Székelyhon.ro
2017. február 27., hétfő; Ma Ákos, Bátor napja van
Rss Facebook oldal Twitter oldal Youtube csatorna Google +1 oldal

Szimpátiatüntetést tartottak a Csíki Sör mellett Csíkszeredában Szimpátiatüntetés az Igazi Csíki Sör mellett CsíkszeredábanSzimpátiatüntetést tartottak a Csíki Sör mellett Csíkszeredában

Iszlai Katalin | 2017.02.06. [20:29] | Utolsó módosítás: 2017.02.07. [12:11]

Mintegy háromszázan gyűltek össze hétfő este az Igazi Csíki Sörért szervezett szolidaritási akción a csíkszeredai Szabadság téren.

igazi csiki sor tuntetes gn 003_b

A megmozdulás főszervezője, Boros Árpád Facebookon: a „Székelynek székely terméket! Szolidaritás a Csíki Sör mellett” elnevezésű eseményen hívta össze az érdeklődőket, a helyszínen pedig kihangsúlyozta, célja elsősorban a munkahelyek megmentése, emellett pedig a környékbeli gazdasági fejlődés fellendítése.

igazi csiki sor tuntetes gn 005_b

Az akciót a Csíkszentsimoni Ifjúsági Fúvószenekar nyitotta meg, majd többen is beszédet mondtak. A Székelyek Világszövetségének képviselője, Csibi Barna elmondta, a Csíki sör védelmével egyidőben védelmezik többek között a székely ötletességet a gazdaságban, a népet, és a nemzetet.

igazi csiki sor tuntetes gn 009_b

„A szolidaritást újra kell tanulnunk, s ez a mostani összefogással úgy néz ki, hogy valamennyire sikerült” – tette hozzá. Tőke Ervin, az Erdélyi Magyar Néppárt csíkszeredai önkormányzati képviselője beszédét egy idézettel kezdte. „Az, hogy üldözési mániám van, nem azt jelenti, hogy nem üldöznek! Mindent igyekeznek betiltani, ami a székelységgel kapcsolatos. Ha van hátsó szándék, összefüggés, mit akarnak elérni? Hitünkben, elhatározásunkban akarnak megtörni” – hangsúlyozta Tőke.

igazi csiki sor tuntetes gn 010_b

A csíkszentsimoni fiatalok egyik képviselője arról beszélt, mennyire büszkék, hogy helyben is találnak munkalehetőséget a Csíki sörnek köszönhetően. „Itthon akarunk élni, és dolgozni” – tette hozzá.

igazi csiki sor tuntetes gn 012_b

Kozma István, Csíkszentsimon polgármestere érdeklődésünkre elmondta, körülbelül 80-100 személy érkezett szervezett formában a településről. „A szervezők nem gondolták át teljesen ezt a dolgot, mert ha időben tudtuk volna, sokkal nagyobb tömeget lehetett volna megmozgatni. Szerintem sokaknak szívügye a Csíki Sör, számunkra pedig a település büszkesége” – emelte ki a polgármester.

igazi csiki sor tuntetes gn 020_b

Az egyik simoni résztvevő kérdésünkre – hogy miért látogatott ki a Szabadság térre – azt válaszolta: tiltakozik az Igazi Csíki Sör márkanév megszüntetése ellen. A beszédek mellett Csíki Sörös szakácskönyveket, illetve pólókat osztogattak a résztvevőknek. Utóbbiakon többek között a „Medvét a szőréről, székelyt a söréről, illetve „Az első sör, ami kihúzza a dugót! feliratok szerepeltek.

igazi csiki sor tuntetes gn 016_b

A megmozduláson a Gyergyószentmiklósi Progym jégkorongcsapat több játékosa és szimpatizánsa is jelen volt, hiszen, mint arról már beszámoltunk, kétéves együttműködési szerződést kötött az Igazi Csíki Sör és a Progym, melynek értelmében a sörgyár támogatja a hokicsapatot.

igazi csiki sor tuntetes gn 026_b

Mint ismert, a Heineken holland multinacionális társaság hazai leányvállalata szellemi tulajdon megsértésére hivatkozva perelte be a csíkszentsimoni Csíki Sör Manufaktúra üzemeltetőjét az Igazi Csíki Sör márkanév használata miatt. A Marosvásárhelyi Táblabíróság január végén közölt jogerős ítélete szerint tilos a jövőben a termék gyártása és forgalmazása, sőt a táblabíróság elrendelte az Igazi Csíki Sör gyártásánál használt, ezzel a márkanévvel ellátott eszközök megsemmisítését is. Az alperes sörgyár tulajdonosa az ítélet kiközlésétől számított harminc napon belül köteles visszavonni a piacról, és megsemmisíteni az Igazi Csíki Sör néven árult termékét.

igazi csiki sor tuntetes gn 024_b

Budapesten is kiálltak az Igazi Csíki Sör mellett

A csíkszeredai akció mellett Budapesten is szimpátiademonstrációt tartottak hétfőn az Igazi Csíki Sör mellett. Az Ötvenhatosok terén tartott megmozdulást a magyarországi A Munka Becsületéért Alapítvány szervezte, az érdeklődőket a Facebook közösségi oldalon hívták össze. A szervezők Igazi Csíki Sört és a csíkszeredaiakhoz hasonló pólókat osztogattak. Bertha Szilvia, A Munka Becsületéért Alapítvány elnöke a demonstrációt követően az Echo TV-nek egy interjúban azt nyilatkozta, mintegy 500 személyt vett részt a budapesti demonstráción. „Ezt azért tudjuk, mert lehetett támogatói aláírással jelezniük a résztvevőknek, hogy kiállnak az Igazi Csíki Sör mellett. A Heineken cég fele próbáltunk egy nyílt levelet átadni, amelyet e-mailben is elküldtünk nekik. Ezzel egy párbeszédet próbáltunk kezdeményezni, de nem tudtuk átadni, mert munkaidő végeztével már elmentek. A bojkott azonban továbbra is terjed, a lavina elindult, és ezt már csak a Heineken állíthatja meg” – hangsúlyozta a budapesti megmozdulás főszervezője.

Komment




Hozzászólás száma:
Név:
Biztonsági kód
Elfogadom a mércét
100.
varosi
2017.02.11., szombat [01:31]
Igy igaz ahogy leirtad....
99.
Vidéki
2017.02.09., csütörtök [09:02]
A vizierőműves csak egy bábu és nem az a baj, illetve nem az kellene legyen a baj, hogy gazdag illetve gazdagodik. Gazdagodjon csak nyugodtan és vásároljon rönót a midától és skodát az Ecocártól meg kenyeret a Harmopántól. Aki ügyes és jól csinálja a dolgát az igenis gazdagodjon, mert megérdemli. A baj az, hogy ez a csapat (politikusok) nagyon durván játszik. Először is a vizierőműveket megvetették a magyar állammal valószinűleg a sokszorosáért mint amennyit értek, majd megtámadták a Heinekent, mely cég bár minden kétséget kizáróan egy gonosz multi de azért mégiscsak munkahelyet ad egy csomó embernek a környéken. Amikor a Heineken ráeszmélt, hogy mi is folyik itt és valahogyan megszorította ezeket, akkor jöttek elő a politikus trükkök. Szimpátiatüntetés/Megyei tanács fenyegetése/Fidesz is közbeszólt. Ugye mindenkinek világos, hogy kik állnak a háttérben. No nekem most ment el a kedvem az egésztől. Gátlástalan politikusok még gátlástalanabb módszereinek voltunk szemtanúi és leszünk továbbra is. Miért nem lehet valami eredetit kitalálni? Miért kell piócaként rácuppani egy másik cégre és ebből tőkét kovácsolni? Miért kell még a reklámot is ellopni egy tonhalkonzerv reklámból? Miért kell a népet félrevezetni a székely dumával? Mi ebben a székely? Az alapanyag biztosan nem és receptről sem hinném, hogy az lenne. Talán a módszer a székely? Nem hinném. Egy valódi székely ember nem lop és nem dolgozik tisztességtelenül. Én nem csodálkoznék, ha a Heineken áttenné a sörgyártást mondjuk Galacra. Ők is tisztán látják, hogy itt politika van a háttérben és nem is csak romániai...
98.
Fehérlófia
2017.02.08., szerda [19:29]
Egy SZÓ mint 100. Amikor én MÁRKANEvET vagy nevezzem nevet védettem le két nyelven védettem le. Amikor a CSukos sört levédte a CIUC sör nevet miért nem védette le a Csiki sör nevet is ...régi vagy új tulajdonos nem tartotta fontosnak közbe magyar volt. Nem lett volna muszáj forgalmazza magyar nyelven de legyen meg a magyar név levédése. Ennyi sok okos . Mátyás király lennék akkor a CsÍki sörnek adnák igazat. Ha levédéskor nem volt gond akkor mi a gond. Ez a Székely - Román barátság jegyében történik . Megkülömböztetés. Hogy milyen a reklámja az dönti el , ha elfogy, ha van aki fogyasztja senki sem tiltakozik egyik gyószszer ellen sem..közbe tudjuk lehet , hogy fele méreg. Jöjjetek rá székelyek. Több ezer multi név vesz körül minket ha egy valaki " székely " névvel megjelenik már az is gond. Nem kell messze menni házon belül székelyföldön megosszuk magunkat. Olyanok lettünk, hogy Székelyföld egy sziget lenne 2 székely atyafival.. egymás 2 fajta sör reklámját levernék. Egy szó min 100. Ez magyarul van. UFF.
97.
blblblbla
2017.02.08., szerda [16:07]
Szerintem a Csíki Hírlap nem perelné be azt a román nyelvű újságot, amelyik Ziarul Ciucan névvel indulna el a piacon, mert a fogyasztók nem hülyék, és meg tudják a magyar nyelvet a romántól különböztetni.
96.
blblblbla
2017.02.08., szerda [16:02]
persze, persze, hogy csíki sörként kérték, a Bere Ciuc-ot, de nem ez volt a márkája. Ha bemegy valaki egy üzletbe és kér egy üveg lónyálat, mert ott azon a környéken úgy nevezik az X sört, attól ha másvalaki Lónyál nevű sört kezd forgalmazni, az X sör nem szabad beperelje, mert csak hipotetikusan összetéveszthető a márkanév, ha a két terméket egymás mellé teszik egyértelműen különbözik a márkájuk. A márkának pedig pontosan ez a szerepe, hogy a hasonló jellegű termékeket megkülönböztesse. Aki tudott olvasni az meg tudta különböztetni a Ciucot a Csíkitől. Aki meg annyira kozmopolita, hogy nem érdekli, vagyis fáj a farka, hogy magyarul vagy románul neveznek meg a címkén egy terméket, az ne hőbörögjön, ha mások az anyanyelvhasználatért harcolnak.
95.
bpbpbp
2017.02.08., szerda [14:10]
Fotelhuszár kurucosok! Mindig csak a balhé! Hajrá Viktor!!!
94.
I.D.I.O.T.S
2017.02.08., szerda [12:45]
Mindenki szidja a Heinekent, miközben nekik van igazuk! Kissé sok a székely virtus és elgondolkodtató, hogy milyen tömeget képes összehordani az alkohol s hogy ilyenkor minden csúnya dolgot elfelejtenek a Csíki Sör hátteréről!
93.
heineken a legjobb
2017.02.08., szerda [12:22]
eddig is Heinekent ittam, s ezután is azt fogok. Nem kell nekem ez a chichi sernek nevezett micsoda
92.
Elégahazugságból
2017.02.08., szerda [11:11]
"Magyarán: Nem volt rajta a címkén, hogy Csíki Sör, hanem a Bere Ciucot, így is nevezték a korcsmában"
-akkor te nem itt élszm, vagy rövid a memóriád. Lénárd söre előtt székelyföldön mindenki Csíki sört kért a kocsmában, ha Ciuc-ot akart inni. Ne nagyon akard bemagyarázni az ellenkezőjét.
91.
blblblbla
2017.02.08., szerda [08:51]
itt az újabb csavar: az Igazi Csíki Sör neve Igazi Tiltott Sör lesz! hahahahha
http://foter.ro/cikk/20170207_ez_lesz_az_igazi_csiki_sor_uj_elnevezese

erre varrj gombot Hányjnekem
90.
bl
2017.02.08., szerda [08:23]
Kicsibarátom, Tuborg komám, az nem tudja a Bere Ciucot a Csíki Sörtől megkülönböztetni, aki annyira kozmopolita, hogy a román nyelvet a magyarral összetéveszti, vagy csak egyszerűen ígénye sincs arra, hogy a két nyelvet megkülönböztesse. Ha a Heinekem adott volna a helyi fogyasztókra és Csíki Sör terméket is forgalmaz, akkor nem szóltam volna egy szót sem, de így miért nem hagyják a magyar terméknevet használni másnak, ha már ők nem használják? Mi nem használjuk és másnak sem engedjük?
Ha pedig más kezdi használni és úgymond felveszik kesztyűt, akkor ne várd el, hogy azok, akik valamit is adnak a magyar identitásukra fogják őket támogatni, még ha etikailag igazuk is van. Mert jogilag, illetve a fogyasztók igényeinek figyelembe vétele szempontjából nincs igazuk.
89.
blblblbla
2017.02.08., szerda [07:43]
http://www.inregistrare-marci.ro/marci/
na itt van. Itt írja, hogy egy márkanév bejegyzésénél öt hónapig nézik, hogy valami más márkával összetéveszhető vagy sem az új márka. Az Igazi Csíki Sörnél mindet rendbe találtak, mert Csíki Sör termék nem volt a piacon. Szóval nyugodtan lehetett volna használni, ahogy két évig meg is történt, egyik fogyasztót sem zavarta, csak Hányjnekem termelőt.
88.
ennyi
2017.02.08., szerda [07:29]
https://444.hu/2017/02/07/pisi-az-56-osok-teren-a-csiki-sorert-tuntetett-250-magyar
87.
voros csillag va rovas irad
2017.02.08., szerda [05:57]
Nem,mert a heineken (1868)volt elobb mind a " voros csillag"(1917)...dehat primitiv hulye mindig lesz ,feltudatlanok, szekelykedok....
Engem pld a rovas iras zavar , nem tudom elolvasni valaki megmondja mi is szerepel ott???
86.
beer
2017.02.07., kedd [22:13]
[Nem ütötte a mércét]
85.
Rob
2017.02.07., kedd [21:42]
Igen, ugy van ahogy mondod, az eredeti a hatagu csillag volt, ezt stilizaltak egyes sorgyartok 5 agra.
84.
hexagram
2017.02.07., kedd [21:26]
@Rob:
A serfőzők 6 ágú csillagot használtak.
83.
Fogyasztó1975
2017.02.07., kedd [21:19]
Bertha Szilvia, az ex jobbikos? Szép szervezők!
82.
Rob
2017.02.07., kedd [21:17]
Tudom, hogy mit jelent a horog, a kereszt, valamint a horogkereszt is. De nem errol volt szo a hozzaszolasomban...
81.
vén adolf
2017.02.07., kedd [21:11]
@Rob:
Akkor a horog kereszt is rendben van? Gondolom tudod mit jelent és honnan ered.
80.
Rob
2017.02.07., kedd [21:07]
Nezz utana mit jelent a sorfozoknel a csillag...a tudatlansagoddal legalabb ne hencegj.
79.
79
2017.02.07., kedd [20:43]
Ilyen f@szság miatt utcára menni gazdagítsátok csak a menő tisztességes és becsületes vizierőművest!
78.
alco hol?
2017.02.07., kedd [20:41]
Szép társaság! :DDD
77.
cccp
2017.02.07., kedd [20:28]
A Heinekenen lévő vörös csillag nem önkényuralmi jelkép?:D:D:D:D
76.
rohejes
2017.02.07., kedd [20:24]
300????
:)))))))
Jó, ha voltak 100-an!
75.
A nagy nemzeti ügy
2017.02.07., kedd [20:20]
Székelyföldön ha ellopsz valamit és raksz rá egy napot, félholdat és egy sor róvásírást, az már a székelységé. Ha bárki vissza akarná szerezni, abból nemzeti ügyet kell csinálni. Rézfúvós zenekar, himnuszok, könycseppek és Csaba királyfi.
Szánalmas hiszti, de nekünk jó.
Csak halkan kérdezem, mikor jön el az az idő, hogy Lénárd finanszírozzon bármi olyan kezdeményezést amelyik kiáll bármilyen formában a székelyekért?
A válasz 4 betű : Soha!
74.
mh
2017.02.07., kedd [20:10]
az OSIM oldalan mindkettonek megvan,tehat el lett fogadva -ez szamit. En nem tartok az Igazival, hanem az igazsagtalansag ellen vagyok. Tehetnel kulonbseget. Te amig tamadod erzelmileg befolyasolva, addig en jogi szempontbol vedem. Hozd ide, hogy melyik vedte le hamarabb. CSIKI SOR es CSIKI PREMIUM itt a tema. Koszi elore is!
73.
K. Éva
2017.02.07., kedd [18:52]
Ha valaki ellop a másiktól valamit, jogos a felháborodása. Ez nem nemzeti ügy........
72.
Tuborg
2017.02.07., kedd [18:50]
@mh:
Szerintem te hűtsd le magad egy "igazi hideggel", ha még van belőle. Tudomásodra hozom, 4 márkanevet védtem le eddig életemben, tehát, ne oszd te nekem az észt ilyen témában. Sőt sikerült leállítanom, a Lénárdhoz hasonló módon próbálkozó, az általam bejegyzett márkanévhez hasonlóval próbálkozót is, törvényes úton. És még egyszer ha akarod szótagolva is elmondom, végérvényes bírósági döntés született az "igaziddal" kapcsolatosan. Ha nem érted elmagyarázom, vagy bemásolom a linket, ez azt jelenti többé nem iszod az ilyen névvel gyártott hamis itókát.
71.
mh
2017.02.07., kedd [18:13]
Vegyel be nyugtatot, mert meg elpattan az agyad. Ha nem ertesz a markanev levedesehez, akkor olvass utana. Ugy latlak mint a leggombot amely matematikai feladatot akar megoldani. Jogod van az informaciohoz es az internet erre is teret ad, nem csak hozzaszolni es a sajat igazat hajtani. Olvass utana a makraneveket leszabalyozo torvenyeknek, ugy Europa szinten, mint Romaniaban.. Ha netan annyit tudsz csak az interneten, hogy COMMENT gombot es ENTER-t tudsz nyomni, akkor bemasolom neked a torvenyt, de biztos majd lesz valaki a kozeledben aki megtalalja a torvenyeket. ;-)
70.
Tuborg
2017.02.07., kedd [18:03]
@mh:
Ha törvényes lenne, nem vesztette volna el a pert. És szerintem, nem az én mentalitásommal van a baj, hanem az olyan beszűkült látókörűekével mint te, aki egy hamis tollakkal ékeskedő ital ügyéből is nemzeti ügyet akar faragni. Egyszerűen vicc az egész. Tényleg, akik tüntettetek nem szégyelltétek el magatokat egy kicsit, himnuszt énekelni egy hamis ital ügyéért. így lealázni a himnuszt?
69.
mh
2017.02.07., kedd [17:48]
Es miert nem szervezett senki tuntetest az Uz volgyeben? Gyava nepnek nincs hazaja. A markanev teljesen torvenyes es fejezd be a hazugsagokat. Hol a tragedia? Ha kirug holnap a fonok, hova mesz dolgozni es mennyiert? Nem is tudom, hogy ilyen mentalitassal mit keresel ebben a varosban. Nem latod hany negativ szot hasznalsz egy mondatban?
68.
Tuborg
2017.02.07., kedd [17:42]
Szerintem, te nem vagy tisztában a dolgokkal. Cégbíróságot emlegetsz olyan esetben amikor ennek semmi köze. És az Úz völgye egyáltalán nem mellékes. Magyarán, bezzeg akkor a sok Székelyföld szerető nem tüntetett, még csak nem is morgott amikor az Úz völgyét és a Vargyas pataka völgyét Lénárd taccsra tette. Többek közt az ilyen "tiszta pénzből" is indította az "igazit" gyártó cégét. És a márkanév nem tisztességes (erről szól a bírósági döntés is), mint ahogy az egész marketingje is aljas, turbószékelykedő, hazug marketing volt. Azt kapta amit érdemelt. Meg, hol itt a nagy tragédia amiért tüntetni kellene. Nem zárták be a gyárat csak a lopott névvel nem ékeskedhet többé. Gyárthatja tovább a már rég nem manufakturás sörét akármilyen név alatt. Kamu az egész, amit a sok könnyen manipulálható, az orránál tovább nem látó székely "bekortyol" és elszédül tőle.
67.
mh
2017.02.07., kedd [16:39]
Aki jelen volt az lathatta, hogy nem a sorrol szolt es nem a Heineken elleni hadjaratrol, amit egyesek itt osztogatnak.
Komolyabb dolgokrol volt szo:
- munkahelyek
- szimbolumok
- anyanyelv
- helyi gazdasag fejlesztese
- osszefogas egy kozos erdekben: rmdsz, emnp, szvsz
- termekminoseg
A tobbi csak melleszolas es figyelem eltereles!
66.
környezetvédő
2017.02.07., kedd [16:08]
Ez a sok szélsőséges miért nem ment ki tüntetni, amikor Lénárd összeb....a a Hargita megyei völgyeket a monstrumberuházásaival?
65.
blblblbla
2017.02.07., kedd [15:44]
tévedsz Tuborg, a márkanév nem lopott, nem egy létező valamit tulajdonítottak el, hanem egy feltételezhető valamit
Magyarán: Nem volt rajta a címkén, hogy Csíki Sör, hanem a Bere Ciucot, így is nevezték a korcsmában
A többi blabla nehogy már két egy üveg Igazi Csíki Sört ne tudnál megkülönböztetni az áruház polcán egy üveg Bere Ciuc-tól, még az is aki nem tud olvasni meg tudja.
Lénárd Úz-völgyi tevékenysége meg nem ehhez a témához tartozik.
64.
mh
2017.02.07., kedd [15:43]
A CIUC sort gyartjak Craiova-n es Constanta-n is, nem tudom , de nem ez szamit, hanem az, hogy mindkettonek hely van a piacon es mindketto munkahelyeire, szponzorpenzere szuskeg van
63.
mh
2017.02.07., kedd [15:39]
A Heiniken nem megy el, ilyen olcso munkaerot nem kap sehol. A masik meg ilyen jo vizet. A tehnologia annyira uj es draga, hogy nem eri meg elmenjen. De szukseg van masik oldalon a simoni 140 munkahelyre is
62.
Tuborg
2017.02.07., kedd [15:00]
Ha jogilag nem vétettek volna, akkor a bíróság nem ellenük döntött volna. Egyszerű. Amúgy ami a legundorítóbb az egészben, tüntetni egy lopott márkanévvel feszítő sörért, amelyet ráadásul egy olyan vállalkozó gyárt, aki végérvényesen tönkretette Székelyföld talán legszebb völgyét, az Úz mentén. És ami egyszerűen gyomorforgató, egy sörös tüntetésen himnuszokat énekelni, ettől csak hányni lehet. A himnusz eléneklése nem ilyen eseményekre való. Hajrá turbószékelyek. Ettől lesz jobb élet Székelyföldön.
61.
Osim
2017.02.07., kedd [12:52]
OSIM, oficiul de stat pentru invenții si mărci. ....Na ott
60.
agentstarling
2017.02.07., kedd [12:45]
Hagyjuk el ezt a sok csiki csukizast, nevezzek el szekelysornek, s gyatsak tovabb, aztan a csiki markanevvel is lesz valami, ki tudja meg egy napon a heinekennel szembe feltehetunk egy tablat csikitraktormanufaktura nevvel
59.
zold prucsok
2017.02.07., kedd [12:30]
Azoknak akik vedik Heinekent: ha egy kicsit elgondokoztok, a birosag azt mondta ki hogy a csikiek rabszolgak meg sajat telepulesuk nevet sem hasznalhatjak. Sokan sirankoznak hogy nincs penz, nincs befekteto, de mikor van, bolsevik agymosott egyenek tamadjak...
58.
hm...
2017.02.07., kedd [12:06]
[Nem ütötte a mércét]
57.
blblblbla
2017.02.07., kedd [12:05]
és a márkanevet hol jegyzik?
56.
duplavé
2017.02.07., kedd [11:42]
Itt nemcsak Lénárdék, hanem bárki, a Csíkszék területén gyártott, gyárt vagy gyártani fog sört nevezheti termékét csíki-nak. Mint a pityóka, csíki pityóka mindegy hogy a szentmártoni nagy cég, vagy a somlyói nadrgászíjparcellában termett, akárcsak a káposzta esetében, szépvízi az egyes házszámtól az ezervalahányig. Az emberek esetén is nemcsak a száz-, nyolcvan éves aggastyán, hatvanéves úr, húszéves legény, hanem a ma született kisfiú is lehet csíki ha állandó lakhelye Csíkszék.
55.
molekula
2017.02.07., kedd [11:21]
[Nem ütötte a mércét]
54.
agentstarling
2017.02.07., kedd [10:48]
Kapjanak mas nevet neki ha mar pert vesztettek, hogy meg mentsek azokat a munkahelyeket, hanem marad az Iris s a diaktanacs
53.
Fontossági Sorrend
2017.02.07., kedd [10:32]
Szégyenlem magam es kiábrandultam. Tudják ezek az emberek mi történik éppen az országban, vagy a kocsmában hirzárlat van? Nem lepett volna meg, ha mindez Teleormanban történik egy kiló lisztért.
52.
felnőtt
2017.02.07., kedd [10:24]
Csak csendben mondom, hogy a cégbíróságon (Oficiul Registrului Comertului) a cégnevet jegyzik be, nem a márkaneveket. Jelen esetben a név a Lixid Project. Ez valóban szabad volt és be is jegyezték.

Fel a fejjel, másoknak nagyobb fogalomzavaraik is voltak, Irina Loghin egyszer a Rasdaq-ot szerette volna letartóztatva látni.
51.
blblblbla
2017.02.07., kedd [10:07]
Ha engedték az Igazi Csíki Sör nevet bejegyezni, akkor azt jelenti, hogy jogos volt, mivel a Csíki Sör bejegyzett márkanévként nem létezett.
Akkor értenék egyet azokkal, akik állandóan rendőrért kiáltanak, ha tényleg létezett volna a Csíki Sör márkanév, ami nem volt.
A székely persze lefordította a Bere Ciuc-ot csíki sörre, de az Igazi Csíki Sör megjelenése után mégis mindenki ki tudta kérni a saját sörét.
Persze etikailag Lénárdéknak felróható, hogy olyan márkanevet választottak, ami némiképp összekeverhető mással, de jogilag nem vétettek.
Gondoljon csak mindenki arra, hogy ha egy akármilyen non-profit egyesületet be akar jegyezni ebben az országban, akkor is leellenőrzik, hogy az illető név létezik vagy sem. Hátha egy céget akar indítani. Amikor Lénárdék az Igazi Csíki Sör márkanevet bejegyezték (és a cégbíróságon hagyták őket ezt megtenni), azért járhattak el így, mert a Csíki Sör, mint márkanév nem létezett. Én most Lénárdék helyett beperelnéám a cégbíróságot, hogy egy olyan nevet engedett használni, ami állítólag már létezett. Ha nem létezett, akkor a Marosvásárhelyi Táblabíróság január végén közölt ítélete nem jogerős. Azt, ami nem létezik ugyanis nem lehet ellopni.
Tehát az Igazi Csíki Sör név használata habár etikátlan, de jogos. Bátran lehet tüntetni, mert a Hányjnekem úgysem fogja használni a Csíki Sör márkanevet. Amúgy Lénárdék is előreláthatták, hogy akár bajok is származhatnak ha ezt a nevet használják, de ha nem lett volna e gerillamarketingjük, akkor magyar elnevezéssel sohasem látott volna napvilágot a Csíki Sör.
A megítélésben nem játszik közre az sem, hogy a szentsimoniak munkahelyet teremtettek, mert a Heineken is ezt tette. Hogy melyik sört issza és miért, az pedig a fogyasztó privát ügye.
50.
Örs
2017.02.07., kedd [09:52]
Látom kevesen irnak a politikárol..pedig énszerintem itt ez áll a hátérben,a Heineken 80 országban forgalmaz sört és nem ijed meg az igazi csiki-töl,akkor a Coca-Cola miért nem perel töbszáz hamis Cola gyárral?Sokan a Heinekent hibásztasák mert lássák a nép ráfigyel,pedig itt a kormány és a politika irányit mindent!
49.
B.U.É.K
2017.02.07., kedd [09:34]
Üzlet ide sovén politika oda gazdaság reklám balra ifjuság nyugatra feltünés megamánia jobbra.Vitos doki halt-nyugdijj nixt-utánpotlás vesét tisztit
48.
pionirok es a haza solymai
2017.02.07., kedd [09:07]
a haza solymai is isznak sert ???es a pionirok??? a simoni ifjak neveben felszolalo osztag parancsnok(anno ezzek feladata volt koszonetet mondani titkar elvtarsnak)
1) simonba a munkahelyek a polgarmesteri hivatal, 5 adocsalo kisvallalkozo, Csiki sor ......melyikbe igyekszik vajon a kisasszony?????PS a csiki sornel simoni szemelyivel dolgozok szama kb 15-20
2)amig a vandor muzsikusok minden rmdsz partyn muzsikalnak , jobb volna tanulni .....mert megint na na lesz a vizsgakon, ja hogy nincs konyvtar a faluban , csak konyvtaros...... de korcsma annal tobb
3) ha majd leepitt a HEINEKEN, vajon kik fognak elsokent utcara kerulni???Akkor is szervez majd szimpatia tuntetest a polgarmester ur???
47.
Vidéki
2017.02.07., kedd [08:32]
Egyetértek önnel. Én akkor értettem meg, hogy mi történik itt, amikor a Heinekenes vezér látogatóba ment simonba. Ezek nagyon ügyes/gonosz és rendkívűl rafinált marketingfogást alkalmaztak. Elloptak egy ismert márkát, majd amikor a brand tulajdonosa elkezdte védeni a tulajdonát akaratlanul is hatalmas reklámot csapott a cégnek. Szerintem a Heineken is későn vette észre, hogy milyen csapdába sétált. Az én véleményem az, hogy ez a fogás kicsit átlépte az etikus határokat és már a törvényesség határát súrolja. Ezt nem ezek találták ki az biztos. Itt egy komoly csapat dolgozott ezen a terven. Ezekkel csak a balhét vitetik el. Ezt nem lehet két agysejttel így megcsinálni. Én mindenesetre ha a hatóságoknak lennék belenéznék azokba a tranzakciókba, amikor a "vizierőműveket" megvette a magyar állam. Ott sokminden kiderülne...
46.
Bbq
2017.02.07., kedd [08:26]
Budapesten is volt egy hasonló kaliberű hőzöngés
http://444.hu/2017/02/07/pisi-az-56-osok-teren-a-csiki-sorert-tuntetett-250-magyar
45.
viharokk
2017.02.07., kedd [08:24]
jol megasszontad!!!
44.
felnőtt
2017.02.07., kedd [08:23]
Felvillanyoztad a napomat: ha velem ellentétben a neved vállalásával írtad a kommentedet (amit Tuborg tökéletesen minősített :-) ), akkor a szüleid kreativitás-világbajnokok. Nekem eszembe sem jutna egy gyereket "egy aki ismer"-nek keresztelni. Így, csupa kisbetűvel.

Nem kizárt, hogy ismersz, de nem az vagyok, akire gondolsz. Ezzel be is fejeztem a vitát, mert nyilvánvalóan csak én jöhetek ki belőle rosszul: legyőzni téged nem dicsőség, kikapni tőled pedig gyalázat volna.
43.
Attilax
2017.02.07., kedd [08:21]
Korrekt. Ezt aláírom. A "hájnyekken" amíg az Igazi Csíki nem jelent meg, még egy magyar reklám erejéig sem fárrasztotra magát, azóta sem írta fel még apró betűvel sem a címkére, hogy Csíki sör, úgyhogy elmehet a búsba a steril izű sörével.
42.
antinaci
2017.02.07., kedd [08:16]
Ha ezen a tüntetésen részt vett a székely neonáci, Csibi Barna, akkor meg van a véleményem az egész társaságról!
41.
Vidéki
2017.02.07., kedd [08:13]
Micsoda népbutítás és manipuláció. Ez egy magáncég, ami profitot termel valakinek. Én csak röhögni tudok ezen a megvezetett embercsoporton. Nincs ebben semmi székely meg helyi. Hozzák a tartálykocsik a moslékot pont mint a heinekenhez és viszik a profit oroszlánrészét magyarországra. Szerintem a Heineken több székelyt foglalkoztat mint ezek és mégis ő van népellenségnek beállítva. Nekem mindenesetre nagyon elegem lett ebből a hogyishívják termékből, amióta látom ezt a sok manipulációt és cirkuszt körülötte.
40.
felnőtt
2017.02.07., kedd [08:13]
Ez szinte mind igaz, de valami nem kerek. A sorok mögött egy kétségkívül okos ember áll, aki jól érvel, viszont szándékosan nem mond el mindent.

Tehát:
1. magánbefektetés - mindkettő (Lixid és Heineken) az, a Heineken sem állami
2. profitot termel - mindkettő
3. munkahelyet teremt - mindkettő
4. adózik - amit Székelyföldön vagy az ország bármelyik más részén adózik akármelyik cég, azt Bukarestben osztják el, tehát ebben sincs semmi különbség
5. jó marketing - mindkettőnek van, a simoni nekem nem tetszik, de a "tekenyőt a belednek hoztál-é?" célközönségnek tökéletesnek bizonyult
6. jövedelem talicskával való kitolása - a felvidéki milliárdos sem az Olt mentén talicskázza a részét

Ha egy focimeccsen valaki 25 méterről, ollóból vág egy felső sarkat, a gól akkor is szép, ha nem a kedvenc csapatom rúgta, hanem pont ő kapta. Az elfogultságot az érdek sem magyarázza meg teljesen, egy bizonyos értelmi szint fölött.

Nekem személy szerint tetszik, hogy az egykori simoni romhalmaz helyén most egy működő gyár van, ami nem is néz ki rosszul (a protokollterem kimondottan ízléses), de most jön a "de". Egy jól és korrektül menő üzletnek nem elengedhetetlen feltétele:
- gusztustalanul lemásolni befutott reklámokat (a lazacost)
- negatív kampányt folytatni olyanok ellen, akik segítettek (magyar sörpiac)
- játszani a jogi útvesztőben eltűnt gyereket, amikor körbe vagy véve jogászokkal

A felsorolást folytathatnám, de nem a teljesség igénye a lényeg itt, hanem a valódi és a kifelé mutatott szerep közötti különbség.
39.
Attilax
2017.02.07., kedd [08:12]
Jó a megsejtésed, a ciuc nem csak Csíkszeredában készül. Tavaly nyáron egy hosszabb ideig ültem egy asztali társaságban Vásárhelyen, egy hitel érdemlő srác mesélte, hogy a legnagyobb szeredai terjesztő céghez bizony ő szokott dobozos Ciuc-ot szállítani Vásárhelyről lévén kamionsofőr. Azt is tudta, hogy milyen termelési kódú a szeredai és vásárhelyi Ciuc, mást nem szokott ő inni...
38.
ne kacagtass
2017.02.07., kedd [07:42]
Ezt milyen nyelven írtad? Nem ismeri fel a google translate
37.
Buuu
2017.02.07., kedd [07:22]
[Nem ütötte a mércét]
36.
gazda uram
2017.02.07., kedd [07:03]
Igazi Csíki Sör: Magán befektetés? Igen - Székely és felvidéki üzletemberek. Jó üzlet, profitot termel? Igen. Munkahelyeket teremt? Igen. Adózik Székelyföldön? Igen. Jó a marketingje? Nagyon.
Bere Ciuc: Multinacionális tőke, Bukarestben adózik, a jövedelmét talicskával tolja ki az országból... Ennyi év után sem volt annyi tisztelet benne, hogy legalább Székelyföldön magyar címkével árulja mondjuk a Harghita sörét. Arról már ne is beszéljünk, hogy tagadják Székelyföld létezését.
Hagyjuk már az igazi Csíki Sör holland résztulajdonosát, az egy Hollandiában bejegyzett cég, amely mögött a leggazdagabb felvidéki üzletember áll, nyílt titok.
Személy szerint ittam már jobb söröket az igazi Csíkinél és a Heineken termékeknél is, de örülök minden helyi vállalkozás sikerének!
Felhasználta a székely jelképeket? És akkor mi van? Más nem használja? Munkát adott sok embernek, rengeteg székely és magyar szívbe csempészett egy kis büszkeséget. Mert helyi, mert a miénk. Na ez fáj itt sokaknak.
A párhuzam a román aktuál politikával pedig nevetséges. Tudjátok egyáltalán kik irányítják a tömegeket és mi célból? Kicsit nézzetek utána és gondolkozzatok.
35.
lokd ide a sort
2017.02.07., kedd [05:40]
Na legalabb senki sem momdhatja a simoniakrol hogy nem alkoholistak.... Vegre ok is elismertek hogy tulipanos termek...
34.
Assßsss
2017.02.07., kedd [04:12]
Persze, hogy szégyen. Seggük alól kilopják az országot, de Endi okos, félholdas, róvásírásos marketingjét kiskanállal beeszik. Ébredj székely!
Gondolom a kiskorúak is jólérezték magukat a szimpátia tüntetésen. Gondolom ők apuci sörfogyasztási szokásaival szimpatizálnak.
33.
Silany
2017.02.07., kedd [01:12]
Mint a gyerekek. Nem is tudsz helyesen irni, bla bla bla :)) te pedig ulj otthon, gepeljed a hulyeseget. Egyel meg inkabb egy igazi csiki soros csokit. Ne menj ki az utcara se a kormany ellen, se a csiki sor mellet tuntetni, nehogy valaki elkapja azt a kort, ami ilyen szuklatokoruve tett.
Vak-birka-szekely.
32.
Kétfarkú Kutya
2017.02.07., kedd [01:03]
Nekem is pont ez ment at az agyamon.... A szegyen az, hogy ezen joval tobben megjelentek. Mindegy mi tortenik velunk, ha a foldet ki is lopjak alolunk, csak a sor folyjon, s magyarul irjon rajta valamit. Az se baj, ha rossz az ize, de a mienk.

Darwint neki!!!
31.
csakis az igazi
2017.02.07., kedd [00:53]
Na ez egy igazi magyar ember igazi magyar szövege! Szerintem inkább holland vagy, és így fordította le a google a hülye dumád! :D Jobb lett volna, ha készítesz egy Golden/Bucegi/Harghita/Neumark/Heineken koktélt, szépen beveszed, és egy kicsit informálódsz a témával kapcsolatban! No, meg a magyar helyesírási szótárt is használhatnád! Így mosni a sörivók agyát, ilyen agyatlan szöveggel... Hát szégyen! Vagy menj a Cotroceni elé sztrájkolni azok ellen, akikre szavaztál! Hagy a söröket nekünk, akik szeretjük! Kár volt ennyit össze-firkálnod... Árnyék-székely! :(((
30.
Józan borivó
2017.02.07., kedd [00:47]
A sör nem ital, a medve nem játék.

http://mno.hu/gkozep/igazi-csiki-huncutsag-1353525

http://mno.hu/gkozep/meg-egyszer-az-igazi-csiki-huncutsagrol-1383899
29.
azigazi
2017.02.07., kedd [00:39]
Vajon milyen kepet vagna Lenard, ha holnap elkezdenek Igazi Szekely Sort gyartani? Szo nelkul turne, vagy beperelne?
Szomoru latni, hogy milyen konnyen manipulalhatoak a szekelyek. Ez egy maganceg termeke es profitja es nem a szekelysege, csak kihasznalja a szekelyseg identitasat profitszerzes celjabol es a sok birka gondolkodas nelkul megy utana.
28.
bvb
2017.02.07., kedd [00:11]
Nagyon helyes!
27.
makuly
2017.02.07., kedd [00:00]
Egyetertek.Aki szereti annak egeszsegere,aki csak onerzetesegbol isza annak is egeszsegere.Az a manipulacio amit veghez vittek nalam inkabb ellenszenves, mint plusz pont, szegyen. A legtobb ember csak nez,de nem lat.
26.
Igyatok sort
2017.02.06., hétfő [23:39]
Az az aljassag ahogy aruljak, es ahogy profitra akarnak torni vele. Na az ami ciganysag. En nem tudom azt az aljassagot megbocsajtani, mikor valaki profitszerzeskeppen a nemzeti szimbolumainkat hasznalja fel es kihasznalja a kisebbseget azert hogy vegyek ezt a termeket.
Tisztaba voltak Lenardek (a tulaj) aki vegulis nem is a tulaj csak egy kisebb reszvenyes, a ceg nagy tobbsege holland. Ezt se sokan tudjak. Tudtak hogy befogja a heineken perelni es tudta neki ez jo reklam. Mert ne mondja senki se, hogy nem csinaltak piackutatast, elemzest ilyen hatterrel, mikor ekkora ceget akar megnyitanj. Nem kellett milliokat koltsenek a marketingre. A heineken fizette ugymond a perrel. Tudtak lehet huzni mennyire lehet az ugyet. Minden nap csak plussz bevetelt hozott a cegnek. Hisz addig kopkodott mindenki a heineken termek utan, foleg a ciucert! Es mar csak elvbol sem ittak azt. Meg azert is az igazi csikit. Mert nehogy mar a mi szekelyek soret kiturnak a piacrol... Es mit ad Isten ugymond nemzetkozi ugy lett belole. Elert a hir magyarorszagra is. Na ott is mindenki allt a szekely termek melle. Ott is bojkotalni akarnak, tudtak hogy nyitani kell es ki kell terjszekedni az anyaorszagba is. Meg is tettek. Na de erre mar a gyar kapacitasat is kellett bovitsek. Hiszen nem csak 3 megyet kellett mar ellatni, hanem erdelyt es magyarorszagot. Es most hogy bekovetkezett, amit ugyis tudtak, hogy befog. Hogy ezt a brandet meg kell semmisitsek mert jogtalan, most mar fasza. Mert nem csak a szekelyek allnak mellettuk hanem az egesz magyarsag. Mert most mar megizleltek, lehet izlik, de lehet inkabb csak az izlik ami a cimken van, elvbol. Itt megemlitenem, hogy az elejen, csak egy honap volt a szavatossaga a manufaktura miatt. Mit az Isten mar 6 vagy valami ilyesmi. A recept megvaltozott, az elejen meg finom volt. Most mar olyan amilyen. Sokan panaszkodnak hogy komoly masnapossagot eredmenyez par uveg megivasa mar.
A lenyeg, hogy galad modon kihasznaljak a nagy szekelyt, mert az meg a ganye levet is megigya ha a szekely zaszlo a cimken van es jol elo van adva. A magyar, meg meg mert szegeny szekelyek valamit csinaltak es kisebbsegbe erosen elnek a sok dak kozt. Segitsuk igyunk.
Ez tiszta pszihologiai manipulalas. Tudtak mindent elore. De eljatszak a sajnalatos szegeny barany szerepet. Tiszteletem az uj munkaerok miatt, de ennyi.
Jah es majd mi lesz? Kiallnak, hogy hat az az egyetlen megoldas hogy meg kell valtoztassuk a nevet. Szekely Sor lesz az uj nev. Mert az nem sert senkit. Uj cimke, ugyanaz a lotty, vagy valami mas recept. Es jobban fogjak venni mint valaha! Kb ennyi ennek a sornek a tortenete. Persze mindenkinek van velemenye. Nekem ez es nem csak nekem. De pista bacsinak az hogy sor, igyuk, mert szekely. S csaaa
Johetnek a megmondo emberek ;)
25.
BuMM
2017.02.06., hétfő [23:22]
Remélem a sajtó is nem volt kint mert a szégyen megől, hogy amíg az országba a tolvajokat akarják leverni, addig mi székelyek egy sörért tüntetünk.
24.
Tuborg
2017.02.06., hétfő [23:12]
Egy kicsit "alfa-béta" vagy, hogy egy klasszikust idézzek. Olvasd el mégégyszer Felnőtt koherens és értelmes sorait, majd a saját összefüggéstelen és helytelen szöveged. Ha ez sikerült, szépen igyál meg egy hideg, idegen tollakkal ékeskedő csíkit (ja bocs elfelejtettem már nincs amit) és békében tedd el magad holnapra. Jobban jársz.
23.
alcsiki
2017.02.06., hétfő [22:39]
A CIUC nem IGAZI CSIKI.! Ahogy virágok a réten megférnek egymás mellett,úgy hagyni kell,hogy éljenek a sorgyáraink is.
Ki ki válasza meg a maga sörét és igya ha jól esik.A versenyhelyzet a piacgazdaságban húzóerő.A CIUC és az IGAZI CSIKI SÖR,ketten miért ne uralhatnák a romániai sörpiac egy jelentős részét.
22.
Igazimagyar
2017.02.06., hétfő [22:34]
Igaza van. Jó lenne eltanulni a tüntetést a bukarestiektől, ott mindjárt 1000 euró az átlagbér, itt meg valamivel több, mint 300 euró.
Vicceltem. Sajnos, tüntetéssel nem lesz kiegyenlítés.
Ezek a tüntetések lassan, de biztosan életformává válnak, választás sem kell ezután, a tömeg majd a vállán beviszi a hivatalokba, székházakba azokat, akiket vezetőknek méltónak tart. Lesz itt jó világ...
21.
egy aki ismer...
2017.02.06., hétfő [22:31]
Kicsi dragam A szexi kidobott mert hosszu volt a kezed,most meg te kommentelsz.Orvendj hogy megbocsatott ,Sok reszegett ki kellet vetni mert vissza eltek a joindulataval. es az erdoben ajtok ablakok voltak stb stb eldugva amire ratalaltak.Ezek tamadjatok most mindt es aki kenszerheljzetukben mar nem tudjak mit is kommentekjenek es . csak a hejnekennel kaptak allast.Na ezekre kell hallgatni aki a nevuket nem merik valalni ..Na valald a neved es en biztos elmegyek tanunak hogy ki minek a borja vagy..... F. CS.
20.
Igaziszékely
2017.02.06., hétfő [22:26]
A székely a nagy tüntetések embere, gyakran több százra is duzzad a tömeg, ha a nemzeti érdek megköveteli. Nagyon buzgó és aktív nép a székely, mindent kikövetel erővel, állhatatossággal magának. (csak összehasonlításként Bukarestben 300 ezren tüntetnek) Itt 300-an
19.
csíkisörtkedvelő
2017.02.06., hétfő [22:14]
Finom (volt) a szentsimoni Csíki Sör, de a neve hencegésből, vesdegelőzésből, melldöngetésből, hágyázkodásból született. Ebbe bukott bele, mert saját maga kötötte össze a cipőfűzőit. Jóemberek, csíki székelyek, érdemtelen dolog miatt mentetek utcára. Menjetek haza! A gyár pedig gyártsa a sörét más név alatt, amit maga talál ki s futtat fel, nem pedig eloroz.
18.
fggcf
2017.02.06., hétfő [22:07]
Nyilvantartasba lehetett volna ma venni az alkeszokat :)
17.
Huttino
2017.02.06., hétfő [22:01]
András veled van a többség, ne add fel!
16.
öngól
2017.02.06., hétfő [21:50]
Darwin-díj jeles az időzítés: míg az ország a demokrácia szerű dologért tüntet, addig a csíkiak a sör-szerű dologért.
Kinek a pap, kinek a paplan... amire a józan esze ráveszi.
15.
asdasd
2017.02.06., hétfő [21:49]
Sokminden ellen lehetne tűntetni, mert kinek ez- kinek az nem tetszik. De országszerte ha nem tűnt volna fel hatalmas tűntetéshullám ment végig, amiből Csík kimaradt.
14.
errrrrrr
2017.02.06., hétfő [21:42]
Röhelyes, kiskorú gyerekek nyítják meg a sörért való megmozdulást...
13.
gribgrub
2017.02.06., hétfő [21:38]
Na tisztában vagy te es a dolgokkal komám. :)) erre egy betyár csíki sört igyál meg húzóra, jól megmondtad a magadét. A hideg megcsípett a placcon, úgy látszik.
12.
Grabbs
2017.02.06., hétfő [21:35]
ennyi erővel lehetne borbolyék ellen is tűntetni, az is korrupció. ha annyira szeretsz tűntetni, szervezz borboly csaba ellen tűntetést!
11.
asdasd
2017.02.06., hétfő [21:33]
A Btk módosítás ellen tiltakozni összesen nem mentetek ki egy hét alatt 300-an, nemhogy beszédmondás, fúvószenekar, stb.Szégyen!
10.
dfff
2017.02.06., hétfő [21:33]
ez eléggé egyértelmű..bármilyen sör jelent volna meg, konkurenciát jelentett volna a Heinekennek, még ha pocsék sörröl volna is szó. S konkurencia=profit kiesés...S így, hogy a Csíki sör sokkal finomabb, s mindenki szereti, ezért biztosan sok pénzt veszített a Heineken itt ebben a régióban, mióta beindult a simoni gyár.
9.
juuj
2017.02.06., hétfő [21:30]
Es mi a garancia hogy az Igazi Csikit nem Bakoba toltik mint a flakonos Szekelyt? Szerintem inkabb az a gond,hogy a Heinekennek nem kell e gyar,majd Arpad elrendezi hogy az Albacher megvegye.
8.
Keresztes1234
2017.02.06., hétfő [21:17]
Lénárdot nem lehet legyözni! Csak ideiglenesen:)
Légiós! Várd ki a végét! Türelem rozsát terem!
7.
duplavé
2017.02.06., hétfő [21:12]
Itt lehet akármerre csűrni, csavarni, de egy fontos kérdés tisztázandó: Mi a garancia arra, hogy a Ciuc csak és kizárólag Csíkszeredában készül?
Azt a tündérmesét amit ezelőtt 5 évvel adagoltak, hogy nagy ciszternákban viszik a dobozolóhelyre más városba kérem nem emlegetni.
6.
KukoricaJ
2017.02.06., hétfő [21:11]
Budapesten is nagy tuntetes volt
Betortek a heineken ablakait.
All a bál!
5.
gyermek
2017.02.06., hétfő [21:04]
Teljes mértékben egyetértek. Elég csak megnézni "szexi Andy"- múltját, hogy rájöjjünk, nem a becsületes székelység ékköve. Na de ez jár nekünk, ennyit ér a mellveregetés s a székelykedés.

@asdfergreg- remélem, csak felvetettem ezt az esetet, mert azért a negatív reklám még egy ekkora cégnek sem hiányzik. Ha a multi feltűri az orrát, a simoni gyárban meg elfogy a háttértámogatás, akkor lehet nézelődni s inni a bucegit a bárban.
4.
Szicci
2017.02.06., hétfő [21:00]
Én nem értem a két sör miért nem tud megférni egymás mellett? Kössenek békét, aki a csíkit akara inni azt igy s aki a Ciucot az igya azt.. mit kell annyit sirjon a Heineken is egy név miatt... ez már gyerekesség amit csinálnak!
3.
felnőtt
2017.02.06., hétfő [20:56]
A szappanopera következő felvonása az lesz, hogy a "szexi Andy" (ejtsd: Endi) eladja a simoni gyárat az "ősellenség" Heinekennek vagy valamelyik másik multinak. Ő marad a pénzzel, s a sok hülye statiszta többsége évek múlva sem fogja majd fel, hogy ült egy olyan ringispílen, amire ártatlanul felcsalogatták és amitől egy csomó mindenkinek hányingere volt.

A székelyek mindig hajlamosak voltak mérhetetlen energiát, ideget és lelket beleölni olyan dolgokba, amik tulajdonképpen nem is róluk szóltak és a főszereplőknek ők semmit sem jelentettek (lásd pl. a Sportklub - HC rivalitást). Viszont ők olyan fontosnak érezték magukat, hogy a szülőanyjukat is megtagadták, ha az "igazukat" védték.
2.
asdfergreg
2017.02.06., hétfő [20:46]
nem koltozik el. Aki meg autonomiat akar, az ne akarjon 2 csiki sort. A Ciuc hamarabb hasznalta (vagy hasznaltak a magyarok) PONT
1.
gyermek
2017.02.06., hétfő [20:38]
Ez mind szép s jó, csak egyetlen kérdés: Ha a heineken feltűri az orrát, elköltözik innen s kb 400 ember munka nélkül marad, akkor mi van? Úgy érezzük, hogy győztünk?
Hozzászólások100