Székelyhon.ro
2012. május 23., szerda; Ma Dezső napja van
Rss Facebook oldal Twitter oldal Iwiw oldal Google +1 oldal

Hétszázhetvenezer euró az autóbusz-állomásért

Kovács Attila | 2011.01.31. [17:34] | Utolsó módosítás: 2011.02.07. [13:34]

Elfogadta a csíkszeredai önkormányzat azt a határozatot, amelynek értelmében egy városközponti telket, illetve több százezer eurónyi értékkülönbözetet adnak a távolsági autóbusz-állomás tulajdonosának a létesítményért cserébe. Az értékkülönbözet 777 500 euró, ebből 500 000 eurót hamarosan kifizet a város és a Hargita megyei önkormányzat.

buszallom�s_02_b

Felújításra szorul a buszállomás

Az év elején számoltunk be a megegyezésről, amely a városvezetés és a buszpályaudvar tulajdonosa, Kassai Tibor között történt, miután az önkormányzat tavaly elkötelezte magát az állomáson tapasztalt kaotikus állapotok felszámolása mellett. A város egy központi telket, illetve értékkülönbözet kifizetését ajánlotta a pályaudvarért cserébe. A beépítetlen telek a Kossuth Lajos és a Márton Áron utca találkozásánál található, 1989 előtt tömbházak alapjait építették ott. Ennek egy részét Kassai már korábban megvásárolta a Petrom Rt.-től, de a városnak is van ott tulajdonrésze. Időközben a tranzakcióhoz és az értékkülönbözet megállapításához szükséges szakértői felmérés is elkészült, így a testület elé került a határozat, és ezt elfogadták.

Ötszázezret kell nemsokára kifizetni

A határozathoz csatolt szakirodai jelentés szerint az autóbusz-pályaudvar területe 8245 négyzetméter, az állomásépület beépített felülete pedig 959 négyzetméter. A városközponti telken 309 négyzetmétert foglalnak el a tömbházalapok, a terület 1262 négyzetméteres. Az elfogadott határozat értelmében a buszállomás a város, míg a központi terület Kassai Tibor tulajdonába kerül. A városközponti telek értékét 472 000, míg a pályaudvarét 1 250 000 euróban állapította meg a szakértői felmérés. Ezért az értékkülönbözet 777 500 euró, amelyet két részletben kell kifizetni: az első részletet, 500 000 eurót a szerződéskötést követő 30 napon belül, a második részt, 277 500 eurót a jövő év végéig. „A város ezt az összeget a tavalyi évi többletből fizeti ki, a megyei önkormányzat az első és a második részlethez is 500 000 lejjel járul hozzá” – mondta kérdésünkre Ráduly Róbert Kálmán polgármester. A szerződéskötésre nemsokára sor kerül.

buszallom�s_01_b

Felújítás kezdődhet tavasszal

Az elöljáró azt is elmondta, a februári önkormányzati ülésen szeretnék elfogadni a buszpályaudvar felújításának dokumentációját. „Idén 500 000 lejt tudnánk felújításokra fordítani, ha sikerül elfogadni a dokumentációt, ez el is kezdődhet. Ez a legnagyobb kihívás számunkra ebben az évben, mert rövid az idő. Mi azt szeretnénk, ha júliusra már annyira rendeződne a helyzet, hogy a buszok bent álljanak, ne az út szélén, és legyenek meg ehhez a feltételek” – magyarázta Ráduly. Hozzátette, azt nem fogják engedni, hogy azután is az eddigi gyakorlat folytatódjon, és az utcáról vegyék fel a buszok az utasokat. Ennek megakadályozására megvannak a szükséges eszközei a hivatalnak. Mint megtudtuk, egyelőre nem áll fenn az a helyzet, hogy az állomás üzemeltetését átadják egy cégnek, de polgármester úgy fogalmazott, nyitottak erre, ha érdeklődés mutatkozik.

Komment




Hozzászólás száma:
Név:
Biztonsági kód
Elfogadom a mércét
Hozzászólások66
66.
Kaaa
2011.02.17., csütörtök [17:10]
IIIdén 500 000 lejt tudnánk felújításokra fordítani, ha sikerül elfogadni a dokumentációt, ez el is kezdődhet. Ez a legnagyobb kihívás számunkra ebben az évben, mert rövid az idő.
65.
Pani néni
2011.02.06., vasárnap [17:57]
ez nem igaz ez kamu,ez rosz indulat és irigység. Komcsi, Itt becsűleets licit volt és lesz a munkálatokra is..és szaki minöség lesz a megye lakosok érdekében..vagyis a becsűletes ado fizetö atzafi javára,Nme lesz semi lenyulás mert ez nálunk..vagyis náluk... nem szokás.Ugy hogy hagyuk a sok roszindulatot mikor becsűletes emebrek csinájaák ezt a bisszniszt.Csendet kérek és hagyuk a drága vezetöninket bulizni és melozni...........ok papuskáim___???
64.
AnonimNeM
2011.02.04., péntek [17:12]
2011 nagy LENYULÁSA LESZ Ez....máris mérget lehet venni erre. Még épűl 1 ház VALAKINEK a kűlvárosban, mert Balatonon már van 1. Hajra fiuka..mindne bele. csaki is igy tovább
63.
Anonim
2011.02.02., szerda [13:57]
Szerintem fele ennyi osszegert lehetett volna egy vadonatuj, modern buszallomast felepiteni.
Ez az osszeg , amit most lenyulnaka sajat penzeinkbol ,soha nem terul meg .Csak egyeseknek.... ha jol befektetik!
62.
Anonim
2011.02.02., szerda [12:08]
De eljön az elszámoltatás napja mint Mo.-on. Azt gondolják míg a világ így lesz...
61.
Tarcsi
2011.02.02., szerda [07:00]
Biznisz van a dologban ,de hatalmas.+LENYULAS ORIASI EBBOL. MERT szakembrek vannak a finanszirozasban.......... legalabb 2 szemely tök jó lenyuló szaki.
60.
20 évet ingázó
2011.02.01., kedd [22:26]
Nem törödnek az ingázókkal a városvezetök, ezt már rég tudjuk...
Biznisz van a dologban ,de hatalmas...Ezek lenézik a falusiakat...Ezt is tudja mindenki...
59.
Binec
2011.02.01., kedd [20:10]
Ááá végre történik valami a buszállomással, előre is köszönöm a polgármester úrnak és csapatának e nemes célú szándékukat.
És micsoda beteg elméletek hogy a városvezetők pénzösszegeket nyúlnak le az ilyen tranzbkciókból, szerintem elmebaj járvány van.
58.
Anonim
2011.02.01., kedd [17:56]
în atenţia D.N.A.
57.
darÁzs
2011.02.01., kedd [17:12]
Hagyjuk a szubiektiv megkozelitest. (megerdemelte vagy sem Kassai, stb) Teny, hogy az ingatlan piaci erteke tavol alatta a kifizetett osszegnek. ( Vajon az ertekelo ceg tulaja -ha esetleg lett vola-kidobta volna erte az altala ertekelt osszeget?) Tovabba teljesen helytelen keverni a varos reszerol erintettek erdemeit a buszallomas problemamagoldasaban
( kutyakotelesseguk megoldani, csupan feladatukat vegzik) , az it felvetett " mellekcselekedetek" nem kompenszaljak az ertekelendo vetuletet. A dolgokat -ha nem bojari abszurdisztan modon akarjuk megkozeliteni- szukseges elkuloniteni.
56.
Anonim
2011.02.01., kedd [17:06]
-na es nem elfeledni, hogy a terulet amit ez az -uzletember- kapott a varostol, a varos sziveben nem egy elhanyagolando dolog, aminek hozzaadva a kezpenzt bizony meglehet duplazni a trazakcio erteket (persze a ceg javara). Hm? Nekem is van egy teruletem a varos szelen, a tanacsal en is cserelnek egy kozponti telekre.....
55.
gratulálunk
2011.02.01., kedd [16:13]
polgármester úrnak, ez nagy lépés lessz, még az RMDSZ nek is jó pont, végre Csikszereda egy normális megyeközpontá válik, ahól nem kell félni hogy elüt egy autó miközbe feszálsz egy autóbúszra, és persze újra kényelmesen járható lessz kocsisoknak a Brassói út pályaudvar felőli szakasza is.
54.
Anonim
2011.02.01., kedd [15:29]
Csak ennyi? Bar ha jobban belegondolok tobbet nem is er!
Mi sok balek!!! Ja, es a szemetszallitasert is tobbet fizetunk majd! Holgyeim es Uraim, lehet batran szemetelni!
53.
Anonim
2011.02.01., kedd [14:48]
varosi
szerencse nem te vezeted a varost,csak azt csinalnal ami neked jo es hasznos?
Sekler
azert egy kicsivel tobbet er,ez meg lako ing. nm.arnak is keves amit irtal
52.
varosi
2011.02.01., kedd [14:05]
@pitty
Hat pitty, nagykepusegednel, arroganciadnal mar csak bunkosagod nagyobb!!!
De orulhetsz, lesz szep kornyeked, mashol ne is erezd majd jol magad!
51.
Sekler Jannus Anonimus
2011.02.01., kedd [14:04]
Egy masik megkozelitesben: -ingatlan erteke: 8245 nm x 50 eur/nm = 412 250 eur
-lepukkant epulet erteke: 959 nm x 400 eur/nm = 383 600 eur
-osszesen: 795 850 euro
Ennel tobbet egy fityinggel sem er, hisz 50 eur/nm max egy telek ara Csikszeredaban (Tokioban nyilvan tobb), az epulet pedig azert max 400 eur/nm, mert annyiba kerulne egy UJ EPULET!! Tehat a "buli" potom 454 150 ropogos euro, az meg mindenkinek a fantaziajara van bizva, hogy milyen zsebekben landol.
50.
Anonim
2011.02.01., kedd [13:43]
Kassay egy sunyi gazember, aki semmilyen helyi dolgot nem tamogat, ez a zsugori diszno nem erdemelte meg ezt a penzt a varos reszerol.
49.
Anonim
2011.02.01., kedd [13:23]
Nem ZsigaBa, ez nem zsigeri gyűlölet, csak nem lehet mindenki olyan birka, hogy kritika nélkül elfogadjunk minden disznóságot, amit a fejünk fölott elművelnek. Sajnos ennyi, amit tehetünk, de legalább ennyit megteszünk.
48.
AnonimXX
2011.02.01., kedd [13:22]
Szerintem a tehetetlenségeddel együtt járó frusztrációdat vezeted le itt
47.
AnonimXX
2011.02.01., kedd [13:19]
24,30
Vidéki-városi, nem mindegy?? Ugyanaz a fajta vagyunk. A legtöbb u.n. szeredai faluról ered, kb 10% valódi szeredai. Miért kell egymást itt is rágni, csaholtok egymásra?! A városnak így is-úgy is szégyene a buszállomás, legalább legyen valami belőle. Legyen empátiánk egymással szemben, álljunk pozitivan hozzá, h valami történik. Tény és valóság, h. valaki meggazdagodik, de amiért itt acsarkodunk, attól ez a gazdagodás nem szünik meg- nepotizmus, vagy kéz kezet mos, ez van, ha nem tetszik, tessék megakadályozni.
46.
pitty
2011.02.01., kedd [13:13]
varosi
''Mast is zavart? Te vagy a MAS is ugye? Engem semmikeppen, semmi hasznom belole, miert fizessek en? ''

Mondtam mar ,mikor nektek adtak a barakokat ,hogy legyen ahol lakjatok ,en sem haborogtam,es meg sok kas amiben nem volt hasznom ,de a varosnak igen, ezert most te is kussolj!
45.
varosi
2011.02.01., kedd [12:58]
Mast is zavart? Te vagy a MAS is ugye? Engem semmikeppen, semmi hasznom belole, miert fizessek en? Es hogy a tanacs miert akarta megoldani ezt az ugyet? Mert penz"szerzesi" lehetosegre nyilt alkalom...Ennyire hulye nem lehetsz hogy nem erted!
Ja, es anonim 36 szavaival eljek: "Nem fáj neked, hogy ekkora [...] vagy?"
Szerintem nem, mer fel sem mered.
44.
ZsigaBa
2011.02.01., kedd [12:47]
Rock'n roll... csak nyomjátok eszetlenek!
Nem semmi ez a zsigeri gyűlölet, szinte sajnálom, hogy nincs engedélyezve a szabad fegyverviselés (kardot, vagy bicskát tudnék javasolni, mert így közel kell menni az ellenfélhez, ott nem lehetne Anonim-itás mögé elbújni) ... :)
Ebben az esetben:
A. fegyvercsattogástól, párbajoktól lenne hangos a város 8ebben igencsak kételkedem, de mint lehetőség fennáll)
B. leszoknának sokan erről az alpári anyázásról, ha annak párbajkihívás lehetne a következménye, s bejönne divatba a más véleményének a tisztelete. Senki sem merne senkit tolvajnak, hazugnak, stb.-nek titulálni alaptalanul... Ez is egy lehetőség a tolerancia megvalósítására. A Székely Vadkelet...:)
43.
pitty
2011.02.01., kedd [12:40]
varosi
Gondolom, mast is zavart ,ha meg akarta oldani a tanacs ezt az ugyet,csak annyit mondtam ,hogy van aki orvend ennek a megoldasnak,es magasrol leszarom ,hogy Te mit gondolsz.Udv.
42.
varosi
2011.02.01., kedd [12:29]
Dehogy koltozom, sokkal civilizaltabb kornyeken lakom mint te. Csak folottebb zavar a hozzad hasonlok nagykepusege , miszerint ha nektek nem tetszik valami, ugy mindenki a ti akaratotoknak kell alavesse magat, mert ti vagytok az Atyaisten. En ugyanolyan adofizeto allampolgar vagyok mint barki mas, de igazsagtalan hogy az en penzembol is "lenyulnak", holott engem nem hat meg a te idegallapotod, kornyeked, zenei stilusod...
41.
ptty
2011.02.01., kedd [12:14]
Egyelore ahogy latom Ti vagytok a f....rossz vegen ,koltozz el te ,ha nem tetszik ez az allapot
40.
varosi
2011.02.01., kedd [12:11]
Draga pitty,
neked az bajod hogy minden zavar ami a kornyekeden van. KOLTOZZ EL !
39.
pitty
2011.02.01., kedd [12:07]
Dehogynem ,tett Erted is a varos,adott barakokot ,hogy legyen ahol lakjal....
38.
pitty
2011.02.01., kedd [12:06]
Dehogynem ,tett Erted isa varos,adott barakokot ,hogy egyen ahol lakjal....
37.
dv
2011.02.01., kedd [12:02]
Tisztelt varosvezetoseg,Raduly Robert Ur ! Igy,hogy az egesz varos egy nagy fizeteses parkolo lett,miert nem oldjak meg a haszongepjarmuvek parkolasat is?
Tobb panasz is le lett teve , az Onok hivatalaba eredmenytelenul.Itt nem csak az autobuszokra gondolok,hanem a kamionokra ,amelyek a varos kulombozo pontjain illegalis parkolokat alakitottak ki ,pl.az allomas kornyeken,a hargita utcaban,baromter ,vadaszok utca,brassoi ut,stb.nagyon sok kellemetlenseget okozva az ott lakoknak,ordittatjak a zenet,javitjak a kocsiaikat,italoznak,nem utolso sorban rengeteget szemetelnek.A szallitasi engedely kibocsatasakor ,kotelezo parkolasi szerzodese kell legyen minden jarmunek,ezt miert nem ellenorzi senki?Mas megyebol erkezo kamionok miert parkolhatnak ,ott ahol nekik tetszik aztan egesz ejjel ordittatjak a manelet es hangoskodnak egesz ejjel(hargita ut,brassoi ut,vadaszok utca eleje )?
Szeretnenk ,ha hivatalosan nem meltatnak legalabb az ujsagban vagy sms rovatban valaszt kapnanak ezekre a kerdesekre.Koszonom
36.
Anonim
2011.02.01., kedd [11:59]
Te teljesen el vagy tévedve. Én találjak ki?! Én választattam meg magam rádulymesternek? Én tömöm a zsebem a közösből? Ott tartasz, hogy luzerezel _engem_ mert nem a _te_ szerencsédnek örülök, amiért a lakóhelyedet rendbeteszik. Az enyémre rá sem nézett a város az elmúlt 20 évben, ugyanannak a betonnak a maradékán tolom a babakocsit, amelyiken kölyökként biciklizni tanultam - sajnálsz engem te barom? Nem fáj neked, hogy ekkora [...] vagy?
35.
Anonim
2011.02.01., kedd [11:51]
Anonim 26 ,Végig gondoltad amit leírtál,én is elismerem ,hogy van fejlődés Csíkszeredában ,de -a város által kifizetett pénz és az elvégzett munka minősége nem éppen megfelelő.pl. az utak javítása,a másik szembetűnő átverés a parkolás ,parkolóhelyek ,vagyis utcák ,közhelyek hasznának eladása ,ez nem furcsa
34.
pitty
2011.02.01., kedd [11:50]
31
Akkor talalj Te ki valami megoldast,szemely szerint engem zavar-t ,hogy a buszoktol nem lehet kozlekedni,tele van minden emberrel es haosz az egesz buszmegallo kornyeke,mint emlitettem ott lakok a kozeleben,remelem a kamionok parkolasi sorsat is megoldjak es nem kell egesz ejjel manelet hallgatni.Tudom jobb lett volna oda adja neked ezt a penzt ''sommer penzbe'
33.
varosi
2011.02.01., kedd [11:45]
Gratula, jol megmondtad!
32.
Anonim
2011.02.01., kedd [11:42]
Ebben teljesen igazat adok Neked.Kedves polgarmesterunk teljesen elfelejtette a varosnak azt a reszet
a kamionok ossze vissza parkolnak ,rossz az ut,az aluljaro kozvece szerepet tolti be
31.
Anonim
2011.02.01., kedd [11:38]

Jaja, luzer. Mert ***** a csőröm, ha háromnegyed millió eurót hozzávágnak vkihez a város pénzéből, ha a cityparkingot élteti a város, ha a goscomot, ha az ave-t ha akármelyik kondérközeli céget a városi polgár érdekének ellenében. Az ilyen s*ggfejek miatt lett ilyen sz*r, élhetetlen város Szeredából, rádulyék és társai gátlástalan játszótere, mint te. Akinek meg úgy tűnik, hogy a város jó irányba halad, az örüljön neki, annál kevesebbet kell gondolkozni, legalább az sem fáj.

30.
varosi
2011.02.01., kedd [11:38]
@anonim 19
egyetertek a 24 hozzaszoloval, sot mi tobb, ha nem tetszik hogy ingazni kell, akkor maradj otthon es gazdalkodj, hagyd a munkalehetoseget a varosinak. Ha meg megis szeretsz ingazni, akkor szeresd ugy ahogy van, nehogy mar mi fizessunk a kenyelmedert.
Ami inkabb a varosi lakossag erdekeitszolgalna az a furdo utcai aloljaro, azt miert nem lehet rendbe hozni?
29.
Anonim
2011.02.01., kedd [11:34]
Hol volt A VÁROSI ÉS MEGYEI TANÁCS amikor a pénzügy árverezte ezt az ingatlant,vagy talán ők értesítették ,beépítették, a HELYI vállalkozót,jó volna tudni az ingatlan árát amikor megvásárolta az előre LÁTÓ üzletember, mert tudjuk az ingatlan piac romlott máshol,de Csíkszereda lehet kivétel.
28.
Anonim
2011.02.01., kedd [11:34]
27.
Anonim
2011.02.01., kedd [11:32]
Meg amugy is olyan vezeto sose kerulne aki nem nyul le, de amig van haladas addig lehet ertekelni.
26.
Anonim
2011.02.01., kedd [11:30]
Hat igy vagy ugy de Szeredaba meg mindig kevesebbet nyulnak meg es jobb iranyba halad a varos mint a megye tobbi varosa, vagy mas kornyezo megyek varosai.
25.
pitty
2011.02.01., kedd [11:29]
A TE penzedbol nem hiszem ,ilyen mentalitassal csak egy luzer lehetsz.igenis en orvendek ,mint csiki es a buszmegallo mellett lako ,hogy nem egy szemetdomb ,hanem egy civilizalt kornyek lesz
24.
Anonim
2011.02.01., kedd [11:20]
15 éve ingázó, te lehet, hogy adófizető vagy, de nem itt és nem a te pénzedből lesz _neked_ meleg váróterem. Hadd ne tapsoljak az örömtől, hogy az "én" pénzemen vásárolnak neked várótermet.
23.
dozer
2011.02.01., kedd [11:02]
Elkepzelheto, hogy vezetoink hasznot huznak a tranzakciobol. Nincs ebben semmi rendellenes, a vilagon mindenutt igy van. A kulonbseg, hogy nalunk mindent lenyulnak, nyugaton pedig csak kis reszt. Ha nalunk is csak kis reszt kaparintanak meg, jo uton haladunk. Orulnunk kellene, hogy valami mozdul ebben a varosban, jo iranyba halad, fejlodik, valamit elvez a lakossag is. A kozpenzeket lehet ugy is zsebbe terelni, hogy kozben nem fejlesztesz semmit. Rosszindulatu kommentalok, ezt szeretnetek? Mindig azt nezitek, ha valaki valamit tesz a fejlodes erdekeben, akkor milyen hatso szandekai vannak. Ezert kullog a regio fejlodes szinten a sorban leghatul. Biztos ha megkerdeznenek titeket, nektek is kellene az autonomia. Ilyen mentalitassal mit kezdenetek vele???
22.
darÁzs
2011.02.01., kedd [10:58]
Konkrétum: Az ingatlan mai értéke: telek 8245 nm x 60eur/nm= 494 700eur, lerobbant épület :
959 nm x 350 eur/nm = 335 650 eur, összesen 830 350 eur. Tehát a lenyulás kb. 419 650 eur. a "városlakok" javára! A leggyanusabb a felértékelő cég, de feltételezhetően minden szereplőnek böven jutott belőle. Nekünk marad a találgatás joga, ..kinek mennyi.
21.
pitty
2011.02.01., kedd [10:57]
A Buszallomast a csodbement Autotransport rt.-tol vette el a penzugy,o adta el liciten.
20.
Szeredai
2011.02.01., kedd [09:32]
151.6 euro/negyzetmeter nem semmi. Nekem egy kicsitt soknak tunk, habar nagy az epulet es aszfaltozva is van az udvar. A baj csak az hogy mas foldrol kell lemongyon mert maskeppen a PUD ot nem lehet megcsinalni. Tiszta ingyen es meg parkba is kell adni foldet. Hmm..
19.
Anonim
2011.02.01., kedd [09:32]
Igaza van Veress Dávidnak. Ez lesz a leghasznosabb beruházás. A falusi ember is megérdemli azt, hogy meleg vároterembe töltse az idejét, amig várakozik az autóbusszra. Meglátszik, hogy a hozzászolok többsége nem ingázik, mert a munkahelye a megyeszékhelyen van. De a "vidékiek" rá vannak kényszeritve erre, na de ezek az emberek is ugyanolyan adófizető állampolgárok, mint a városiak.
Tisztelettel egy 15 éve ingázó.
18.
Anonim
2011.02.01., kedd [09:31]
Úgy tűnik a csíkszeredai önkormányzatnak ebben a válságsúlytotta világban is elég gazdag, ha az érdekek azt kívánják, hamar előkerül 700 ezer euró, kp.ben, na meg telek is van mit el lehet cserélni! Hm...
17.
Anonim
2011.02.01., kedd [09:11]
1 250 000 euróbol lehet epiteni egy buszmegallot es meg buszokat is lehet venni...
Elvtarsak! Tenyleg hujenek nezik az adofizeto polgarokat???
16.
Pistya
2011.02.01., kedd [08:35]
Atyauristen!!! Buszkek lehetunk szekely mivoltunkra. A varosnak 100%, hogy van olyan terulete ahova buszallomast lehetne letesiteni. Es azt a penz 1/4-ebol kivitelezni lehetne (persze ha nem Borsodi elvtars a kivitelezo). Na de igy nem gazdagitjuk ketes jovo ele nezo eloljaroinkat. Koszonjuk Robi es baratai. Azt hittem Veress David racionalis ember vagy.
15.
Anonim
2011.02.01., kedd [08:32]
Az tény, hogy kell az autóbusz állomás,de mért vásárolta meg Ráduly és Borboly most és ennyiért ez titok most de remélem egyszer megtudjuk,mert ezt megvehették volna egy tizediért az államtól ., csak akkor A HASZON HOL MARADT VOLNA,és érdekes a tanács mindent elfogad ha magán cég a haszonélvező.
14.
Anonim
2011.02.01., kedd [08:08]
Ejszen még annyit sem ér!
13.
Anonim
2011.02.01., kedd [07:13]
Hétszázhetvenezer euró az autóbusz-állomásért
:)
tobbet nem is er....
12.
Anonim
2011.02.01., kedd [07:08]
Ennek a beruházásnak van értelme és több ezer haszonélvezője. Hála az Istennek,hogy valamit az egyszerű hétköznapi ember számára is tesznek. A pléh garázsok lebontására hozott határozat után a Tanácsnak ez volt a legjobb és legésszerűbb határozata!
11.
Anonim
2011.02.01., kedd [05:14]
Én azt szeretném, ha elmagyarázná valaki, hogy került egy buszállomás magántulajdonba? És azt, hogy ebben a törénetben mi a Borboly érdeme? Mert az nagyon fontos!
10.
i.
2011.01.31., hétfő [23:08]
Az ingázó embereket nem igazán fogja érdekelni ki mennyit kap ebböl az összegböl , örülnek ha végre normális körülmények között tudják várni a buszokat , nem pedig az útszélén leskelödve a nagy hidegben vagy éppen +35 fokban . Nem beszélve az idegenekröl akik útbaigazitást kaphatnak . Reméljük hogy minnél hamarabb rendezödik a helyzet .
9.
Anonim
2011.01.31., hétfő [21:48]
Mint megtudtuk, egyelőre nem áll fenn az a helyzet, hogy az állomás üzemeltetését átadják egy cégnek, de polgármester úgy fogalmazott, nyitottak erre, ha érdeklődés mutatkozik.
Vajon mikor ezt nyilatkozta Robika ,akkor kire gondolt,netan a city Parkingra???
8.
Anonim
2011.01.31., hétfő [21:42]
A városnak 5 százaléka nem utazik a vidéki autóbusz járatokkal,de azért gondolom,hogy vidáman''lepengetjük'' a 777 500 eurót!!! Nem egyszerűbb lett volna első perctől rendben tartani és még hasznot is húzni belőle???
7.
AnonimVeress Dávid
2011.01.31., hétfő [21:17]
A gyanakvók figyelmébe:
Innen nem lehet kapni, ide egyelőre sokat kell befektetni,hogy a megyeszékhely rangjához illő autóbusz állomás kialakuljon. Az ottani állapotok szégyenteljesek voltak és tarthatatlanok.Illesse elismerés a városvezetést és a választott tanácsot,a megyevezetést,hogy a gazdasági válság szorítása ellenére is, közös megegyezéssel határozott lépést tettek a helyzet rendezése érdekében.Ennek első és követlen haszonélvezői maguk az utasok lesznek.
Szorítsunk, hogy minél hamarabb elkezdődjön a rendezés,a tervezés, a fejlesztés,.hogy a végső, minden bizonnyal vonzó, formáját is elnyerje ez a sokat ígérő beruházás
6.
Anonim
2011.01.31., hétfő [20:59]
Nem lett volna egyszerűbb és olcsóbb nem elkótyavetyélni? Akárcsak a piaccsarnokot. Vagy a volt polgári leányiskola bentlakását.
5.
bibo
2011.01.31., hétfő [20:46]
raduly es tarsai ebbol mennyit kapnak gondolom legalabb az a 70 ezer nekuk marad vagy netan tevedek
4.
Ervin1980.
2011.01.31., hétfő [19:58]
...nem tudom hogy ki hogyan van vele , de szerintem az autóbusz állomás nem ér annyit . Egy másik kérdés az hogy ez a befektetés mikorra térül meg csikszeredának. Kiadni magáncégnek .....hát valahogy ezzel úgy vagyok hogy ha már ennyit költ rá a város, akkor hozzon úgy hasznot belőle hogy ö maga foglalkozik vele , a teljes haszon legyen a városé , ne pedig aprópénz jusson és egy magáncég gazdagodjon ..
3.
Anonim
2011.01.31., hétfő [19:55]
Miert nem vetted meg te csaba72?hianyzott a penzbol? neked is jogodban allt licitalni
2.
csaba72
2011.01.31., hétfő [19:10]
Igy kell a kozvagyont atmenteni es meggazdagodni uraim, azt sehol nem irtak le menyiert volt eladva Kassainak.
1.
Anonim
2011.01.31., hétfő [18:00]
Köszönöm, hogy kivágták. a hozzászolásomat. Tehát, Kassay tambu téma A Székelyhonnnál. ezt jó tudni.
Hozzászólások66