Székelyhon.ro
2014. december 18., csütörtök; Ma Auguszta napja van
Rss Facebook oldal Twitter oldal Iwiw oldal Google +1 oldal

Újabb halálos baleset Korondon Újabb halálos baleset Korondon

Pál Gábor | 2011.10.31. [15:52] | Utolsó módosítás: 2011.11.01. [11:49]

Szombaton egy motorkerékpáros vesztette életét Korond kijáratánál, hétfőn délután pedig újabb halálos baleset történt a településen. Három gyalogost ütött el két sodródó személygépkocsi, egyikük a helyszínen életét vesztette.

balesetkorond2_b

Tekintse meg fotógalériánkat, nézze meg videónkat!

Hétfőn délután 3 óra előtt öt perccel a magyarországi, 58 éves K. H. családjával sétált Korond központjában. Vásárlás után vissza akartak térni Varságra, ahol el voltak szállásolva. A sofőr Parajd irányában parkolt le autójával, és megpróbált visszafordulni. Elmondása szerint alaposan szétnézett mindkét irányba, majd kanyarodni kezdett. Egyszer csak egy nagy csattanást hallottak, majd terepjárójukkal sodródni kezdtek – tudtuk meg az autóvezetőtől, aki hozzátette, hogy nagyon nagy sebességgel érkezett a másik gépjármű.

balesetkorond1_b

Egy Székelyudvarhely felől érkező gépjármű csapódott beléjük oldalból, amely lesodródott az úttestről, majd három gyalogost elütve végül egy kirakatban állt meg. A 65 éves, szentgyörgyi M. R. a helyszínen életét vesztette, a 63 éves, korondi G. M.-t súlyos sérülésekkel, a 14 éves R. K.-t pedig könnyebb sebesülésekkel szállították az udvarhelyi kórházba.

A magyarországi család és a beléjük csapódó autó sofőrje, a korondi B. L. kisebb sérülésekkel megúszták a balesetet. Az előzetes vizsgálatok alapján K. H. miatt történt a baleset, aki nem adott elsőbbséget B. L.-nek. B. L. lapunkkal közölte, nem haladhatott túl gyorsan, 60–70 km/órával közlekedhetett.

Komment




Hozzászólás száma:
Név:
Biztonsági kód
Elfogadom a mércét
84.
.......valaki......
2011.11.03., csütörtök [22:26]
ez elofordul es ez egy rossz dolog mert vannak olyan utcak h nem jok a kilatasi viszonyok mivel el van parkolva pl mint ahol volt a motoros baleset.....vagy BCC banktol mert annyira ki kell gyere h lassal valamit parajd iranyabol h ha valaki jon paradjrol ugy elviszi az autod orrat mint a fene......ez ellen jo lenne ha tennenek valamit.....
83.
.......valaki......
2011.11.03., csütörtök [22:20]
Elosszor is ne mind osszatok h a korondiak igy meg ugy es h ujgazdag gyereke!!! 2 A bodesak teny es valo h ki vannak pakolva de valamibol megkell elni es korondon van parkolo hely es parkoljanak oda es ne a bodek elott aljanak meg es akkor van hol jarjanak a nepek mert van hely ha jardat csinalnak aszt hiszitek h ott fognak tudni jarni a nepek nah persze a jardakra ha felig is de ezek a nagyon idiota taposak fel fognak parkolni.....3 figyelmebe ajanlom mindenkinek a cikkhez kapcsolodo videot es aki nem erti h romanul mit mond a rendor bacsi szerencsere gondoltak a gyengebbekre is es magyarul is szepen irja h elsobbseg meg nem adasa volt a helyzet!!!! az egy dolog h nem 40 el ment de senki ne itelkezzen mert ma rajtam es holnap rajtad es fokepp ne azok akik hajtasi jogositvannyal rendelkeznek.....ez barkivel megtortenhet. a masik dolog meg az h sem en es mas sem biztos h nem ugy megy ki azutra h most 3 szemelyt elutok de ugy h egy eletet vessze....annyi a helyzet h sok a hig agyu emberke es nem tud gondolkodni csak itelkezni.Jah es aki irigykedik a korondiakra az ne irogassa a hozzaszolasokat hanem menjen el dolgozni h legyen penze mint a korondiaknak Nah sziasztok!!!!!!!
82.
2011.11.03., csütörtök [01:42]
ISTEN ADJON BEKET NYUGALMAT NEKI ÁLDÁST A CSALÁDJÁNAK HOGY BIRJÁK ELVISELNI A VESZTESÉGET
81.
2011.11.03., csütörtök [01:37]
@edi:
te lehet ha rádolgozol de mindenki neeem és te is beláthatod hogy gyors volt a tempó
80.
Egy szemlélődő
2011.11.03., csütörtök [00:24]
Komolyan mondom,hogy ezek a hozzászólások lassan már vicc számba mennek.Miért van az,hogy ha történik egy ilyen baleset mindenki hirtelen megokosodik és itt osztja az észt ahelyett,hogy elgondolkodna és imádkozna,hogy vele ilyesmi ne történjen meg.Nem kell irigykedni a Korondi népre hiszen a lehetőségek mindenki számára adottak.
Ui:A lehetőségek nem abban rejlenek,hogy a gép előtt versengünk,hogy ki tud nagyobbat mondani.
79.
IGAZSAGOSZTO-POLGARMESTER
2011.11.02., szerda [19:16]
[Nem ütötte a mércét]
78.
sikk
2011.11.02., szerda [18:01]
Fekvő rendőrrel kel meg rakni a településeket 5o méterenként és nézzétek meg nem lesz egy baleset sem. Fekvő rendőrt, fekvőrendőrt!
77.
Szentgyorgyi
2011.11.02., szerda [17:05]
Az aldozat Molnos Rozalia, sepsiszentgyorgyi lakos...
Ismeroseinel tartozkodott Korondon...
A tragikus pillanatban a fiaval beszelgetett telefonon...
Par evvel ezelott elni akarasaval sikeresen legyozte a rakbetegseget...
76.
Igazságosztó...
2011.11.02., szerda [15:39]
Isten nyugtassa az elhunytakat!!!Sajnos olyat ami Korondon van nem mindennap lehet látni-Indiára vagy Afrikára hasonlit ahogy a járdát is elfoglalva árulják a kinai pumát,a román sakkrigurákat,a világ szemetét össze vissza,török autokellékek stb,stb s közbe cigány purdék szaladgálnak váltani váltani kiabálássa,van szeder,gomba méz s Gábor Aron rézágyuja fábol-minden ami szemét itt megtalálható.Ez megengedhetetlen hogy egy nemzetközi út metén bazárok százai között szaladgáló vásárlók,gyerekek,tehenek,biciklisek,szekerek minden amit az Isten teremtett megtalálható az úttesten.Kiengedi meg ezt egyálltalán:??Elkerülö út kell mese nincs ez igy elfogathatatlan,ami szomorú hogy ebbe az irányba fejlödik Parajd is-szép lassan ott is korondi állapotok alakultak ki.-És akkor most kiabálnak egyesek hogy DE A KORONDIAK meg kell éljenek!!!Igen a korondi kézmüvesek éljenek meg civilizált kereskedelmi körülmények között és nem vándorcigány módjára az úton.Aki kiváncsi a korondi kézmüves termékekre az ezután is elmegy vásárolni mondjuk egykerülö útról is.A közuti közlekedés sajnos egesz Romániába kritikán aluli-vannak ujgazdagok eröss es gyors autokkal akik a jogositványuk ugyanugy mint a vagyonaikat gyorsitott eljárásba szerezték,vannak olyanok akik decebálkorú dáciájukkal épp most sikeresen végezték a soförvizsgat 25 ev után,na meg nem beszetlem a részeg biciklisröl,szeker,tehen,lo,gyerek ember s az egesz állatvilágról ami Korondon az úttesten megtalálható.Ez nem az elsö nagy baleset,sok balesetet eltussoltak mar itt ,sok baleset nem volt ilyen tragikus kimenetelü-de sajnos egyre több ember hal meg-Mikor szüntetik meg a balkáni állapotokat????Hány ember kell még meghalljon???
75.
istyyy
2011.11.02., szerda [15:36]
xxxxxx: egyetertek veled, a korondiak hajlamosak kivagni a foutra elsobbsegmegadas nelkul...en is sokszor tapasztaltam mar ezt. Nem torodnek az elsobsegmegadassal. Tisztelet a kivetel, de az a kevesebb sajnos...
Oket pedig senki nem bunteti, 30 nap jogsibevonassal jar az..
74.
l. COBRA11_NEK
2011.11.02., szerda [13:37]
[Nem ütötte a mércét]
73.
xxxxxx
2011.11.02., szerda [10:33]
Sokszor vezet át az utam Korondon és ki merem jelenteni,hogy 10esetből legalább 8-9-szer egy mellékutcából kivág elémbe egy autós anélkül,hogy szétnézne és 100-200m után bekanyarodik egy másik utcába,jelzem,hogy egyáltalán nem hajtok gyorsan.Ez a jelenség is csak Korondra érvényes.
72.
cobra11
2011.11.01., kedd [21:09]
Istyyy@ Ha mindenkinek elenzoje volna mint a korondinnak nagyon sok baleste lenne tudod miaz az elenzo a lovaknal hasznaljak hogy csak elore lason erted. Nem torobunk semivel.
71.
edi
2011.11.01., kedd [21:04]

Rohejes,hogy ha korondon,vagy korondi szemelyel tortenik barmi fele tragedia egybol beindul a szoveg. Ujgazdag. Apuka vette. Elszalt a penztol. Stb. Stb. Stb. Stop irigy kutyak. STOP. KORONDON IS RA KELL DOLGOZNI A PENZRE. Ha pedig tragedia tortenik,azt boncolgassatok. AZt kommentaljatok. Ne mas zsebevel foglalkozzatok!!!!!! UI. TI BIZTOS NEM LESZTEK UJGAZDAGOK ATTOL,HA EGESZNAP A NET ELOTT ULTOK,ES OSSZATOK A SZ**T. UGY NEM MEGY!!!!! MARAD AZ IRIGYSEG!! AZ MARAD!!!

70.
Zzz
2011.11.01., kedd [19:44]
"nem haladhatott túl gyorsan, 60–70 km/órával közlekedhetett."

Ugyan már, bárki átmegy egy kihalt falun 60-70-el, akár 80-al is. De aki a korondi bazár kellős közepén 60-70-el hajt, az szerintem konkrétan elmebeteg...
69.
valasz
2011.11.01., kedd [19:06]
Bardocz Lorand
68.
Rav4
2011.11.01., kedd [17:18]
A nagy francokat haladt 60-70-nel...tök száraz asztfalton 6 m féknyom volt+a terepjárót még vagy 5 méteren át tolta maga előtt, csak utána csapódott a bódéba. Én is vezetek nap mint nap, és tisztában vagyok vele, hogy egy 60-70-es tempónál nem történik meg a fent emlitett eset (persze száraz útról beszélek)! Sajnálom a gyereket, de ez legyen tanulságul minden fiatalnak (és mindenkinek, aki jármüvel közlekedik).;-az, hogy valakinek jogositványa van, az alapvetően nem azt jelenti, hogy a tapasztalat és a tudás is megvan.
67.
gyurkamion
2011.11.01., kedd [16:56]
a külföldi rendszámmal a külhonba szakadt olaszországi ,spanyol román állampolgárokra gondolok...
66.
gyurkamion
2011.11.01., kedd [16:51]
te nagyon idióta!!!
Ha autópálya lenne akkor is száguldoznál, pont az ilyenek miatt vannak a balesetek. A KRESZ-benn le van írva, akkora sebességet válasz hogyha bármi adódik kellő fékúttal meg tudj állni!!! Ez az autópályára is érvényes, a földes-útra ugyanúgy vonatkozik!!! A fél világot bejártam de ahogyan bejössz Ártándnál a határon onnan elkezdődik az anarchia .
Ne aggódj a sok külföldi rendszámú autó ahogyan kilép az országból már nem száguldozik, csak a határig tolja neki, pedig ott sem mindenütt van autópálya.
Nincs összefüggés abban amit összezagyválsz !!!
65.
Istyyy
2011.11.01., kedd [13:53]
A balesetert csakis az elsobbseget meg nem ado autos okolhato.

-nem adott elsobbseget, figyelmetlen volt
- hol is forgolodott o az ut kozepen???
64.
2011.11.01., kedd [13:45]
Először is aki kommentet ír az próbáljon meg helyesen írni ,mert egy tudatlan embernek nem lehet komolyan venni a mondandóját . Másodszor pedig ne mondja senki hogy nem lehet betartani a sebességkorlátozást mert nem így van .Ha nem akarsz meghalni vagy nem akarod hogy egy másik ember halála a lelkeden száradjon csak azért mert te tíz perccel előbb odaértél valahová akkor betartod a korlátozást Ha hosszú útra mész indulj el idejében és ne a sebességgel próbáld behozni az időt A bódésokról meg annyit ,hogyha nem lenne megengedve nem pakolnának oda ki Ebben a balesetben semmilyen szerepük nincs Részvétem az áldozat hozzátartozóinak és sajnálom a sérültek családtagjait kitartást nekik Úgy gondolom hogy egy kicsit hibás volt a magyarországi autó sofőrje is, de főként a korondi volt a hibás ,ha lassabban közlekedett volna és figyelmesen akkor lehet nem történt volna ez.Ha 40-el közlekedik lett volna ideje megállni, ha figyelmes észrevette volna idejében a másik autót Mivel a másik ha szétnézett és ő még nem volt sehol igencsak hamar odaért....................................
63.
Attila4*4
2011.11.01., kedd [13:25]
masik baleset kapcsan irtam de ide is aktulis igy ctrl+v vel atmasolom ide is:
.
Azt ne feledjetek hogy a sokat emlegetett "nyugati" kozlekedes nem ilyen uthalozatra epul mint a mienk. Ott nyugodtan 5 ora alatt 600 km autozol, itt nalunk 300 km 8 ora alatt ha megteszel. Kozben volt 3-4 halalkozeli elmenyed a szembeelozo autos tarsak jovoltabol.
Mivel nem lehet haladni igy az ingerulte, idegese, turelmetlene teszi az autosokat. Nem beszelve hogy mennyire farasztova valik igy a kozlekedes.
Nem hiaba nyugodtan vezetnek a nyugatiak ami nemcsak a bunteteseknek tudhato be.
.
Sajnos most tragedia tortent.
62.
Lordy
2011.11.01., kedd [11:56]
Vitatkoztok és egymás szemét próbáljátok kikaparni csakhogy a ti igazatok legyen.Vezetés esetében több tényező is lehet ami befolyásolja a bíztonságosságot.Sebesség,reflexek,gyalogosok,időjárás viszonyok,útviszonyok és sorolhatnám... lehetsz profi soffőr ha éppenséggel rossz napod van és találkozol egy tapasztalatlan pilótával aki beléhajt majd életed veszted...Fölöslegesen harcoltok és lázadtok egymás ellen.Sajnálom az elhúnyt fiatalembert.Nyugodjon békében,résztvétem a gyászoló családjának.Együtt tudok érezni velük.

Ebben az esetben igazságtalanságot tapasztalunk,mivel szerencsétlen gyalogosaink teljesen érintetlenek ez ügyben.Nem tehettek róla,hogy épp ott voltak... de mivel nem voltatok szemtanúi és részesei ennek a borzasztó tradégiának ne próbáljatok ítéleteket hozni külsődlegesen...

Üdv,
Lordy
61.
????
2011.11.01., kedd [11:51]
Ha valaki tudja irja mar ki B.L. teljes nevet
60.
istyyy
2011.11.01., kedd [11:49]
gyurkamion: kicsit le vagy maradva a gondolkodassal es nem latod a fatol az erdot.

Romaniaban CSAK akkor fog csokkenni a hihetetlenul magas balesetek szama amikor autopalyak lesznek, az emberek tudnak haladni es lenyugodnak. Akarmilyen hihetetlennek tunik neked, ez igy van, nem lehet haladni ebben az orszagban, az emberek idegesek es ez teljesen megertheto. Csinalhatsz azon kivul barmit, kommentelhetsz ossze vissza hulyeseget, semmi nem fog valtozni. Ugyanugy fog hajtani holnap is mindenki, en is..

Azert nincsenek autopalyak, mert ellopjak a sok penzt, kepzeld el...
59.
cobra11
2011.11.01., kedd [11:34]
te. hat ez igy van a mentalitas es a reszpekt nagyon le csokent minatunk vagy nem is volt
58.
zsoci
2011.11.01., kedd [10:43]
Tapló vagy te!! Szerintem többet tudok mint te de nekem akkor is az emberi élet fontosabb és akkor sem kell hajtani, nálunk mivel nincs autópálya ezert be kellene tartani a sebességkorlátozást. Es az ilyen jelzőidet tartsd meg magadnak te bunkó!!! Szerinted ha nincs autópálya akkor kell hajtani és haljon meg az aki útba esik. Mennyire gyökér vagy borzasztó!!!
57.
te
2011.11.01., kedd [10:26]
Nem csak az utak nem nőttek fel hanem a közlekedési morál sem!
56.
te
2011.11.01., kedd [10:20]
Azt h be lehet tartani arra értettem ,hogy az a szakasz fokozottan veszélyes hely tele tátottszáju ide oda kolbászoló bámészkodó turistával kb mint iskolák óvodák kőröl!Való igaz ,hogy aki kocsiba ül az egy csomó szabálysértést elkövet nap mint nap ahogy én is mert eccerüen ezzel az infrastruktúrával nem tudsz mindent betartani de vannak helyek ahol okozott figyelemre van szükség ezt kellene megérteni!
55.
cobra11
2011.11.01., kedd [10:07]
Ezt lehetne firtatni a sebeseg es stb. de egy biztos felgyorsult a vilag mi is vele csak utjaink nem notek fel autoink hoz.
54.
te
2011.11.01., kedd [10:07]
Apja a fene falu néző én is szeretek haladni s haladok is de csak ésszel ember!
53.
gyurkamion
2011.11.01., kedd [09:56]
a figyelmetlenség és sebesség be nem tartása miatt vannak a balesetek nem pedig azért mert valakik mennyit lopnak el...
52.
xy
2011.11.01., kedd [09:56]
te aztán biztos vagy magadban,biztos te vagy az egyetlen jó sofőr Romániában,de tudod mit te sem tudhatod hogy mit érsz ,mert a jég neked is csúszik
51.
gyurkamion
2011.11.01., kedd [09:54]
mennyi idő alatt tennél meg 400km kb. 8 óra alatt de odaérnék nem pedig a fogdába illetve a hullaházba...
fejlettebb országokban , egy magasabb intelligenciával rendelkező társadalomban ha száguldozol akkor kinéznek, és beintenek neked " futsz a pénzed után" mutatják a kezeikkel...
60-70 nem ment?!
mennyi a megengedett 50 nincs több kérdésem uraim...
50.
istyyy
2011.11.01., kedd [09:37]
Kepzeld igazad van, a sebessegkorlatozas egy nagy vicc, legalabbis addig amig lesz normalis infrastruktura ebben a sz@r orszagban.
Szamold ki mennyi ido alatt mennel 400 km-t ha mindenhol betartod a sebesseg korlatozast te egyugyu.....

Ha lennenek autopalyak romaniaban, hasonlo balesetek szama tobbszoroserre csokkenne. Az emberek sietnek es ez ertheto mert hanem nem haladsz, ez igy is marad amig a tisztelt vezetoitek nem lopnak annyit es nem epitenek uthalozatot az orszag teruletere.

A balesetek szamma addig is magas marad es kepzeld, NEM TUDSZ TENNI SEMMIT ellene.
49.
gyergyai 2
2011.11.01., kedd [09:29]
Epp az a jo, hogy jon a tel, igy a verprofik a sancba kotnek ki a totymorgo mazsolak otthon maradnak es majd lehet normalisan kozlekedni :D.
48.
cobra11
2011.11.01., kedd [09:26]
Kiskutyus ha nem tudod hogy bameszkodok voltake vagy sem,ne okoskodj .
47.
!!??
2011.11.01., kedd [09:22]
@te:
Persze, hogy be lehet tartani. Sőt, akár a 10 km/h-t is e lehet tartani. De akkor már ott tartunk, hogy akár ki is szállhatunk az autóból, és karonfogva sétálhatunk végig a falun.
Apafej, én nem a hozzád hasonló falunézőkről beszéltem, hanem azokról, akiknek dolguk van Vásárhelyen, Kolozsváron, stb., és oda kell eljussanak. A fél napjuk megy rá, hogy oda eljussanak. És miért vannak rákényszerítve, hogy piszmogjanak? Mert a sok marha kiköltözött az útra.
46.
bbbbaa
2011.11.01., kedd [09:18]
Tisztelt korondi polgarmester ur!!!Hogy ne folytatodjon ez a sok baleset,legyen szives a jardakat visszaallitani a DALLAS negyedben is es fekvorendorokon gondolkozni a most leaszfaltozott mellekutcakban is,mert eletveszelyes!!!!Remelem,hogy tapasztaljak onok is!!!Tisztelettel,egy korondi...
45.
KisKutyus
2011.11.01., kedd [08:59]
Utszeli bodes bameszkodokat utott el a sodrodo (visszapattano) auto.

1. A sebesseg
2. A bodek tul kozel vannak az uthoz. Ha hatrabb vinnek, akkor a bameszkodok is biztonsagban lennenek.

Barmelyik a ketto kozul ha be lett volna tartva, nem lett volna halaleset.
44.
abhammzlsm
2011.11.01., kedd [08:52]
ha betartanak a forgalmi tablakat, a megengedett sebesseget akkor nem torik ennyire ossze az auto es nem is halnak meg benne. Maradjunk ennyiben.
43.
anonimka
2011.11.01., kedd [08:43]
Szted viccbol van a sebessegkorlatozas? Javasold a parlamentbe, h toruljek el , mert szted ugy sem fontos. Mekkora hulyeseget mondtal...ki adott neked jogsit>?
42.
Anonimi
2011.11.01., kedd [08:26]
Azontul latom megy a ferdites, mert hat ugye azt az auto kilometeroraja megmondja mennyivel haladott, es mar latom, hogy megint a gyorshajto megussza meg figyelmeztetes nem hogy buntetes nelkul, pedig lehet tenyleg nem is latszott amikor az illeto fordulni keszult, es ha a renaultal megengedett sebesseggel jon nem utte volna el.
41.
Anonimi
2011.11.01., kedd [08:22]
Eloszor is a cikkben azt irja "Szombaton egy motorkerékpáros vesztette életét Korond kijáratánál". Hat onnan jo messze van meg a kijarata korondnak, minositi az ujsagirot, hogy mennyire ir le szedett vedett infokat s nem tenyeket.
Kepzeld onnan a regi helyseg kezdeteig 70es tabla van, ugyhogy igenis be lehet tartani mert csak onnan 40 a korlatozas. Es tenyleg az van hogy ha az ember betartja a korlatozast korondon, akkor vagy nyomjak le az utrol vagy radudalnak, itt pedig az ok egyszeru ezek nem 40-50el mentek legalabbis az egyik biztos nem, marpedig.
40.
te
2011.11.01., kedd [07:51]
Te is csak ménsz mint egy ökörbornyú látom!kb a régi falutábla helyétől már 70 es tábla van(persze ha le nem lopták akkor elnézést)Ott ahol volt a baleset nagyon is be lehet tartani a 40 et.
39.
kőcssőg
2011.10.31., hétfő [22:42]
Zsoci mindenki mindenkinek lámpáz -nincs garancia a mafla korrupt rendőrségben
38.
istyyy
2011.10.31., hétfő [22:27]
Mikor ertitek meg sok taplo, hogy nem a sebesseg okozza a balesetet hanem a figyelmetlenseg!!! Itt is az volt a hibas aki nem adott elsobbseget, ugyanugy mint a motoros baleset eseteben. Jobb lenne figyelmesebben vezetni...
37.
,,,,,,,,,,,,,
2011.10.31., hétfő [22:23]
Istenem, hogy lehet valaki ekkora tapló? Hát persze hogy nem siet, mert ha sietős dolga van, akkor felmegy az autósztrádára. Ha itt sietős dolgod van, akkor hova a t...mbe tudsz felmenni? Hogy te micsoda szemellenzős vagy!
Arra már nem futja a biládból, hogy összehasonlítsd, hogy hány km sztrádája van Svájcnak, és hány km a területileg 3-szor akkora Romániának.
Istenem, hogy lehet valaki ilyen tapló? Ő csak annyit látott, hogy lassan mennek. Mert ahol ők is gyorsan mennek, az már nem jutott el a parányi agyához.
36.
scirocco
2011.10.31., hétfő [22:22]
@?!:
19
35.
!!??
2011.10.31., hétfő [22:14]
Egyrészt azért nem lehet betartani a 40-est, mert Korond alsó határát levitték majdnem Felsősúfalváig. Gondold el, hogy az összes falun szotyogj végig csigatempóban, mikorra érsz el Vásárhelyre, Kolozsvárra? Az útakat azért csinálták, hogy haladni lehessen rajta, nem azért, hogy legyen ahol a lószart kerülgesd.
Másrészt, mindenki kiköltözött az útra, mint a lószar. Ma már nincs járda. Ha van, akkor is az úttesten közlekedik. És nem a szélén. Francokat, a közepén. Ott megy át, ahol eszibe jut. Elvégre demokrácia van, és egyeseknek minden szabad.
34.
zsoci
2011.10.31., hétfő [22:12]
En csak annyit szeretnek hozzászólni hogy a szabálysértőket jobban meg kellene büntetni, itt gondolok legfőképp a gyorshajtásra, nem pénzbírság kéne, hanem havi közmunkára ítélni aki mar 10 km/h meghaladja a sebességkorlátozást, aki pedig mar a dupláját haladja meg annak 2-3 hónap börtönbüntetés, mindjárt meggondolkozna mindenki hogy hogy hajt. Példát kellene venni svajctol, ahol senki nem előz, a 60 az 60, a 40 az 40, az úttesten nyugodtan meglehet fordulni mert mindenki annyival közlekedik ami megvan engedve, ja és ne is mondjam hogy meg elsőbbséget is adnak, ott mindenki vigyáz mindenkire, nálunk miért nem lehet. Ha egy gyalogos közelít a gyalogátjáróhoz mar automatikusan áll meg az autó, a biciklist nagyon lassan előzik meg stb. meg sorolhatnám. Lehet több rendőr is az úton, mikor mindenki lámpáz mindenkinek, ott lassan haladnak majd aztán adjál GAZT neki. Sajnos.
Őszinte részvétem a hozzátartozóknak!
33.
?!
2011.10.31., hétfő [21:45]
B.L hány éves?
32.
buzivagyok
2011.10.31., hétfő [21:27]
Oroszlan 77-nek uzenem ,hogy a vezetosegnek az emberi elet mindennel fontosabb csak sajnos hogy ebben a modern vilagban mindenki csak itelkezni tud. Itt latszik az othontoltott het ev. Nem tudom hogy eletedben egy jo cselekedeted volte. Ugy hogy jobb ha befogod.
31.
cobra11
2011.10.31., hétfő [21:23]
Mashol is van ahol nincs jarda de megsincs ennyi baleset . Lehetetvolna korlat barmi ezen nem segitet volna sokat. A bazar lehetne benebb az biztos.De az uttest az uttest. Vigyazunk egymasra es ne a tanacst hibaztasuk,egy kozuti balesetert.
30.
roky1
2011.10.31., hétfő [21:18]
Nem ertek egy dolgott kedves Laci. Miert hibas a hivatal vagy a polgarmesteri hivatal azert ,hogy valaki vagy valakik nem tartjak be a forgalmi szabalyokat, es vagankodnak. En inkabb azt kerdeznem hogy a nagy rendorsegi ossze vonas utan , amikor Korondon 1- rendor maradt hogyan lehett dolgozni normalis korulmenyek kozott. Az dobja az elsokovet a masikra aki nem hibas.
29.
Laci 2
2011.10.31., hétfő [20:37]
Az út az legyen út és ne sétatér. Az útszéle legyen gyalogosé, ne a bódé tulajdonosáé. A polgármesteri hivatalnak ez így jó, mert az adó után él. Annak akinek távolabb van dolga nem várható el, hogy 40-el végigmenjen a falun ( persze nem is 50 - 60 felett ).
Járdát kell építeni és korlátot, hogy ne futkorásszon a sok turista.
28.
cobra11
2011.10.31., hétfő [20:35]
hat ez nagy baj mindenkinek.
27.
...
2011.10.31., hétfő [20:34]
Uram isten itt mindenki azt ossza hogy a korondi bódésok igy a korondi bódésok úgy!Néhány ember úgy tesz mintha a mai életbe neki a legfontosabb nem az lenne hogy a családját eltartsa hanem hogy járda legyen...!Mindenki csak mond mond és mond...kritizál és kritizál...de megnézem hogyha valaki az áldozatok közé tartozna mit tenne...!És én ugygondolom hogy annak ellenére hogy a Korondiak többsége kereskedelemmel foglalkozik az nem azt jelenti hogy nem rendes ember...mert vannak olyan emberek hogy munkája van de semmit se tud felmutatni és nem is rendes ember...A rendes ember nem azon alapul hogy ki mivel dolgozik hanem hogy hogy viszonyul embertársaihoz!!!A másik dolog reggeltől estig beszéhetik az emberek hogy ennyivel kellet volna menjen s akkor nem történt volna ...ez nem ígyvan...mert Én garantálom és nem hiszem hogy ez az illető ugyült volna kocsiba hogy nah én megyek és elütők három embert...egy kicsit gondolkozzunk, s képzeljük el ha velünk történne ez milyen lenne!...!
26.
2011.10.31., hétfő [20:11]
hat sokmindenkit lehetne hibaztatni de a legnagyobbak mi vagyunk.miert nem lehet 40km/h val haladni.ja es a jarda nagyon kellene.de sajnos a penz az elso a vezetosegnek nem az emberi elet.ja bes meg csak annyit hogy hol van korondon a rendorseg miert csak delelott lehet oket latni.meg jo lenne ha a faluban fekvorendoroket hejeznenek el legalabb minden 10 meterre.
25.
kukucsika
2011.10.31., hétfő [20:03]
Es akkor mi lessz a sok szegeny Korondi arusal? mehetnek mehetnek dolgozni ok is mint a tobbi rendes ember
24.
DACIA tulajdonos
2011.10.31., hétfő [19:52]
Azon kell gondolkozni,hogy lehetne Korondot kikerülni, elkerülni a 13A országúttal! Van aki áthalad,nem a kinai gicssekre kíváncsi!
23.
anonimia
2011.10.31., hétfő [19:30]
En csak azt tudom hogy ezután minden nap hálát adok Istennek ha egészségben hazamehetek és nem csak a halálhírem viszik haza' Borzasztó ez a sok halálos kimenetelű baleset' Őszinte részvétem az elmúlt napok tragikus körülmények közt elhunyt hozzátartozóinak!
22.
danika36
2011.10.31., hétfő [19:19]
Kedves mindenki,igen akkora szakértői véleményezés történik e témában hogy az embernek begörcsöl már a lába de két dolgot szeretnék emliteni: a sebesség be nem tartása és a járdák nemlétezése miatt történt meg ez a szerencsétlen dolog ami velünk is megtörténhet.
21.
Survivor
2011.10.31., hétfő [19:19]

Valamikor regen az ut szelen normalis jarda volt, csak a draga modos korondiak odab***tak a bodeikat igy az uton lehet jarkalni csak! Le kellene bontani az osszeset, hogy ismet visszaallitsak a jardakat!!!

20.
udvarhelyi
2011.10.31., hétfő [18:53]
Na szoval,a helyzet szerintem az,hogy be kellene tartani a megengedett sebesseghatart vagy legalabbis annak a kornyeken jarni es nem szaguldozni helysegen belul!
Csak sajnos nagyon turelmetlenek vagyunk egyesek es nem birjuk ki,hogy csak azert is ne elozzuk meg azt aki a megengedett sebesseghatart betartja.A minap is ugy eloztek meg udvarhelyen radasul kanyarban,hogy ha ne menjek fel a jardaszelere nekem jon az ember es meg dudal es integet,hogy mit tokolsz bazzeg!!! Oda kellene figyelni es nem vaganykodni mert sajnos mindig az artatlan ember szivja meg a masik meg rohog a markaba,hogy mekkora szerencseje volt!!! Remelem lessz par almatlan ejszakaja,hogy terjen eszhez!
19.
...
2011.10.31., hétfő [18:46]
Az élet nem a gazdagságról szól miért van az hogy ha valami baj van akkor csak a gazdagok ...nem pont ugy megtörténik mással is és ne azt firtassa mindenki hogy mi lett volna ha...igy.történt !Könnyűűű kivül állóként biráskodni!
18.
nnnn
2011.10.31., hétfő [18:44]
Jardakat kellene epiteni Korondon es lebontani azokat a bodekat,mert kijottek az utig,nincs ahol gyalog jarni!!!Itt az ideje lepni es azt a sok bolcs gazdagot elkoltoztetni!!!
17.
Atom
2011.10.31., hétfő [18:30]
AZ Toyota Atomantal:)) Legalabb ha nem ertesz hozza, akkor ne irj:)
16.
vaddan
2011.10.31., hétfő [18:03]
mitsubishi land cruiser + renault laguna II
15.
kynga
2011.10.31., hétfő [18:03]
Ez barkivel megtortenhet,biztos nem ugy ült autoba,hogy most valakit elüssön!könnyű mast vadolni,neki eleg az o baja,nincs szuksege ilyen kommentekre!
14.
Anonim666
2011.10.31., hétfő [17:45]
Megbékélést az elhunyt hozzátartozóinak!
Ilyen balesethez a +70km/h "dukál" ...
13.
ki?
2011.10.31., hétfő [17:43]
Megtudja valaki mondani ki az áldozat?
12.
ismeros
2011.10.31., hétfő [17:22]
Mindenkinek elég baj sajnos nem szabad senkit megszollni...aki autoba ull nem tudja hogy szall ki belolle...sajnalni lehet mindenkit szere...es nem vadolni mindenki gondolodjon el azelott mielott valakit vadolna
11.
yyy.
2011.10.31., hétfő [17:07]
Ahhoz, hogy két autó így eldobja egymást, ahhoz jóval nagyobb sebességgel kellett közlekedjenek, mint a megengedett (40 km/h).
Jeep, s a másikot nem ismerem fel..... újgazdagok. Nem bírnak magukkal. Azt hiszik, hogy a cuccos autó és a sok pénz megmenti őket a bajtól. Hát, nem minden esetben.
10.
valakik
2011.10.31., hétfő [17:06]
Dontsek mar vegre el ,hogy setalo utca,vagy nemzetkozi ut a Korondi,mindenki tatsa a szajat az uton,mert nincs jarda,a jardakra kirakodtak a kosarakkal,ki epitettek az at szeleig,rosszak az elore latasi viszonyok,s kerdem en hol jarnak a gyerekek iskolaba?nyugodt a szulo?lessz is ott meg baleset amig rend nem lessz.
9.
te
2011.10.31., hétfő [16:55]
@Zzz:
40-el ha elütnek apró darabokra törsz.A 40-50 km/h sebesség azért jó mert több időd marad elkerülni egy esetleges balesetet ennyi.
8.
Zzz
2011.10.31., hétfő [16:44]
Sajnos 40-el is halálra lehet gázolni valakit. Nem is kell hozzáérni, elég, ha kicsit megijeszted, leesik a kerékpárról, beüti a fejét és vége...
7.
Mythbusters
2011.10.31., hétfő [16:40]
Ha 50-el elutnek az eselye, hogy egybemozdulj kb 80%....
6.
anonimka
2011.10.31., hétfő [16:31]
Nem. De mindjart, jon olyan, h mindenkivel megtortenhet ez. Igen meg ha ekkora sebesseggel megyunk. De ha betartod az eloirt sebesseget akkor biza ha venasszonyok hullnak , akkor sem tortenik meg.
5.
te
2011.10.31., hétfő [16:25]
40 -el
4.
hejjjjjj
2011.10.31., hétfő [16:23]
Az vót má' hogy ő nem olyan?
3.
asd1
2011.10.31., hétfő [16:18]
Ha 50-el ment volna akkor....
2.
anonimka
2011.10.31., hétfő [16:18]
Jobb, ha mindenki biciklire pattan auto helyett...szegyen ami mostansag megy. Kozlekedesi kultura nincsen abszolut, vaganykodik mindenki es itt az eredmenye.
1.
asdasd
2011.10.31., hétfő [16:02]
Kicsit sok kezd lenni a baleset mostanában. Mindenki jobb ha előszedi a jobbik eszét mielőtt kocsiba ül, mert még nincs tél, nincs hó meg jég az utakon, és ha ilyen lendülettel megyünk a télbe, annak nagyon ronda vég lesz.
Hozzászólások84
Küldje be programajánlóját!