem ütötte a mércét]
55.
Anyosmentés
2017.01.29., vasárnap [16:46]
Egyetértek veled : "Ők majd megfejtik az eddig ismeretlen érdekkapcsolatokat és tiszta vizet öntenek a pohárba."
+ Csikszeredaiak érdemes lenne azt is észrevenni, hogy a parkolási nyereskedés maximálása miatt olyan helyeken is korlátozzák a parkolási lehetöséget és korlátozzák a forgalmi lehetöséget ahol tulajdonképpen nem lenne indokolt ! Olyan, a forgalmas központtól távol esö utakat "szervezték" át ahol nyilvánvaló hogy csupán a fizetéses parkolók kialakitása volt a cél tulajdonképpen korlátozva a forgalmi lehetöséget akadályozva még az esetleges tüzoltó és mentöatók forgalmi bevetési lehetöségét is !
Sajnos ezt nem veszi senki észre a sok okos tanácsos csiki közül ? A következö bereskedés lehetösösége ebböl is elökerülhet ! Ne adja a Fenvaló hogy anyosómat ne tudják idejében menteni ... ( ez csupán vicc de elgondolkoztató...)
54.
Abcde
2017.01.29., vasárnap [11:25]
@Mocus:Neked a magyar nyelv tuti nem az anyanyelved,mert,hogy irni,és beszélni nem tudsz az szent!!
53.
Mocus
2017.01.29., vasárnap [10:52]
[Nem ütötte a mércét]
52.
trabis
2017.01.29., vasárnap [09:51]
Azt nem írtam, hogy ingyen kellene és eddig is fizettem becsületesen,de igazságtalannak és aránytalanul soknak tartom a pótdíjat! S amúgy az egész rendszer igazságtalan, szerintem törvénytelen! Nem az apjától örökölte azt az utcarészt,sem a City P. sem Ráduly, sem Domi! Tehát az enyém is ! Épp ezért nem kellene fizetéses legyen! A City P. egy lejt sem fektetett a parkolók kialakításába, készen kapta! Egyre többet tesznek fizetésessé, olyan helyeken is ahol nem lenne indokolt, hogy többet kaszálhasson a cég..... Tehát nagyon kilóg az a bizonyos lóláb!
51.
krum
2017.01.29., vasárnap [08:28]
Ejsze a Sapientián tanultad ezt? Kb.ilyenek végeznek ott.
50.
Rottweiler
2017.01.29., vasárnap [08:16]
És akkor mikortól kell újra parkolást fizetni?
49.
kutbaesett
2017.01.28., szombat [23:31]
Lehet ennyire hülyiteni a népet ( ? ), hogy a város nem tudná müködtetni a parkolókat, de tudja müködtetni egy vérszivó poloska cég !
Irásban kell jelenteni a DNA-nak !
Ők majd megfejtik az eddig ismeretlen érdekkapcsolatokat és tiszta vizet öntenek a pohárba.
48.
kutbaesett
2017.01.28., szombat [23:18]
Olcsóbban megússza a szabálytalanul parkoló, ha gyorsan korrigál
Bíró Blanka | 2017.01.15. [21:54]

Módosította Sepsiszentgyörgy parkolási szabályzóját az önkormányzat: a képviselő-testület pénteki ülésén szavazott arról, hogy akit parkolójegy nélkül tetten érnek, 24 órán belül befizetheti a 10 lejes napi parkolási díjat, és akkor nem bírságolják meg.
47.
szabályok
2017.01.28., szombat [21:40]
A szabályok betartása mindkét félre vonatkozik, mert így, hogy a hatalom nem ismer sem emberi, sem isteni szabályokat, így inkább átverés szaga van. Ugyanazt űzik mint a választáskor is, védelmi pénzt, szavazatot próbálnak kicsikarni a népből, fizess ha erre szavaztál.
Parkoló jegyet váltok amikor beállok egy tisztességgel működtetett parkolóhelyre, amit a cég megvett vagy bérelt és tisztán tartja, őrzi az otthagyott járművet.
Amit itt mocskolkodnak az inkább egy újabb adó, mintsem szolgáltatás, amiért fizetni kéne.
46.
BélaAa
2017.01.28., szombat [21:26]
Be kell tatani a szabályokat, bérletet, vagy parkoló jegyet kell váltani és akkor nincs pótdíj? Mi ebben olyan nehéz vagy különleges? Mit kell filozofálni, hogy magáncég, vagy városháza? Ha ez valakinek nehézséget jelent, akkor az fizessen pótfíjat. Bár két szabálytalankodás árából, amit a várisnak kell befizetni, már lehet venni éves bérletet is, amivel sok energiát lehet megtakarítani, és meg lehet kímélni másokat a szájtépéstől :)
45.
kkkkkkkkkkkkkkkkk
2017.01.28., szombat [21:22]
ha 250 ezret fizet a varosnak evente akkor minimum 1 milliot csinal egy ev alatt tehat ha a varos atveszi akkor a koltsegek levonasaval (alkalmazottak fizetese,adok,gepek,autok fentartasa..........)a varosnak maradna min. 600 ezer ...............egy kis kozgaz. uraim mert a bevetel minusz kiadasok az egyenlo PROFIT!!!!!!!!!!!!!
44.
ésszerűen
2017.01.28., szombat [21:12]

Most már csak a kormány hatalmasaiban bízhatunk, mert a választott elöljárók bebizonyították (pár tanácsost leszámítva) hogy a városlakók ellenében is megvédik a cimborák érdekeit.
Kérdéses, hogy betartatják-e a városvezetőkkel a törvényeket, hogy csak ott legyen parkoló, ahol ez nem ellenkezik a KRESZ előírásaival, nem hogy az átjárónál nincs kilátás a parkoló autók miatt, és az autóbusz is az út közepén áll meg.
A másik gazság ott van, hogy miként lehet egy magáncég behajtója a város? Mert én is örömmel átadnám a városnak a hátrálékos ügyfeleimet, hajtsa fel nekem a pénzt, pereljen helyettem stb.
De józan ésszel az is felfoghatatlan, hogy bár a Goscom a város cége, mégse járnak el ilyen keményen a nem fizető ügyfeleivel, (...)
Sírhatnak hogy a románok kettős mércével mérnek minket, míg a tulipánosok is ugyanúgy cselekednek. Ez valahogy jobban fáj, ha magyar ás a magyar ellen, ha pont azok lopják meg a népet, akik a felemelkedésén kéne fáradozzanak.

43.
egyik
2017.01.28., szombat [19:20]
Egyetertek, de van akinek minden ingyen kene, es meg ugy se lenne jo, hanem azon felul ugy s oda parkoljon ahova neki jol esik, ha az miatt 10-100 embernek okoz nyugot az se erdekli
42.
reális
2017.01.28., szombat [15:49]
Ezt próbáld a "trabis"okkal megértetni :)
41.
PSzabi
2017.01.28., szombat [13:11]
Egyértelmű, hogy ennek így kell(ene) lennie, az éves bérlet, mint a nevében is benne van, 365 napra kell, hogy szóljon. Remélem, ez így is lesz márciustól. A másik dolog: itt mindenről szó van, csak a legegyszerűbb, legkézenfekvőbb megoldásról nincs: ha szabályosan parkolsz, nincs pótdíj. Ja, hogy nehézünkre esik betartani a szabályokat? Az más...
40.
Jack 01
2017.01.28., szombat [12:36]
Nem tudom eddig hogy volt az éves bérlet megoldva de nekem úgy logikus hogy az év bármelyik napján veszem akkor az 12 hónapra érvényes attól a naptól számolva. Ugy mint az utado biztosítás stb.
39.
marvika99
2017.01.28., szombat [11:02]
[Nem ütötte a mércét]
38.
egy rendőr
2017.01.28., szombat [10:47]
Bocsi,én is fizettem parkolást és bilincselést is.Még meg van a bizonyitékom ha nem hiszed.
37.
mass
2017.01.28., szombat [10:18]
Varadon 150lei ha elkapod amikor viszik el az autot, ha mar el is vittek akkor joval tobb.
36.
Egyszerű
2017.01.28., szombat [10:11]
Emberek a dolog ,nagyon egyszerű,kell venni egy 1lejes jegyet,és máris nincsen potdij...
35.
heheheheee
2017.01.28., szombat [08:13]
Belaim az urban!!! csurjuk, csavarjuk, haborgunk jobbra balra... kerdem en ha egysegesen senki nem fizet a parkolasert, es az utana jaro "buntetest" sem fizetjuk ki a "kozkedvelt" City Parking-nak, ugy az meddig bir letezni?? a masik hogy ha birkak vegyunk, es nem mutatunk egy egyseges tiltakozast a kialakult helyzet ellen, akkor mi fog valtozni??? SEMMI!!! Ez van, a varos a kedves eloljaroink jatszotere, ahol ugy jatszodnak ahogy akarnak... Nem tetszet, megis vissza valasztottatok oket! Gratulalok...
34.
S.O.S.
2017.01.28., szombat [08:04]
Amíg bent csücsült a két jómadár Bukarestben a hűvösön bőgött az egész Szereda értük,misét mondtak értük,és láss csodát uram,a mise hatásos volt mert kiszabadultak. Remélem az imádkozók mind kapnak egy-egy pótdíjat,érezzék úgy hogy ezzel elnyerték az első díjat!
33.
2248
2017.01.28., szombat [07:13]
Azert a c parking nem lehetett veszteseges mert akkor ezek a patronok nem tartottak volna a ceget vissza passzoltak volna a varosnak ugy ,hogy tevhitbe ne eljunk ez egy jo business !
32.
Zoldovezet
2017.01.28., szombat [06:59]
Na kivancsi vagyok erre a potdijas akarmire gyergyoba mar alkalmazzak de ugy tunik az a lenyeg ,hogy minel tobb cetlit tegyenek fel naponta sajnos nem varjak meg az idot a parkoloorok mert kapnak minden kocsi utann plusz penzt ez igy nem helyes mert ez esetben Ismet a penz dominal !
31.
Jbela
2017.01.28., szombat [05:07]
Raduly ur Gondolom erzi,hogy a parkolassal a tanacs melle fogott mi onnel tartottunk de on nem tartott velunk ez a potdij nem lehetne kevesebb ? Vagy amig nem volt buntetes azt valahogy be kell hozni !
30.
trabis
2017.01.28., szombat [01:06]
A büntetés (vagy,pótdíj) kiszabása is így sokkal egyszerűbb lesz a cég embereinek, mert régebb ha késtél 3-4 percet nem tudták lebilincselni, mert időbe telt amíg a kollégák odaártek. Most csak teszi a papírt az ablakodra és kész, meg vagy büntetve!!!!!!!!!!!! Lesz még ebből cirkusz, meglátjátok! Erre gondoltatok-e? Késni néhány percet,könnyen előfordul, még a jóindulat mellett is!
29.
trabis
2017.01.28., szombat [00:59]
A rend kell,de azért nem kellene lenyúzni a bőrt az egyszerű emberekről, mert köztudott, hogy a nagykutyák egy sem fizet parkoló díjat!!!!!!!!!! Sem rendőr, sem polgármester,sem újgazdag, csak és kizárólag az egyszerű székely !!!!!!! Ezért van a nagy ellenkezés mindenki részéről!
28.
Soför1
2017.01.28., szombat [00:50]
Már ideje volt,mióta úgymond ingyenes a parkolás,nem lehet szabad parkolot kapni
27.
2468
2017.01.28., szombat [00:42]
Nem védeni akarom a céget de a parkolás ellenörzését a város már 6 évig probálta működtetni és persze veszteségesen,így legalább nyeresége van a városnak belőle!!
26.
liemax
2017.01.27., péntek [23:48]
[Nem ütötte a mércét]
25.
Csiki Istvan
2017.01.27., péntek [22:53]
Füleki úr, egy magáncégnek megéri működtetni a parkolást a városban, de az önkormányzatnak nem? Érdekes, nagyon érdekes ...
24.
10lej
2017.01.27., péntek [21:54]
Fuleki ur kerem szamolja ki mennyibe kerul marciustol az ev vegeig a parkolo berlet mert a city parking nem hiszem ,hogy vissza szamol de on mind RMDSZ kepviselo gondolom van szava ebbe a dologba is !
23.
Bomba
2017.01.27., péntek [21:48]
Fuleki ur mind egy jo kozgazdasz ugy szamolgat most nem reg cseppent be a tanacshoz maris ert a parkolashoz de azt nem szamolta ki ,hogy ha a varos csinalna mennyi lenne a profit ? Volt egy tanc egy tanc ....
22.
555laza
2017.01.27., péntek [20:58]
Ha marciustol beindul a parkolas az ujdonsult potdijjal akkor remeljuk az eves berletet joval olcsobban adjak ha nem akkor Raduly ur segiteni fog majd es kozbejar a cegnel a szavazopolgarok erdekebe ! Elore is koszonjuk
21.
Cikk
2017.01.27., péntek [20:43]
A city parking olyan csunyan bemutatkozott hogyha a potdij 10 lej lenne akkor se szimpatizalnek ezzel a ceggel neha a tanacstol valaki le ellenorizhetne ,hogyan mukodik az aktivitas tisztessegesen vagy illegalisan !
20.
1234ww
2017.01.27., péntek [20:35]
Ez a parkolas valakinek valakiknek nagyonn jo uzlet de ez sem baj kell a rend de nem minden aron mert egy magancegnek az a lenyeg ,hogy minel tobb birsagot szedjen be ha vetett az auto Vezeto ha nem mert nala csak a penz szamit eppen ezert kellett volna a tanacs kevesebb potdijat megszabjon mert biztos ugyan olyan taktikaval fog dolgozni a ceg mind amikor bilincseltek !
19.
Profit
2017.01.27., péntek [20:18]
Harom tanacsos nem ertett egyet a parkolas szabalyzoval igazuk van nem kell kiadni magancegnek a parkolast a varos is igy tudna mukodteti ha megeri a Citi p nek akkor mert nem eri meg a varosnak ? Mi ebbe a nehezseg vad emberek kellenek oda is mind a citi parkinghoz es megy az uzlet !
18.
ano12345
2017.01.27., péntek [20:16]
Hat kedves City parking akkor remelem maricustol nem egy evre kell vegyem a berletet hanem csak 10 honapra..ugy lenne legalis. A masik szerintem ha atruhazza a ki nem fizetett buntetest a varosnak azt siman meglehet nyerni. Meg ilyent nem hallottam, hogy egy maganceg fele a tartozast atvegye a varos..
17.
egyvalaki
2017.01.27., péntek [20:05]
Az 50 lej amit ki kell fizetni az nem bűntetés. Az pótdíj. A kettő nem ugyanaz. Ha a tömegközlekedési járműveken is elkapnak jegy nélkül akkor pótdíjat kell fizessel. Az is magancég. Nem megbüntet, hanem pótdíjat követel.
Most azok járnak jól, akiknek nincs a nevén az autó. A rendszám alapján az eredti tulajnak megy a pótdij, de az autója 5-10 szer cserélt gazdát 7 megyében. Vagy a barnák, akiktől ugy sem tudja felhajtani az önkormányzat, Legfeljebb ledolgozza, de egynek sincs a nevén az autó. Ők bíztosan nem fognak fizetni, főleg a lengyel számú autójukra
16.
Zabola
2017.01.27., péntek [20:03]
Fülöp Árpád RMDSZ-s önkormányzati képviselő figyelmébe!
Ha egy cég évente be tudott fizetni a város kasszájába 250 ezer lejt, akkor az azt jelenti, hogy a cégnek van amiből, van nyeresége. Akkor miért is nem tudná a város működtetni a fizetéses parkolást?
15.
Parkolo
2017.01.27., péntek [19:55]
Hat a nep az mar feledesbe merult ugy ,hogy kit erdekel ,hogy a parkolasert mennyit kell fizetni lehet ,hogy Raduly ur es tarsaert csak a city parking allt ki ? Majd ok fogjak vissza valasztani is !
14.
Ugyved
2017.01.27., péntek [19:47]
Kovaszna megye mas vilagresz ott eleg a 10 lej de csikszeredaba 50 lej kell mert itt gazdagsag van ugye Raduly ur ? mar elfelejtettunk mindent pedig ez a nep onert es a tarsaert kiallt ez latszott a valasztaskor is de sajnos ez van ! Majd osszel szamoljak a juhokat !
13.
Vilag
2017.01.27., péntek [19:37]
Jo lenne ha a varos is neha a nep mellett lenne nem csak kampany idejen ,m-a az 50 lej helyett lehetett volna szavazni 10 lejt a parkolo birsagert de meg messze van a valasztas mar nem kell a szavazo polgar velemenye ! A tanacsulesen volt Ket mas velemeny de a honatyak azt sem hallgattak meg !
12.
Hir
2017.01.27., péntek [19:27]
Lehet akarmilyen parkolas amig a city parking mukodteti a gorek ugy is ott allnak meg ahol akarnak ugy sem lessz nekunk buntetes Sot amig bilincseltek addig is az x6 os autok ott alltak jegy nelkul tilosba atjaron es barhol es oket megsem buntettek hol az igazsag ?
11.
Énteőmitiők
2017.01.27., péntek [19:25]
Be kell tartani a parkolási köztudott szabályokat, és nem lesz 50 RON-os büntetés! Ilyen egyszerű!!! Ja, és biztosan megvan a jogi háttere, ha átruházzák a felügyeletet a CP-ra...nem mintha szimpatizálnék az adott céggel...
10.
Lupas
2017.01.27., péntek [19:21]
@Lex:
Igaz inkabb menjen a Penz a varosnak a varos adja a szegenykonyhanak ,hogy a city parkingnak ne jusson belole mert a bilincseles amig mukodott sok szegeny embert megalaztak de hala az istennek aki beperelte a ceget mindenki vissza kapta a penzet a rosszat csak rosszal kell viszonyoni ugy ,hogy inkabb tobb penzt fizetni a varosnak egy vasat sem a city parkingnak !
9.
trabis
2017.01.27., péntek [19:14]
Sepsiszentgyörgyön 10 lej a büntetés és itt 50! Nem csak szóban kell kiállni a nép mellett, Ráduly úr!
8.
Nemkell
2017.01.27., péntek [19:09]
Iranyitja a parkolast a varos de nem vette eszre ,hogy mit muvel a city parking drasztikusan uzte a bilincselest es biztos ,hogy meg drasztikusabban fogjak uzni ezt az ujfajta birsagolast mert mar reg nem bilincseltek nincs penz a hianyt valahogy be kell hozni mert nem jut Szep autokra es luxus dolgokra !
7.
Lex
2017.01.27., péntek [18:51]
Inkabb fizetem a 125 lejt a varosnak mind ,hogy a city parkingnak fizessek legalabb tudom valami nemes celt szolgal a penzem nem pedig mas dozsol belole !
6.
Bauer
2017.01.27., péntek [18:47]
Jaj de ertelmes vagy kozosseget kepviselo tanacs mit ruhaz at egy magancegnek ugy latszik nem ertheto a dolog de mindegy a torvenyszek eldonti ,hogy kinek fizetsz es miert !
5.
Torveny
2017.01.27., péntek [18:43]
Szerintem Fuleki ur ne a parkolassal foglalkozzon es okoskodjon hanem inkabb menjen tancoljon es verje a csizmat az Ilik hozza nem pedig a torvenyhozas !
4.
sztyújárdész
2017.01.27., péntek [18:41]
onnan, hogy a közösséget képviselő tanács ártruházta a számonkérő hatalmát. Ha meg nem akarod, akkor direkt a z önkormányzatnak fizeted szinte háromszorosát.
3.
Szevasz
2017.01.27., péntek [18:38]
Ez a parkolas annyi ideje bukdacsol,hogy jogi szemmel nezve most sem jo mert amiota a vilag ilyent meg nem hallotunk ,hogy egy maganceg birsagolhat vagy pedig egy maganceg adossagat a tanacs hajtsa fel ez jogilag nem elfogathato na de lassuk hogyan tovabb ? Vagy megoldja ezt a hires city parking hat sok pere volt es meg lessz a cegnek !
2.
Fluier
2017.01.27., péntek [18:31]
Igaza van trabis hozzaszolonak egy igazi jogasz a tanacstol vagy barhonnan hozza szollhatna ,hogy egy magan ceg milyen jogi alapon birsagolhat erthetetlen vagy a city parking o mas lapra tartozik ? Remeljuk ,hogy ezt a kerdest valaki megfejti de amugy az 50 lej nagyon sok mivel sepsiszentgyorgyon eleg a 10 lej itt miert Ilyen kapzsik !
1.
trabis
2017.01.27., péntek [18:18]
Az 50 lej "pótdíj" is aránytalanul sok és egyébként is egy magán cégnek milyen jogi alapja van megbírságolni engem !?Választ szeretnék füle ki, vagy füle le úr! Esetleg egy jogász is hozzászólhatna......
Hozzászólások79