Székelyhon.ro
2012. május 23., szerda; Ma Dezső napja van
Rss Facebook oldal Twitter oldal Iwiw oldal Google +1 oldal

Előzetesben a Csala-gyilkosság gyanúsítottja Alfalvi gyilkosság: a fegyverElőzetesben a Csala-gyilkosság gyanúsítottja

2011.06.26. [18:43] | Utolsó módosítás: 2011.06.27. [22:36]

Előzetes letartóztatásba helyezte vasárnap délután a Hargita Megyei Törvényszék azt a gyergyóalfalvi férfit, akit Csala Zsolt, néhai alfalvi alpolgármester meggyilkolásával gyanúsítanak. Lőrincz Róbert ellen minősített emberölés, valamint a fegyvertartásra vonatkozó szabályok megszegése miatt rendelték el a 29 napos előzetes letartóztatást.

alfalu_gyilkossag_fegyver_01_b

Gheorghe Filip, a Hargita Megyei Rendőr-felügyelőség sajtószóvivője szerint a férfit a rendőrség fogdájában őrzik, jövő héten pedig folytatják a nyomozást az ügyben. Várhatóan ugyancsak a jövő héten kerül sor a történtek újrajátszására is a helyszínen. A rendőrségi szóvivő még elmondta, az alfalvi férfi 15 és 25 év közötti börtönbüntetést kaphat a tettéért.

Bűnüldözői források szerint a gyilkos fegyvert a gyanúsított házának udvarán találták meg a nyomozók. Ugyanezen források szerint a férfi vasárnap délután azt mondta a bírók előtt, sajnálja, hogy két családot tönkretett, és hogy nem akarta megölni, csak megijeszteni szándékozta Csala Zsoltot.

Amint arról beszámoltunk, a gyanúsítottat szombaton vették őrizetbe. A gyilkosságot vizsgáló ügyész, Marius Iacob akkor azt nyilatkozta, hogy vagyoni, illetve szexuális eredetű indíték lehet a háttérben.

Komment




Hozzászólás száma:
Név:
Biztonsági kód
Elfogadom a mércét
Hozzászólások44
44.
xyz
2011.06.29., szerda [11:55]
Igazad van Thibo megvan a masudik fegyver is

http://www.evz.ro/detalii/stiri/crima-din-josenia-fost-gasita-a-doua-pusca-elvetiana-935788.html
43.
Thibo
2011.06.29., szerda [11:17]
Én nem értem azt , hogy többen is azt mondják ,hogy magára vállalta ezért vagy azért . Épeszű ember nem vállal magára olyan bűntényt , amelyiknek a legsúlyosabb a büntetése a román jogrendszerben. Akkor vállal fel valamit valaki , ha azzal kevesebb vagy könnyebb büntetést kap. Vagy vádalkut köt. Ebben az esetben szó sincs erről.
42.
alfalvi
2011.06.28., kedd [22:29]
tudjatok mi a vicc? a tobbi alfalvi gazember aki a polgarmesteri hivatalban feszkel mint a galambok az megusza? a volt alpolgarmesterunk elvitte a balhet? mijen kar>
41.
bicskás
2011.06.28., kedd [18:58]
Igazad van mert hogy a székely ember bicskát ránt ha valami nagyon bántja.Nem szép az sem de a fegyver használata a maffia berkein belül szokás!
40.
Kritikus
2011.06.28., kedd [15:27]
Önmagadról állítottál ki bizonyítványt!Ha valaki szereti tiszteli a családját akkor abból nem lez bűnöző és áldozat sem mint ebben az esteben.Csak úgy véletlenül nem ölték meg,mindenek oka van!Persze ez nem lehet magyarázat egyetlen gyilkosságra sem.Na de szent embert ne csináljunk valakiből aki nem szentként élt!!!!
39.
ValakiAlfalubol
2011.06.28., kedd [14:37]
Mondjuk azt NEM mondom, hogy nem Robi ölte meg, csak azt hogy van még társa..
38.
ValakiAlfalubol
2011.06.28., kedd [14:35]
Egyetértek veled. Tudom, hogy még kell legyen valaki ebben az egészben. Szinte biztos vagyok benne. Csak azt nem tudom, hogy mi az amivel megfenyegették, vagy mi az oka, amiért nem beszél. És tudjátok emberek, az nevet, aki utoljára nevet..
37.
xyz
2011.06.28., kedd [14:26]

35. igazsagtalansag
Mirt neki (Csalának) eszibe jutott a saját családja, gyermekei amikor ezekbe a zűrös ügyekbe keveredett??? Miért kellene pont "Kritikus"-nak vagy másnak eszibe jusson a Csala családja??? Te észnél is szoktál lenni néha??? A neved az talál téged.

Szobrot emelni annak (...) amiről nem írtak a lapok. De becsméreled azt aki szót emelt a disznóságok ellen (Pál Imre) Te észnél is szoktál lenni néha??? Nagyon talál téged a neved!

36.
derüljönki
2011.06.28., kedd [13:01]
Robi magára vállalta a gyilkosságot.Nem azt mondom ,hogy nem volt köze hozzá,mert hát ugye fegyverek,és minden,de nem ő ölte meg.Aki annyira közeli neki,mint én,az nem érti a sok megmagyarázhatatlan helyzetet,ami van.Nem értjük miért nem beszél.Fél valakitől,aki talán megfenyegette...
35.
igazsagtalansag
2011.06.28., kedd [12:45]
Hát csak hogy tudjad kellene is szobrot állitani mert megérdemelné,azt hogy te ennyire degenerált bunkó vagy arról csakis te tehetsz neked biztos nem kellene szobrot állitani,neked egyáltalán eszedbe jut a családja, gyerekei,hát szerintem nem és gondolkodni sem tudsz majd a JO ISTEN megadja neked ami jár ezekér adolgokér amiket itt irkálsz. nem szollak meg mert rád nem érdemes az időt pazarolni és látszik hogy nem vagy témába...
Sajnálatra méltó vagy rólad ennyit............
És hogy svájcba mit csinált anno nagyon sok ember eltudja mondani hogy reggeltől estig dolgozott, de gondolom hogyha meglátják hogy mit irtál kapsz választ rá.
34.
Kritikus
2011.06.28., kedd [11:46]
Szobrot neki!!!Annyira jó ember volt,annyira becsületes meg minden!!!Egyetlen kérdésem maradt csupán ennyire fiatalon hogy sikerült milliárdosnak lennie???Az hogy szerette a fiúkat is nem igazán meglepő!!!Svájcban vajon mit is csinált anno???
33.
igazsagtalansag
2011.06.28., kedd [08:55]
Hát nem értem ezt az egészet nagyon érdekes hogy amikor Zsoltot megölték akkor mindent ráhortak, lopás, pénzhajsza,gazemberség, famaffia meg mindent de arról,hogy homosexuális lett volna azt senki nem irta,de miért?na ezt ne mondja senki hogy hogyha az lett volna az már eddig nem derült volna ki, azt már akkor irták volna hogy mégtöbb mindenen lehessen csámcsogni. Ugyhogy aki egy kicsit is értelmesebb embernek tartja magát az kitudja következtetni hogy ez az egész most indult Robitól,valaki jól kioktatta hogy mit kell mondjon hogy kapjon enyhittöbb büntetést, de remélem majd a biróságon rájönnek hogy hazudik és megkapja a lehető legnagyobb büntetést amit megérdemel még azér is hogy nemelég megölte Zsoltot de még be is akarja mocskolni az emlékét,remélem nem sikerül a terve és kiderül a teljes igaszság.
Na meg Pál Imre mehet kampányolni a Törvényszék elé a csapatából kiesett barátyáért,amiért Ő és társai csak a jót csak a szépet akarják ERRŐL IS CSAK ENNYIT
32.
baja
2011.06.27., hétfő [22:17]
Nem ismerem egyiket se személyesen de ez hihetetlen.Őszinte részvétem a családnak.
31.
wejha
2011.06.27., hétfő [20:57]
Szobrot neki!
30.
wejha
2011.06.27., hétfő [20:56]
Nagyon hosszan írtál és olyan nagy semmit...
29.
obo
2011.06.27., hétfő [19:21]
[Nem ütötte a mércét]
28.
wwwwwwwwww
2011.06.27., hétfő [16:23]
igazad van ha olyan igaz ember lett volna meg ma is élne ...........nem kell nagy kritikusnak lenni h látni a fátol az erdöt
27.
Kritikus
2011.06.27., hétfő [15:21]
Nemzeti hőst kell csinálni belőle,példaképet a gyerekek számára!!!
Sok szánalmas ember ír ide!!!!Rossz és elképesztő milyen politikai és emberi érdekek mozgatják még mindig a szálakat hogy ennyire védik ezt a Zsoltot!!!Nem volt annyira szent ember amiért itt mindenki védi!!Sajnálom amiért megölték!!De nem volt egy szent ember sőt.....!!!!
26.
Ligeti
2011.06.27., hétfő [14:58]
Igaza van az elottem levonek... nagy hujeseget irtal figyel! Ne haragudj meg de tenyleg! Szezon a fazonnal ....! Annyira azert nem kell elhajitani a sulykot. Ez nem film...hanem valosag. Konnyu beszelgetni igy, hogy mit tennel vagy mit nem, csak mas lenne az mikor benne vagy esetleg.. es akkor kell gondolkodnod, egyaltalan ha gondolkodsz es azt sem tudod mit hova tegyel hogy ne kapjanak el. Azert annyira nem kell katolikusabb lenni a papanal, hogy mindent jobban tudni az illetekes szemelyeknel. Ha ilyen jol tudod miert nem lettel, nyomozo, talan egy komoly beosztasban levo szemely. Azert ezen az ugyon nem epp csurhe panda dolgozott, hanem elismert, nyomozok es stbstb. Ok tudjak mi a dolguk... es kifog bonyolodni, akar o tette akar nem... Akar egyedul vagy nem! Nyomos ok nelkul senki hazaba nem mentek be es nem vittek el... Valami csak kell legyen...hidd el nekem!
25.
"12345
2011.06.27., hétfő [14:06]
Sajat osszeeskuveselmeletedbe kavarodtal bele, ugy hogy egy nagy osszevisszasag, ertelmetlenseg lett belole :DD
FIGYELD tovabb a Cartoon Networkot es hallgass :)))
24.
FIGYEL
2011.06.27., hétfő [13:47]
Egyet ertek Szentsegespista -val...!!!Az tuti,hogy buzlik valami a dolgoban!
L.R-nek volt vagy van valami ugye ami miatt sakkba tartjak,ezrt ra varrtak,azatn mikor szabadul kapmajd egy taska penzt es eli eletet....ez a roman korrupcio!!!Mondjak a hujenek,hogy idaig nyugott lelkiismerettel setalt a falun keresztul nap mint nap ugyanoazok az emberek kozott akik kozott setalt az un."gyilkossag" elott.....es azt se meselje senki,hogy L.R -nek nem volt annyi sutni valoja a fejeben,hogy el sutott egy fegyvert es nem szedte ossze a huzlit,s nem rejtette el a fegyvert....flexel 1 centisekbe apritottamvolna ossze es ki dobtam volna 100 kulomboz helyen.....ezt meg egy idiota is meg tudja fontolni es gondolni....
Sajnos kellett egy bunbakk,hogy a "nagy kutya" megint eg menekuljon,hogz megint valaki valaki miatt fizessen.....akar egyik halallal a masik pedig bortonnel.....
23.
vki
2011.06.27., hétfő [13:39]

Zsolt nem volt meleg, csak robi kepzeletenek a szulemenye ez a teny, hogy elvonja a figyelmunket az igazsagrol, o a foldert olt. Ki hisz annak a kocsog gyilkosnak??? miert hiszitek el, hogy (...)??? majd a bortonbe kiderul...

Addigis ne szennyezzetek Zsolt szemelyiseget!

22.
tszunami
2011.06.27., hétfő [11:35]
Kedves alfalviak! Csala Zsolt tragikus esemenyehez csak annyit fuznek hozza, hogy itt lenne az ideje befejezni a homoxeszualitason valo lovaglast és a sardobalast, Semmi es tenyleg semmi nem valtoztat azon a tenyen, hogy o mar nincs kozottunk, es hogy meggyilkoltak. Szerintem ez a teny eleg kereszt, teher az o es a "gyilkos" csaladjanak is, ne nehezitsuk jobban a fajdalmukat. De ha jobban szeretjuk a sardobalast, akkor esetleg nevekkel is tudnek megnevezni olyan peldas csalad apakat alfaluban, akik folyamatosan csaljak a feleseguket, vagy eppenseggel megverik az asszonyt. Olyat is tudnek mutatni aki ejszaka az erdot lopja es nappal az igazsagert harcol, vagy eppen kovet lop az erdobol es nappal az igazsagert kampanyol, de ugy erzem, hogy ez most a jelenlegi helyzetben sardobalas lenne es ha igazam is van es gyozok, attol meg saros maradok. Nem tudunk emberkent megmaradni annala tenynel, hogy valakit meggyilkoltak es ez faj, fajo egy egesz kozossegnek, a gyilkos is latszolag ugyanabbol akozossegbol van, ez meg egy plusz az amugy is osszezavarodott es megtort falunak, ennyi nem eleg nekunk, mennyit akarunk, meddig akarunk meg sulyedni. Ha velemmel egyutt elmentunk Zsoltnak atemetesere es lerottuk a vegtisztessegunket, akkor alljunk meg ott tisztelettel a koporso mellett, es ne mocskoljuk tovabb egy ember emleket akit megajandekoztunk a tisteletunkel a vegso utjan. De hogyha nem tudok ott megalni es inkabb szornyulkodve felkialtok, hogy milyen ember is volt es most ugymond "tabort" valtok, akkor mero kepmutatas volta tiszteletem iranta, es szinjatek a gyaszom. Sajnos Alfalu, soha nem tudott egy problemahoz felnoni, azt civilizaltan megoldani es atlepve rajta folytatni az eletet, amit tudodtt mindig is az :csamcsogni masok problemain nehezsegein, ez egyfajta vedjegyunk lett, olyan mint az uditonek a Coca Cola, vagy a sornek a Heineken szerintem ertitek. A kerdes az, hogy mikor novunk fel es hagyuk abba a csamcsogast. Mikor nezunk arra is amerre menni szandekszunk???? Mikor merengunk el azon, hogy Zsolt halalaval mi valtozott, vagy eppenseggel az az ember akit ismertem mit jelentet, jelent nekem. Pl: nekem Zsolt mindig is ugyanazt fogja jelenteni, aki volt szamomra a halala elott, es ezt semmi nem tudja megvaltoztatni akarmit is mondanak rola a halala utan, mert tiszteltem ot es azt az embert akinek lerottam tiszteletemet, nem azt az embert akit most a median keresztul elem allitanak es a falu szajan keresztul le akarnak jaratni.- Az dobja ra az elso kovet aki buntelen........ha van ilyen emeber nagyon szeretnem megismerni.-
21.
kánikula
2011.06.27., hétfő [10:51]
akkor úgy kell érteni, hogy a globális felmelegedés áldozata lett?
20.
parlimwet
2011.06.27., hétfő [09:34]
valami itt nem tiszta..........maradjunk ennyiben
19.
Jogász II
2011.06.27., hétfő [09:04]
Dicséretes, ahogy Cube próbál magyar jogi nyelvezetet használni, viszont annyiban kiegészíteném, hogy ilyen mint "ÁRTALMATLANSÁGI PREZUMPCIÓ" nincs a magyar jogi nyelvezetben viszont van olyan mint az "ártatlanság vélelme" (prezumţia de nevinovăţie). Kérem tisztelettel vigyázzunk erre, ha már jogi nyelven akarunk valamit megfogalmazni, ha pedig nem értünk hozzá, akkor fogalmazzunk egyszerűen, hiszen nem szégyen.
18.
Maroshévizről
2011.06.27., hétfő [09:04]
[Nem ütötte a mércét]
17.
Ligeti
2011.06.26., vasárnap [23:17]
Nem tudom mi meredek es mi nem! Ha valaki elismeri, beismeri ami tett es amiert tette...Akkor nem ertem mi a meredek. Az a meredek, hogy idaig jutottunk, az a meredek, hogy mar itt is ijet tesznek... S meg szomorubb, hogy falubeli tette. Es ket csalad tonkrement. Halottrol pedig jot vagy semmit. Sajnalatos teny ami tortent az biztos. De a tetteinkert feleloseget kell vallalni. Es ez folyamat mar lassan elindult. Idill ide vagy oda.. ha egyaltalan igaz. akkor az is mind2 felnek ciki... de az is igaz, hogy a halott mar nem tud vedekezni, szoval barmit lehet allitani. Teny s valo emberi eletet elvenni senkinek nincs joga. Jelentse fel, stbstbstb millio egy formaja van, de nem a gyilkossag.
16.
cube
2011.06.26., vasárnap [23:15]
Nem sert torvenyt a gyanusitott nevenek kiirasa, a lenyeg, hogy milyen "titulust" tesznek a neve melle. Nem mindegy, hogy az eljaras melyik szakaszaban nevezik elkovetonek, gyanusitottnak, vadlottnak. Ez garantalja az artalmatlansagi prezumpciot vegig az eljaras folyaman, a nyomozastol a felmentesig / elitelesig. Ettol el az artalmatlansagi prezumpcio, egeszen vegleges, visszavonhatatlan biroi dontes hozatalaig. L.R. a bunteto perrendtartas ezen szakaszaban gyanusitott (ami azt jelenti, hogy alapos gyanu letezik szemelyere emberoles elkovetese miatt). Ezt a gyanut bizonyitekokkal kell alatamasztani. Mivel a tett nagyon sulyos, szabadlabon maradasa veszelyt jelent a tarsadalomra, ezert amig az ugyeszek osszeallitjak a bizonyitekokat tartalmazo vaddossziet, a bunteto perrendtartasi konyv ertelmeben elozetes letartoztatasban a helye. Amikor az ugyesz teljesnek talalja az anyagot, elsopro bizonyitekok vannak, az egyszeru gyanusitottbol vadlott lesz es kezdodhet a birosagi eljaras.
15.
Szentsegespista
2011.06.26., vasárnap [22:32]
Nekem ez az egesz meredek. Abszolut nem hiheto, hogy valaki Alfaluban ilyenert megol egy masik embert. Es foleg nem ilyen modszerrel. S ha igen, akkor annyira nem lehetsz hulye, hogy a gyilkos fegyvertol ne szabadulj meg idoben. Sztem kamu ez az egesz.
14.
??????????????
2011.06.26., vasárnap [22:17]
vajon csak rá akkart ijeszteni zsoltra és ö meg láta atamadoját és ezért kellet meg ölnie????????????
13.
ezaz
2011.06.26., vasárnap [22:14]
Mi az a figyelemreméltó? Az egész mondat értelmetlen,ha jobban elolvasod
12.
val
2011.06.26., vasárnap [22:11]
nem volt egyikük sem közeli ismerösőm nem tudom h fajult el enyire adolog mert ha valaki ép elmével rendelkezik és gondolkodik nem tesz ijet most mind 2 re gondólok , mert ezel a történettel ranglista élen jár alfalu ......de szerintem velem egyűtt senki nem gondolta h ez lesz a vége a sok mocskolódásnek a hercehurcának a mi lassan 2 éve tart ..de ki tudja még mik derűlnek még ki .................
11.
Értelmező Szótár
2011.06.26., vasárnap [22:10]
"A homofóbia szó jelentése félelem, idegenkedés a homoszexualitástól, illetve a homoszexuálisoktól. Tágabb értelemben a homoszexualitásnak a heteroszexualitással egyenrangúként kezelésével, a homoszexuálisok társadalmi elfogadtatásával, ellenük történő diszkrimináció általános megnevezése"
10.
Thibo
2011.06.26., vasárnap [22:06]
Most miért szidjátok Bandikát ? Mert nincs témában ? Attól függetlenül figyelemreméltó dolgot mondott ...
9.
"+!%/=(
2011.06.26., vasárnap [21:41]
8.
ezaz
2011.06.26., vasárnap [21:34]
A szégyen az Bandika,hogy a te székely agyadban a homoszexuális és homofób kifejezés ugyanazt jelenti. Lapozd fel az értelmező szótárt......
7.
nem alfalusi
2011.06.26., vasárnap [21:23]
De lehet az 5-nek is igaza !!!
egy nem alfalusi székely
6.
Bandika és...
2011.06.26., vasárnap [21:15]
Nehéz lesz Alfalu becsületét újra vissza szerezni,nagyon bemocskolták,sőt megalázták!Minta faluból egycsapásra egy olyan folt esett amit nehéz lesz egyik napról a másikra eltávolítani.
Homoszexuális,homofób vezető hát hova került Alafalu????SZÉGYEN!!!!
5.
csakén
2011.06.26., vasárnap [20:38]
Arra senki nem gondolt még hogy esetleg a gyilkos csak kitalálta a sexuális zaklatást a saját tettének súlya csökkentése érdekében?? Csala Zsolt már nem tud védekezni, gondolom tanú nincs a zaklatásra !!!!
4.
dxcv
2011.06.26., vasárnap [20:21]
[Nem ütötte a mércét]
3.
Vajon
2011.06.26., vasárnap [20:19]
Azt mondja a gyanúsított, csak megijeszteni akarta áldozatát. Ha csak megijeszteni akarta volna, nem lő bele többször, hidegvérrel, pontosan.
Amúgy nem értem, jogerős ítélet születése előtt miért írják ki a gyanúsított nevét a sajtóban. A TVR1 híradója is bemondta a nevet. Csak mert bevallotta, még nem szűnt meg az ártatlanság vélelme, később akár vissza is vonhatja a vallomását. Senki ne értsen félre, nem védem, csak elvekről beszélek.
2.
ValakiAlfalubol
2011.06.26., vasárnap [19:53]
Kár... most már teljesen mindegy.. meggondolatlanság... csak ezt tudom mondani, mert 15 árnyi földért, nem kellett volna. És azzal, amit most Robi felszínre hozott, a Zsolttal való kapcsolatukról egy falut botránkoztatott meg. Akárki, akármit mond, Mi, székely emberek ezt nem tudjuk természetesnek venni. Nem ítélek el senkit ezért, de a hideg ráz a gondolattól is. Óriási csalódás van bennem. Nem tudom, mi lehetett Robi fejében. Csak a 10 hónapos gyönyörű gyerekére kellett volna, hogy gondoljon. Nem hiszem el, hogy ez Alfalu, és hogy ez az én szeretett szülőfalum.
1.
asdasd
2011.06.26., vasárnap [19:13]
Én nem tudom hogy működik ez az egész, de utoljára még nem lehetett kiírni a feltételezett elkövető nevét ítélethírdetés előtt. És ez még akkor is így volt, ha teljesen egyértelműnek néz ki a helyzet.
Hozzászólások44