2012. február 8., szerda
Ma Aranka napja van

Bunta: hátráltatnak a városvezetésben

Pál Gábor 2010. augusztus 13., péntek 11:50 | Legutolsó módosítás: 2010. augusztus 13., péntek 13:13

Székelyudvarhely polgármestere, Bunta Levente lapunknak adott interjújában panaszkodott problémáiról, amelyeket a Magyar Polgári Párt ellenségeskedése okoz, de ugyanakkor reményekkel tele jövőképe van a városvezetéssel kapcsolatosan. Az elöljáró nehezményezi a folyamatos konfliktushelyzetet, ami a városi tanácsüléseken és azon kívül is megnyilvánul. Többnyire a polgáriakat tartja hátráltató tényezőknek, akik nézete szerint mindenben megnehezítik a dolgát. Bunta Levente sok háttérinformációt elárulva készségesen válaszolt kérdéseinkre.

tanacsules_11_b

– Mi a véleménye a Magyar Polgári Párt és a Romániai Magyar Demokrata Szövetség tanácsosainak ellenségeskedéséről?


Engem lesújt, és módfelett zavar. Elsősorban azért, mert gátol a munkámban. Azt érzem, hogy nem ideológiai egymásnak feszülés van, hanem egy olyan hatalmi harc, amely nem a közösséget szolgálja, hanem egyéni érdekeket. Ez pedig nem jó sem a városnak, sem azoknak, akik ebben részt vesznek. Mert, ugye, addig mondod a gyereknek, hogy rosszá válik, amíg az is lesz. Ha van egy nézetkülönbség, ha van egy versengés, az áldásos lehet egy bizonyos határig. Viszont ha túlcsordulás van, mint amit tapasztalhatunk, a közösségnek nem jó. Persze jobban tudnám ecsetelni, milyen problémám van az MPP-sekkel, azaz Szász Jenővel és csicskásaival – sajnos másképp nem tudom nevesíteni –, pedig van egy-két ember köztük, aki lehet, hogy vérmérséklete vagy tisztánlátása miatt visszafogottabb. Persze lehet, hogy szubjektív a megítélésem, mert az RMDSZ oldaláról elvárnám azt, hogy amikor a polgáriak ilyen vehemenciával támadják a polgármestert, akkor legyenek aktívabbak, és szálljanak szembe, védjék meg igazságukat. Megértem, hogy nem mindenki szereti az egymásnak feszülést, a küzdést, a harcot, és azt is elfogadom, de mindenképp azt látom, hogy ami történik, nem jó. Mindenben próbálnak meggátolni minket. A feljelentések városában élünk, mindenért feljelentenek a polgáriak, hogy meggátoljanak. Feljelentenek a prefektúránál, hogy a körforgalomnál hiányzik valamilyen topográfiai felmérés. De ugyanez megvolt a távfűtési rendszer felújításának pályázatánál vagy a rendkívüli tanácsülések össze nem hívása végett. Ez nem járható út. Én nem tudom azt elfogadni, hogy annak idején is vehemensek voltak a tanácsülések  az akkori polgármesterrel szemben. Azt is elítélem.

Mint polgármester nehéz ezt kezelni?

Volt olyan időszak, amikor nehéz volt, ha a szívemre vettem. Nem igaz, hogy nem volt olyan tanácsülés, amikor éppen csak nem kaptam epeömlést, annyira elkeseredtem. Ilyenkor az ember látja a gonoszságot, látja a gyűlöletet, és már nem arról van szó, hogy az emberek az igazukért, a jóért küzdenek egymással, hanem a gonoszság uralkodik. Az nem igaz, hogy a politika rossz, a politika olyan, mint az emberek. Nem azért szálltam én sem a közéletbe, hogy olyan eszközöket használjak, amiről szól a fáma, hanem hogy egy kicsit változtassak a világon – ott, ahol vagyok, ott, ahol élek, változtassak a rosszon. Megpróbálom az MPP-s tagoknak megadni a tiszteletet, de azt nem tudom elfogadni, hogy egy kampányt annyira mocskossá tettek a hamis rágalmazással, vagdalkozással, hogy az udvarhelyi józan ítélőképességű emberek nem mentek el szavazni. Ezt is akarták, így tudták megszerezni azt a 3000 körüli szavazatot, aminek köszönhetően kínlódunk velük, mert valakiknek elképzelésük van a várossal. Nem tudom eleget hangoztatni, hogy nem mások, mint Szász Jenő és csicskásai. Néha ezt a tanácsülésen is észre lehet venni, mint egy karmester, hátraül, és nézi, hogy szavaznak az előre megbeszélt ügyekben. Ezt nevezhetnénk pártfegyelemnek is, de ez már rég nem az. Kíváncsi vagyok, miként mennek haza egy-egy tanácsülésről azok az ármánykodók, és hogy néznek tükörbe, akik felvállalnak egy-két mocskoskodó munkát.

tanacs_3 Véleménye szerint miért támadják a polgáriak a polgármester javaslatait?

Én azt mondom, hogy Szász Jenő vissza akar térni a város élére, és ezért mindent megtesz. Én viszont úgy vélem, függetlenül attól, hogy ki lesz a következő polgármester, bárki lehet, csak ő ne legyen. Nagyon kártékonynak ítélem meg az ő eddigi tevékenységét – mind a város élén, mind közéleti személyiségként. Egy nagy adósságot hagytak a nyakunkban – még most sincs kifizetve az útjavításokra a 7 milliárd lej, és a szobor 3 milliárd lejes költsége –, és a gazdasági válság ellenére is a város halad előre. Az előző polgármester mandátumának ideje alatt egyetlen százezer euró feletti pályázat sem volt. Most pedig több ilyen is van. Innen eredhet egy bizonyos irigység, és emiatt a küllők közé nem pálcikát tesznek, hanem rudat, vagy menet közben felhúznák a polgármester kézifékét. Olyan eljárással próbálnak támadni, ami már nemcsak a jóérzés határát lépi át, hanem egyenesen erkölcstelen. Én egy olyan világot szeretnék magam körül, ami értékrendre, erkölcsre és a kimondott szó hitelére épül, és nem egy olyan társadalmat, amely a gyűlölet és a megosztottság felé halad.

Jogosnak találja, hogy a legutóbbi tanácsülésen kivonultak az MPP-s tanácsosok?

Nem, és ezzel elég nagy kárt is okoznak. Már annyira kiismertem őket, hogy az első lépésnél számítottam erre a reakcióra, és ennek tudatában építettem fel a javaslatot. A szomorú az, hogy felelőtlenségüknek súlyos következményei lehetnek. Augusztus 16. után elképzelhető, hogy így nem lesz a tanügyieknek fizetésük, nem kapják meg a kiegyenlítéseket. Ennek ők is tudatában voltak, lehet, hogy ezáltal akadályozzák meg egyik-másik beruházásunkat. Hisz látták, hogy benne volt a javaslatban egy 30 milliárd lejes pénzösszeg megszerzése, ami szükséges lett volna a beruházásokra.

Ön szerint sikerülni fog megoldani azokat a problémákat, melyekkel a polgáriak a legutóbbi tanácsülésen nem értettek egyet?

Addig fogom előterjeszteni, addig fogok küzdeni értük, amíg sikerül átvinni. Nem tudom annyiban hagyni. Nem tudok lemondani az öregotthonról, nem tudok lemondani egy olyan hivatalról, amely a közjót szolgálja. Gondolok itt arra, hogy szükségünk van egy csapatra – és nem egy-két emberre –, amely a beruházásokra, pályázatok kezelésére szolgál. Elég sok az elvárás – ami természetesen jogos –, és ezeknek csak akkor tudok megfelelni, ha egy eredményességre törekvő hivatalt tudok magam mögött. Fontos lett volna az öregotthon kérdésében is dönteni, azonban a polgáriak kihasználták a Zöld Párt képviselőjének hiányzását, és ellenkeztek az ügyben. De vannak dolgok, amiket nem fogok ennyiben hagyni. Ezt is addig fogom előterjeszteni, amíg eredményre nem jutok vele.

Hogyan látja mandátumának elmúlt és következő időszakát? Megvalósultak az eddigi tervek, sikerülni fog véghezvinni a kitűzött célokat?

Kampányomban volt egy 12 pontos vállalásom, és most megnézhetjük, hányadán is állunk. Elmondható, hogy 80 százalékban már az első két év alatt teljesítettük ezeket a pontokat: családorvosi rendelőket szereltünk fel, sportpályákat újítottunk fel, járdákat hozunk helyre, drót nélküli internetet szereltünk a központba, a felsőoktatási hálózat bővítése és a vízhálózatot modernizálása folyamatban van, és még folytathatnánk a körforgalommal vagy, hogy megsokszoroztuk a tömbházak építését, várrehabilitációs pályázat megnyerése, a mozi épületének visszanyerése stb. Egy halom dolgot próbálunk helyretenni, melyekkel eddig nem foglalkoztak. Tehát vállalásaim nagy részét teljesítettem, és még azon felül is szeretnék teljesíteni, és továbbra is ésszerűen, céltudatosan tevékenykedni. Tehát vannak eurómilliós pályázataink, melyek az előző polgármester idejében nem voltak, és úgy gondolom, hogy ezeket a veszteségeket az udvarhelyi lakosoknak kamatostól vissza kell fizetni. Minden egyes udvarhelyinek az elkövetkezendő 5–10 évben a vízszámlán és szemétszámlán keresztül kell törlesztenie a fejlesztéseket a szeméttelepnél és a vízhálózatnál. Ezzel szemben megmutattam, hogy mi az út. Ilyenkor az ember neheztel, amikor lát két Mercedest, amelyiket a hulladékteleppel össze tud kötni, és akkor még azok engedik rám a kutyákat, akik volt néptanácskantint vagy ingyenkantint alakítanak át kocsmává, akik módfelett meggazdagodtak, és a várost megszegényítették – ezek az emberek próbálnak rám követ vetni jogtalanul, igaztalanul. Ha ezek után az ilyenek foglalkoznak velem, akkor joggal dühbe gurulok. Én a vagyonommal el tudok számolni, el tudok számolni cégeimnél, és 20 éve dolgozon vezető tisztségben kiemelt bérezéssel. Ezzel szemben másnak a vagyonosodásával nincs arányban az elmúlt időszakban megkapott fizetése és összeszedett vagyona. Én nem a városon gazdagodtam meg, és nem is akarok hasznot húzni pozíciómból.

 

Cikk hozzászólás




Hozzászólás száma:    Név:
Biztonsági kód
Elfogadom a hozzászólási szabályzatot
Rendezés: Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: 97  Oldalak:   1
97.
Anonim
|
2010-08-20. péntek, 17:29
A nonim 96 --a varos hazan nem volna szabad ellenzeki es nem ellenzeki legyen egy sem csak a dolgat vegzo kozalkalmazot!!!!!
96.
Anonim
|
2010-08-18. szerda, 10:57
Ameddig egyetlenegy ellenzéki lesz a városházán, addig mindig fogják Buntát hátráltatni a "városvezetésében". Majd ha a városháza csupa általa hozott (transzferált) "kompetensekkel" lesz benépesítve, akkortól várhatunk haladást gőzerővel.
95.
Anonim
|
2010-08-17. kedd, 08:29
94. az IGAZI Turáni
Dehát akkor miért nem ezt írta, már startból? Miért nem azt mondta, hogy ez a CSALÁDINEVÜK? Csak "igazi turáni"-zott itt a 89-es beszólásban. Nehéz ez a magyar nyelv!
94.
az IGAZI Turáni
|
2010-08-16. hétfő, 23:33
az ön kijelentése, a mi családi nevünk lejáratását jelenti. Ha esetleg "Turáni népre" gondolt volna, akkor azt másként kellett volna kifejezni. itt nem "faj tisztaságról" beszélünk hanm a mi családi nevünkről. máskor a mi nevünket ne használja, mert udvarhely és környékén egyedüli család mi vagyunk ezzel a névvel. na meg POLITIKA MENTESEK vagyunk!
93.
Anonim
|
2010-08-16. hétfő, 22:04
Ne hagyja magat Bunta ur nem azert szavaztunk onre hanem azert mert keppesnek tartotuk ra.Szasz csak spiicelgesen mert mar ugy nezz ki az on eredmenyeire hajjaz.DDe a merleg az merleg ugy-e es osszel szamoljak a pipiket meg van szamolva a 12-ev is ugy-e anonim88?
92.
Bögöly
|
2010-08-16. hétfő, 20:21
Üdv fiúk, nos ki lett a győztes? Vagy ennyi marakodás után csak a lábszárcsontotok maradt?
A győztesnek felajánlok egy félpár, árviz hozta gumicsizmát.
91.
Anonim
|
2010-08-16. hétfő, 12:28
89. az IGAZI Turáni
Honnan tudja, hogy maga "IGAZI Turáni"??? Honnan tudja, hogy maga az egydüli "IGAZI Turáni" a városban???
Ezektől a "fajtisztáktól" tudok falra mászni!! Ezektől fog el igazán a hányinger!!
90.
Anonim
|
2010-08-16. hétfő, 12:06
Akkor most Bunta ajándékba kapta a szombatfalvi lakást, vagy nem? Erre azért válszolni illene! Veréb mondja a bagolynak...................
89.
az IGAZI Turáni
|
2010-08-16. hétfő, 11:35
Turáni család csak 1 van a városban, és azok mi vagyunk. de mint látható van valaki a városban aki beleakar keverni olyan vitákba ami minket nagyon hidegen hagy, csak felháborító az a tény, hogy van olyan ember aki nem meri a saját nevét felvállalni, így el lopja a másét. megkérjük vállalja fel a nevét s legalább kérjen bocsánatot s fejezzék be ezt a "Turáni átok"-os dolgot :)
88.
Anonim
|
2010-08-15. vasárnap, 16:04
Bunta nem nagyon csinál semmit ,soha nem ér még a nyomába sem Szász Jenő elnök urnak.
Cak a száját jártassa ,de szegény még azt sem tudja eléggé, az ilyent csak sajnálni lehet mint Bunta.
87.
Anonim
|
2010-08-15. vasárnap, 14:54
Tessenek valasztekosan fogalmazni es irni tisztelt holgyek es urak,mert a beirok inteligenciahanyadosanak fokmeroje a beiras!!!
Ocsmany szoveg mentes szorakozast kivanok.
86.
Anonim
|
2010-08-15. vasárnap, 14:51
jenovel,vagy nelkule a mepepe egy rakas xar!
85.
Anonim
|
2010-08-15. vasárnap, 14:31
Igen ott van a Duna studio, kemeny penzt fizetnek jencinek, gyujts informaciot mielott a SZAD szelloszteted
84.
Anonim
|
2010-08-15. vasárnap, 13:58
Tisztelt urak és hölgyek! Önök el vannak tévedve, amikor azt hiszik, hogy az utakat egy polgármester vagy egy megyei tanácselnök építi, ők vezetik be a vizet stb. és ezért valamiféle hálával kell nekik tartozni. EZ a feladatuk, ehhez kapnak pénzt a román kormánytól. Hol többet, akkor sikerül valamit előre haladni, hol kevesebbet, és akkor egy helyben topognak. Még lehet pályáznai a Központi fejlesztési régióhoz és az EU-hoz, csak oda kell az önrész, amit a MI adónkból fizetnek.
És hagyják már abba -bárkiről is legyen szó- a külsőkre tett mocskolódó jelzőket, mert ez Önöket minősíti.
83.
Anonim
|
2010-08-15. vasárnap, 13:49
Turáni ! Te egymagad olyan vagy mint a "Turáni átok".
82.
Anonim
|
2010-08-15. vasárnap, 13:36
Borbi szagod van....nem volt adóság öcsém. Az az te Borboly vagy, vagy bérence. Azt mond meg nekem hogy a francba lehet 35 md. lejt költeni hulladékgazdálkodási projektre, mikor az már félig el volt készítve ( Indokoltsági tanulmány ) a Bunta idejébe.
81.
Anonim
|
2010-08-15. vasárnap, 13:30
Bunta a megyénél utakat épített ( Lengyelfalva, Farcád, Kányád, Szentábrahám, Libán, sztb-se elötte és se utána senki hasonlót..), vizet vezetett ( Szent Tamás, Fenyéd, Máréfalva Keményfalva, Zetelaka, Farkaslaka- falvaival, Szentábrahám..stb), sportcsarnokokat hozott ide ( Farkaslaka, Korond stb. ) És a városba is meg fog csinálni egy pár dolgot...( derítőállomás, vizvezetés, Szejke, városi távfüttés, szoláris vízmelegítö, sportterm ,stb) Csak épp kéne hagyni. Ha nem hagyjátok akkor is sokminden elkészül...csak kevesebb.
80.
@45 Anonim
|
2010-08-15. vasárnap, 13:28
Becsületes álnevű Están bá! Maga honnan tudja,hogy nekem szakorvos kell? Azt pedig honnan szedi,hogy" Mit kötekedtek a szerkesztőkkel-üzemeltetőkkel ?",csak nem szerkesztő? Kit rágalmaztam? Nem tudom,hogy ki itt heccélpont? Ha nem tartom be a "bizonyos normákat"akkor nem válok nevetségessé? Azt eldöntiK az olvasok,hogy Ki a nevetséges!
79.
Bögöly
|
2010-08-15. vasárnap, 13:27
Üdv fiúk! Megmondaná valaki, hogy itt most, mi a fődij?
78.
jancsoka
|
2010-08-15. vasárnap, 12:39
Tehat a magyar testver reszedre ellenseg te ocska bunko l. ahelyett , h. a varost, a magyarsagot kepviselned mint polgarmester, valami magyar erteket mutatnal fel, szitod a nezetelterest mint ahogy borbat, biro eniko csinaltak. Le mondtal az udmr tisztsegekrol, miert???, ez egy kepmutatas, valami csel es tovabbra az udmr csatlosa fogsz maradni??? Hagyd a demagogiadat es ha mar a szekely fovaros elen vagy , tegyel valamit erte, az utokor hadd emlekezzen pozitivan emlekedre. Egyet ne felejsd : szekely vagy , hat mutasd meg es ne dolj be masok akaratanak, tarsd ossze a vaos nepet, ne a szethuzas dominaljon.
77.
Anonim
|
2010-08-15. vasárnap, 11:53
76.
Anonim
|
2010-08-15. vasárnap, 10:29
Ne haragudjatok Estan ba-ra elgurultaka pirulai.... bocsassatok meg a szegnylelkunek!
75.
Están bá
|
2010-08-15. vasárnap, 10:26
Te már túl vagy a háziorvos fázisán.Neked szakorvos kell.Mit kötekedtek a szerkesztőkkel-üzemeltetőkkel ?A Ti rágalmaitok is mind megjelennek és nem töröltetnek ha egy kicsit szalonképes.Itt,ezen a honlapon mindenki,bármilyen véleménye megjelenik ahogy látom,persze bizonyos normákat be kell tartani.Viszont ha túlzásba viszed akkor már nevetségessé válsz.Te ezt nem veszed észre?Te már heccélpont vagy és a demokrácia "bajnoka"?
74.
Anonim
|
2010-08-15. vasárnap, 09:14
Pál Gábor főszerkesztőnek illene a másik oldalt is megkérdeznie, hanem olyan pártkatona lesz belőle is mint elődeiből, a sors neki is elhozza majd a lapátot, mert az olvasó a példányszám csökkenésével büntet. A lap akkor ment igazán jól, amikor nem hajlott se merre, s mint látjátok feleim, a Communitas valagát nyalja a székelyföldi sajtó, abból viszont fertőzést lehet kapni. A lap a fontos ügyekben elég ügyesen lapit, inkább a blikkes változatot kedveli. Az igazságot elmaszatolja , vagyis egy oldalú. Én kíváncsi lennék, mit válaszol Szász Jenő Bunta vádjaira, mert ha jól tudom a régi néptanács kantin épületében van a Duna Tv Stúdió, ami nem az alpolgármester vagyona. Ugye nem gondolta komolyan a polgi, ezek kiköltöztetését. A labda Pál Gábornál van, lehet ebből öngól is!
73.
Anonim
|
2010-08-15. vasárnap, 08:32
szallj mar le rola te nem azert van az oldal hogy estanbat kikezd es ezt mind annyian elturjuk,ha nincs velemenyed hallgas!!!!!!
72.
@45 Anonim
|
2010-08-15. vasárnap, 07:38
Becsületes álnevű Están bá! Hogy kinek van szüksége ideggyógyászra azt nem "Becsületes álnevű Están bá"dönti el.Nekem van házi orvosom akitől tanácsot kérjek. A demokrácia az nem orvosi tudomány,és nem egypárt rendszer!
71.
Están bá
|
2010-08-14. szombat, 23:27
Ha te ilyen ember vagy ,akkor nincs mit vitatkozzunk veled..Ideggyógyászra van szükséged.Te olyan ember vagy,ha fehér miért fehér,ha pedig nem fehér, akkor miért nem fehér.Végy be egy pár idegcsillapitót és meglátod egészen más szinben látod a világot.Keszenem a megértést részedről.
70.
@45 Anonim
|
2010-08-14. szombat, 22:15
Están bá! Bocsánat!Becsületes álnevű Están bá!Maga még ott tart,hogy az álnevét tisztázza,adig egészen más dolgok történek a nagy világban. A gondalat menetét kezdtem megérteni. Egy ember egy zászló,ez elmond mindent magáról. Még egy dolgot a tudomására hozzók,hogy az MPP-t is pontosan ugy utálom mint az RMDSZ-t,politikusaikal együtt,de a demokratikus elveimet nem adom fel.Ezért mindig is fogom birálni azokat akik a demokrácia szabályai ellen bármit is tesznek függetlenül pártállásuktól!
69.
az IGAZI Turáni
|
2010-08-14. szombat, 20:38
Üzenem a "Turáni" név alatt bejelentkezett illetőnek, hogy használja a SAJÁT NEVÉT a hozzászólásokhoz!!!!!!
68.
Anonim
|
2010-08-14. szombat, 17:56
MöPöPös "vitézek"!
Olvassátok,olvassátok és harmadszor is olvassátok el a Béla 79 ,58-as kommenterjét.Ő aztán megmondta az igazat .Hogy meg!Ha valamire akartok jutni,cseréljétek le ezt a Döbrtögi JeNŐCIKÉT és válasszátok meg elnöknek MNarkó Bélát.Szerintem lehetséges,hogy belőletek es tudna még valamicskét faragni.Ha nem akar Béla bátyátok veletek foglalkozni,akkor ott van a helybéli szülötettek Kerstoy bátyus és Ő majd beztos,hogy valamit ki farag belőletek.Hehehehehehehe!
67.
Anonim
|
2010-08-14. szombat, 15:34
65-nek inkabb erezned borboly izadsag szagat:)
66.
Anonim
|
2010-08-14. szombat, 15:16
Más sportágakat miért támogatja ezt meg nem,vagy talán fogy a fenyö a Hargitán
65.
Anonim
|
2010-08-14. szombat, 15:16
Te ott csikba ne szolj bele udvarhely dolgaiba ,mi sem szolunk bele csik dolgaiba ,es az adosag szobor allitasbol van-e vagy a megyei utak rendbe teteletol mert nem mindegy hogy mire van az adosag he!Es nem is tagadja a haz epitest tudod-e olvasd el a cikket legyszi maskulombe nektek Borboly sem jo ,hogy mert nem tudott Szasz lenni hogy ereznetek a borotokon,hogy mirol beszelunk itt.
64.
Anonim
|
2010-08-14. szombat, 14:55
Arról bezzeg nem beszél Bunta úr, hogy milyen hatalmas adósságot hagyott a megyei tanácsnál hátra, amit most az utódja kell hogy fizessen. Bizony polgármesterként szem előtt van, muszáj DOLGOZNI, nem, mint tanácselnök korában, amikor a drága autóval dél tájban méltóztatott (időnként, no nem minden nap) Udvarhelyről Csíkszeredába közpénzen becocókázni. És palotát épített ez idő alatt, itt Csíkban!
63.
Anonim
|
2010-08-14. szombat, 14:49
62 anonim teremfocit aki ki talalta penzelje tovabb is volt mas sport is itten nemcsak a terem foci van!!!!!hol van a nagypalyas foci ,noi-ferfi kezilabda,sakk ,birkozas,teke,soroljam es nem tedd el ne vedd ele csapatok voltak meg ettek tudod? vagod?mindegyiket egyforman kell tamogatni!!!!!!Csikba nem szerveztek talan napokat ne mond mar itt idaig csaak sorfesztek voltak!!nincs penz de latod mit csinalnak??? vagy neked semmi a rendelok a jardak ,futes halozat rendbe tevese???ne hergeld a semmi dumadal az embereket mert meleg van nagyon!!
62.
Anonim
|
2010-08-14. szombat, 14:39
Kampányszövegnek elsöosztályú, le a kalappal. De két éve siránkozik hogy nincs pénz most pedig többnapos utcabált szervez/pénzel / , Csikban éjjel a világitással sporolnak . Kimaradt ebböl a sikertörténetböl a teremfoci felszámolása.
61.
Anonim
|
2010-08-14. szombat, 14:34
Kuldenek egy dagadekot meg csikbol, ugy is abbol a posztbol udvarhelyi polgarmesternek szokas menni:)
60.
Anonim
|
2010-08-14. szombat, 14:31
56. Anonim.Valogatott szavakkal is elmondhatnad a velemenyed,te torzonborz,szarok edesannya,senkihazi,rosszindulatuak koronazatlan kiralya.
Mi a jo prostitualt anyad vaginajat csinalt a Jenobanda?
Ebredj fel xopos mepepepepes!
59.
asdasd
|
2010-08-14. szombat, 13:29
A sok agymosottnak akik szerint az erdelyi magyarsag egyenlo a MMP-vel, vagy akik szerint legjobban az MPP kepviseli az itteni magyarsagot, annak ajanlom figyelmebe az alabbi kepet. Ket dologra erdemes figyelmet forditani, egyik, h kivel nagy span a malac (asszem nem Orban Viktor van a kepen mellette), a masik meg a zaszlo szinezete ami alig eri at "daliás" testet.
http://www.kronika.ro/popup/popup.php?gid=10680&kep=basescu_szasz_hs_arch_091204.jpg
58.
Bela79
|
2010-08-14. szombat, 13:26
Ez a Jenotok nagy szivas egesz Erdelyre nezve - latjak ezt evek ota magyarorszagon is, ki is kozositettek innen, mert egyetlen tamogatoja sem maradt mar a magyar politikai porondon, ezert akar minden megszerezni legalabb a kis varosotokban es ujra a "fehergalleros" alvilag romaniai kozpontjava tenni azt a szep varost. Mikozben tokestol vikorig ezt mindenki felismerte, csak az udvarhelyi lakosok vaksagan csodalkozik fel vilag: ezt a kozotorvenyes bunozot, mentalisan beteg embert miert nem tavolitjak el mindenhonnan, ahol szinen van?
57.
Están bá
|
2010-08-14. szombat, 12:52
"Petikém"!
S a MöPöPö egyenlő az erdélyi magyarsággal?
56.
Anonim
|
2010-08-14. szombat, 12:49
"Na tessék!Ez a MöPöPös demokrácia.Csakmégazértes,hátráltatás,megmutatjuk nekik,nem érdekli őket a helybeliek élete könnyitése ,de papolnak azért és közben gazdagodtak(nak)."
Te römöszödös , vedd ki a fejed hunta és a römöszödös bandájának hátsójából és akkor baromságokat nem irkálsz . Ahol nem römöszödös polgármester van ott vajon mit is csinál a pártod ? Jelengetik , gáncsolják a városvezetőket pedig amíg ők voltak hatalmon semmit nem tudtak felmutatni persze a lenyuláson kivűl . úgyhogy előbb gondolkozz te agyalágyult majd utána turjad a nyálad .
55.
Anonim
|
2010-08-14. szombat, 12:40
hát azért nem volnék olyan biztos , Bunta egy bunkó semmi több , Bunda már "bizonyitott mint megyei tanácselnök is , Hargita megye az ország egyik legelmaradottabb megyéje .
54.
Estának
|
2010-08-14. szombat, 12:36
Faszikám már fog fel hogy az udémérés bandád nem EGYENLŐ az erdélyi magyarsággal , ha kibukik az udmr az nem nagy veszteség a magyarság számára . Az udmr-nek csak pozició kell semmi több .
53.
Están bá
|
2010-08-14. szombat, 12:32
@45 Anonim!
Még mondtam,hogy szüklátókörü vagy.Most es bebizonyitottad.A 7 %-nyi magyarságnak nincs szüksége a sok pártoskodásra.Matekból gyenge lehettél az oskolában.Főleg osztani nem tudtál.A 7 % ha osztódik 2-vel az sohase lesz 5 %.De ezt csak olyanok mint te és csicskásaid nem képesek megérteni.Szerencsére a nagy többség nem úgy gondolkozik mint te és egy néhány hasonszőrü ipse. Te ,egy funkció éhes ember vagy akár csak a JeNŐCIKE és az útból mindenkit félre akartok taszitani.Nem számit,hogy mi lessz as következménye.De ez nektek nem fog sikerülni.Ezt jól jegyezd meg kiskomám!Reméljük az udvarhelyiek is felébrednek és útilapit tesznek a lábatok alá a következő választásokon.
52.
asdasd
|
2010-08-14. szombat, 10:09
Ekkora hulyeseget mar nagyon nincs is ahogy kommentalni.
51.
moen
|
2010-08-14. szombat, 06:57
Anonim45--,szoke no hagyjatok a melle beszelest IQ-szint,Gyurcsanyt MSZP-Arra felelj mi szukseg volt arra hogy feljelentse a sajat munka helyet topografiai kerdesekbe miert nem rendezte el hogy meglegyen inkabb, nem ugy segitne a varos dolgait???hamar a tanacs ulesdolgaba jelentgetett is!! Anonim46------ 7milliardos utjavitast emlegeted-e ami meg nincs kifizetve????Igazad van fel kenne dicserni hogy hitelbe dolgoztatott hamarjaba a valasztasok elott es most fizetne ki o,ne hatra hagyja es a s....-vel sem tud rola, hol dicsekedet vele???melyik tanacsosok szvaztak meg??
50.
istipistix
|
2010-08-14. szombat, 03:33
Szoke no: Bunta ha 10.000 evet tanulna surmosagbol akkor sem erne utol jenciket :))))
Nem latod a fatol az erdot..
49.
szőke nő
|
2010-08-14. szombat, 00:24
Neked sem nagyobb az IQ ha nem látod, hogy a magasságon kívül semmi különbség nincs Szász és Bunta között.
48.
Anonim
|
2010-08-13. péntek, 23:29
Tenyleg felmutatott, csak az a gond, hogy minden a felesege es orban attila vagyonnyilatkozataba kerult be! Vagy ezek csak mero veletlenek? Az RMDSZ rosszindulatusaga az ingyenkonyha epulete, Transilvania bank, AVE 15%, ...
47.
Anonim
|
2010-08-13. péntek, 22:48
46.
Anonim
|
2010-08-13. péntek, 22:43
Volt mikkor Jenőt feldícsérték a digitál tv? Nem és soha nem is lesz, pedig nagyon sok mindent felmutatott a város építkezésén,de az rmdsz ha egyet fingik azt tudtára adják a világnak ,hogy szagolják,és ez már 21 éve. Már az ember sokszor éhesen fekszik le addig hallgatjuk a meséket hogy jöjjön valami csoda de csak rmdsz vezetőiknek jön a megváltó.
45.
Anonim
|
2010-08-13. péntek, 22:36
Becsületes álnevű Están bá! Az RMDSZ-en kivül mindenki hibás. Gyurcsány barátjuktól tanulták,.ők voltak a kormányon, és még is az ellenzék volt a hibás. Na ezt csinálja az RMDSZ is,remélem,hogy oda jut az RMDSZ is mint az MSZP. Ha valaki polgármester azt nem hátráltatják a tanácsosok hanem elfogadják vagy elutasitják a polgármester határozat tervezeteit. Egyedül az RMDSZ kongreszuson van olyan,hogy egyhanguan megválaszák az egy jelöltet. Valahogy meg kellene szokni a több párt rendszert!
44.
Anonim
|
2010-08-13. péntek, 22:15
@sss:
egy csikitol nem is vartunk jobb kivansagot, koszi szepen
43.
sss
|
2010-08-13. péntek, 22:13
Csikszeredaiként csak annyit kivánhatok, hogy tartsátok meg mindkettőt magatoknak:)) a két legenyvesebb kezű rablóvezér......
42.
Anonim
|
2010-08-13. péntek, 22:12
jencike add el az egyik mercit es fizess a futsalosoknak!
41.
Bögöly
|
2010-08-13. péntek, 21:31
Vajon mitől is porlik a székely...?
40.
asdasd
|
2010-08-13. péntek, 19:46
Egy jo es elmeletileg kivitelezheto otletkent ajanlom a polgarmesternek, hogy jenoketol vonja meg az irodat ugy ahogy o tette azt Ladanyival. Hatha a gondolat, hogy nem tud leulni a kenyelmes borfotelebe es azzal a hatalmas sullyal a labait kell terhelje, tavol tarja majd a malacot a tanacs epuletetol.
39.
Anonim
|
2010-08-13. péntek, 18:30
...be kell látni nem a politika hozza el a megoldást...(rendszerváltáshoz pedig még nincs meg a kritikus tömeg)
38.
Están bá
|
2010-08-13. péntek, 18:24
Na tessék!Ez a MöPöPös demokrácia.Csakmégazértes,hátráltatás,megmutatjuk nekik,nem érdekli őket a helybeliek élete könnyitése ,de papolnak azért és közben gazdagodtak(nak).Hol vagy Ludas Matyi?Van munkád komám.Dödrögi és csicskásai meg vannak érve a "politikai nevelésre".Hej tü botcsinálta kirúgott römödöszös politiKUSOK!Vegyetek "órákat" az römödöszös politikusoktól.Hehehe!
Ezeknek heába mondod a konkrét dógokat,mert vagy nem tudják megérteni,vagy nem, es akarják.Ez utóbbi nagyon szomorú .Hogy úgy!Valaki irta,hogy röhögnek az udvarhelyieken,hát valami igaza van.Ez má sajnálatos dolog.Ébredjetek választó polgárok!
Csak rá kell nézni a Jencire meg a Buntára és minden jó érzésü ember az utolsó politikus javára dönt.Ami normális is.
37.
asdasd
|
2010-08-13. péntek, 18:08
En elolvastam, uh nem csak osszevissza ugatok. Szerintem a cikk eleg korrekt, es inkabb barki masnak hiszek, mint jenokenek, aki ha kerdez akkoris hazudik.
36.
Anonim
|
2010-08-13. péntek, 17:17
Siman fogadnek arra, h az ide kommentelok joval tobb mint fele meg most em olvasta el a cikket. Na majd ha ez sikerul. (remelem tudtok olvasni) akkor irhattok.
35.
moen
|
2010-08-13. péntek, 16:52
Ha velemenyt irunk illik elolvasni a cikket. Kerdem en kinek mi a velemenye a 7 miiliardos utjavitasrol es a 3milliardos szoborol az utobbi hianyzot Udvarhelynek??????Nincs penz de ki kell nyogje a varos a szobor arat.Hany egeszsegugyi ,tanugyi alkalmazot beret tenne ki???Es azert kell jogaszokat tartani a tanacsnal hogy az alpolgarmesrter feljelenteseit meg tegyek vagy a varos erdekeit vedjek az alpolgarmesterrel szembe???Mit tud kezdeni ilyenkor egy ott alkalmazott jogasz?.Miert tiltakozik az alpolgarmester a kulsos jogaszok elllen?Varom velemenyeteket.
34.
Dénös
|
2010-08-13. péntek, 16:46
Kösz a kiigazitást.
33.
Anonim
|
2010-08-13. péntek, 16:45
Mit vártok a Székelyhontol? Piros pontokat kell szerezzenek az rmdsz-nel, meg folleg borbojnal? Mennyi amugy egy reklám cikk ára?
32.
Anonim
|
2010-08-13. péntek, 16:40
...,,mert vétkesek közt cinkos aki néma.
Atyjafiáért számot ad a testvér:...''
31.
AnonimX
|
2010-08-13. péntek, 15:58
lopos kover hazudos surmo jenokenek es bandajanak meg vannak szamlalva a napjaik...kartevo csotanyok az idiota malaccal az elukon...

"Egy fuggetlen nem rmdsz-es"
30.
Dénös
|
2010-08-13. péntek, 15:57
Akinek nem inge ne vegye magára. De ha valaki tényleg tud lenyúlásról akkor illik szólni, mert "Bűnösök közt cinkos aki néma".
29.
asdasd
|
2010-08-13. péntek, 15:41
Nekem szemelyszerint se anyagi se parterdekem nem fuzodik a kommentjeikmhez, velemenyemhez. Mondjuk ez itt nem mondhato el mindenkirol. Es hagyjuk mar az ilyen hulyesegeket,. hogyha ilyen meg olyan hangnemben kommentelunk akkor mi sem vagyunk jobbak azoknal aki lenyuljak a kozpenzeket vagy nem szavaznak meg a varos szamara lenyeges donteseket csak azert, h keresztbetegyenek a masik oldalnak es azt tudjak mondani, hogy nem csinaltak semmit. Igenis jobbak vagyunk!!!
28.
Dénös
|
2010-08-13. péntek, 15:07
Azoknak, akik hozzászolnak valami anyagi,vagy párt érdeke fűződik a városgazdálkodáshoz? Ha ilyen hangnemben véleményezünk, mi sem vagyunk jobbak a tanácsosoknál. Pedig ők tudták milyen csapatba kerülnek. (Kiváltképpen a másadik választás elött). Akkor ha nem tudnak együtt dolgozni, miért mentek oda? Volt ideje bizonyítani az előző polgármesternek. Most hagyjuk a másikat dolgozni. Már kell legyen tapasztalatuk, hogy egy polgármester érdemben tesz, vagy nem a "városért". Ha nem, akkor kezdjünk hőzöngeni.
27.
Anonim
|
2010-08-13. péntek, 15:02
A lopást nem itt találták ki először és a holdudvar támogatása mindig is jelen lesz még ha Udvarhely legbecsületesebb emberét is választjuk meg polgármesternek.
Nekem inkább az nem tetszik, amikor behoznak egy pár külföldi céget, amely egy pár fejlesztés után egész életünkben fogja szívni a vérünket a pán-magyar barátság nevében.
Szerintem lophatnak is akár - persze csak ha nem túl sokat - , ha több pénzt hoznak a városba külső forrásokból...
26.
B.Bela
|
2010-08-13. péntek, 14:55
Akkor honnan a turobol loptak ezek???Tevedes ne essek en nem vedek senkit!!!EGYIK KUTYA, MASIK EB...
25.
Jenci66
|
2010-08-13. péntek, 14:54
@Szomorka
Hogy a csudaba ne kelljen magyarazkodni hisz ez a ragalomhadjarat ami elene fojik az mar nem emberi.Azegesz jenci garda be van sz@rva(bocsi), ugyanis a jelenlegi vezetes+Bunta kezdenek eredmenyt felmutatni, miutan, ugyahogy sikerult torleszteni a volt vezetes hatalmas adosagait. Valahogy igy all a helyzet
24.
Anonim
|
2010-08-13. péntek, 14:53
ha mar nincs amit ellopni, mert ami mozdithato volt az jenoke & co. maganvagyonaba kerult akkor nincs ahogy lopjanak, ez egyertelmu
23.
B.Bela
|
2010-08-13. péntek, 14:40
Ezek meg lopnak tovabb!Ez egyertelmu!!!
22.
asdasd
|
2010-08-13. péntek, 14:39
igen, mert ok mar elloptak mindent ami ellophato volt
21.
B.Bela
|
2010-08-13. péntek, 14:38
A MPP szerintem a lopasba, stb. hatraltat.
20.
asdasd
|
2010-08-13. péntek, 14:35
anonim 12, a valaszom, h nem, nem kaptam lakast v telket v barmilyen tamogatast tole, sot, nem is ismerem szemelyesen a polgarmestert

anonim 14, az en IQ-mnak a tiedhez semmi koze, de attol a tied meg 60 marad. Egy MPP berenc borotvalt majom vagy akinek jenoke az istene es amit mond az szent es serthetetlen es ugy van, es barki barmi mast mond az hazudik, bla bla bla...
19.
Anonim
|
2010-08-13. péntek, 14:26
buntika buntika, mi a helyzet, kicsi seggnyalasert ingyen reklamot kaptatok az szh.ro-n?

evtizedek ota uraljatok a helyi sajtot, megisrendre leszerepeltek a valasztasokon... nem annyira hulye ez a varos.
18.
Szomorka
|
2010-08-13. péntek, 14:12
Sajnos a cikk valóban kissé magyarázkodó, annak ellenére, hogy erre nincs szükség. Buntának ezúttal igaza van, ez, ami a tanácsban folyik, szomorú és nevetséges és valóban akadályozza a város előehaladását. Az MPP-s tanácsosok nem azért tiltakoznak bizonyos dolgok ellen, mert azokkal gond van, hanem pusztán csak azért is, hogy ellentmondjanak a többieknek. Évek óta ez a trend az udvarhelyi tanácsban, ezért röhög rajtunk hangosan hahotázva Románia.
A vagyonukkal kapcsolatban pedig...egyformán sok van mindeniküknek, és egyik sem a kapa nyelén görnyedezve szerezte, úgyhogy egymással kötekedniük fölösleges.
17.
Anonim
|
2010-08-13. péntek, 14:12
Most komolyan!.....ez nem újságírás, ez reklámriport.
Egyik oldalon sem állok különösebben, de ez vicc.
Szerintem egy városi elöljárót kínos kérdésekkel kellene bombázni és nem olyan kérdéseket feltenni amelyek megválaszolásával ennyire könnyen fényezheti magát. Ennek olyan szaga van, mintha a kérdéseket is a polgármester pr osztályáról küldték volna.
Én megértem hogy gazdasági okok miatt (Székelyhon, Dolgaink, stb.) nem szabad rosszat mondani a jelenlegi városvezetésről és az RMDSZ-ről. De ez így szerintem lassan kezd vállalhatatlan lenni, legalább az (x) jelölést a sarokba tegyétek be.
Szerintem ezeket a kérdéseke, hogy: miért vonulnak ki a tanácsteremből, miért akadályoznak egyes projekteket, az MPP-s tanácsosokat kellene megkérdezni. Persze egy feltétellel, hogy konstruktívan megközelítve válaszoljanak és ne kezdjenek személyeskedni kocsikkal, házakkal, stb.
Így az átlagember, hogyan döntse el egyik vagy másik politikus szakmai tudását? Ha valami nem jön össze akkor jön a magyarázkodás, ami sok esetben arra a pontra jut, hogy "a másik oldalon ge**znek" (elnézést az egyszerűségemért).
Imádkozok, hogy a legközelebbi helyhatósági választásokig töröljék el a listás szavazást.
Jobb tanácsosokat érdemlünk.
16.
hihihi
|
2010-08-13. péntek, 14:04
Te is beteg vagy picit. :) A sport tamogatva van. Es a minifoci csapat Jeno tulajdonaban szoval a varosnak semmi koze. Ki a fraszt erdekel a foci? !?!?!?!Amugy a jellemtelenseget magadban keresd ;)
15.
hihihi
|
2010-08-13. péntek, 14:03
Megjott az Mpp csorda :D:DDD Jeno hamar beterelte ezeket a kedves Anonimokat, h cafoljak meg a polgarmester szavat. Az a baj h Lopos Jenci vizet sem vihet eddig Buntanak.
A masik, h lemerem fogadni h az eddigi kommentelok 75 % nem ovlasta el az interjut. Ennyit akartam. Es sok sikert a tobbi Anonim csicskanak akit Jeno idekuldott, h dicsoitse.
14.
Anonim
|
2010-08-13. péntek, 13:53
asdasd ! ha nekem 60 as az iq-m akkor neked max 10! na csak ennyit errol, mellesleg meg nem vagyok MPP berenc, idiota
13.
Anonim
|
2010-08-13. péntek, 13:52
téged meg arra béreltek fel,hogy olvasd hümm?
12.
Anonim
|
2010-08-13. péntek, 13:50
asdasd talán te is kaptál lakást ettől a gerinctelentől? vagy talán földeket? vagy talán te vagy a Bundás Lekente? :))
11.
nika
|
2010-08-13. péntek, 13:47
...ha akar az ember ugye tud kis idő alatt hasznosat is tenni (pl..KÖRFORGALOM)ha nem nyulna könyékig (a rosszalkodásba) csak csuklóig eddig KIS AMERIKA kellene legyen ez a szép kis székelyvárosunk!!!!
10.
asdasd
|
2010-08-13. péntek, 13:45
Na megjelentek itt is az MPP-s berencek, ugy latszik jenoke penzebol erre is futja, hogy par 60-as IQ-ju idiotat felbereljen naphosszat irogatni
9.
Anonim
|
2010-08-13. péntek, 13:41
Bunta maga az OMEN
8.
Anonim
|
2010-08-13. péntek, 13:40
Miert torulitek a SZABAD velemenyt? tan faj valami? ja igaz a havi 80 millio tamogatas mellett ez is kriterium, hogy a polgarmestert nem dicsoito velemeny ne kerulhessen be???????
7.
Anonim
|
2010-08-13. péntek, 13:39
Mostmár lemondhat bármiről Bunta ÚÚÚR hisz jól megszedte magát,ugy hogy van mit a tejbe apritani.De eljön az az idő amikor el kell számolnia mindenről és az nagyon nagyon közel van.HAJRÁ ''MI AZ UJSÁG '' CSAK IGY TOVÁBB!!!
6.
Manson
|
2010-08-13. péntek, 13:39
Miert torulitek a SZABAD velemenyt? tan faj valami? ja igaz a havi 80 millio tamogatas mellett ez is kriterium, hogy a polgarmestert nem dicsoito velemeny ne kerulhessen be???????
5.
Manson
|
2010-08-13. péntek, 13:37
Miert torulitek a SZABAD velemenyt? tan faj valami? ja igaz a havi 80 millio tamogatas mellett ez is kriterium, hogy a polgarmestert nem dicsoito velemeny ne kerulhessen be???????
4.
Turáni
|
2010-08-13. péntek, 13:28
Bunta elvtárs, maga az akadálya a város fejlődésének, és ne az UDMR-s tisztségeiről mondjon le, ettől Ön nem lesz hasznosabb. A szívességet azzal tenné, ha a polgármesteri székétől mondana búcsút. Az ön interjúja zavaros magyarázkodás. Nem hinném, hogy azért van a tanácsba beválasztva 9-MPP-s tanácsos, hogy Önt csak bosszantsa, és hogy a munkájába akadályozza, ha már Ön annak nevezi a kirakat szereplését. Szerintem az MPP-sek is azért vannak megválasztva, hogy a város érdekeit képviseljék, és tegyék elfogadhatóbbá a mindennapi életünket, és nem azért, hogy az Ön szeszélyeinek behódoljanak. Ön jellemtelen ember, nem tud szembe nézni, a jogos kritikával, és azzal, hogy nem minden döntése szolgálja a város valódi hasznát. Azzal bosszúskodik, hogy sok városi sportkedvelő érdekeit semmibe véve, hogy tönkre tette a városban az ország egyik legjobb teremlabdarúgó csapatát, ezzel úgy viselkedik, mint durcás kisgyerek és nem úgy mint egy felelősségteljes polgármester.
3.
Erdos Pista
|
2010-08-13. péntek, 13:24
Ha észrevetted volna mar megkezdődött a Mi az újság MPP-s szennylappal.
2.
Jenci66
|
2010-08-13. péntek, 13:15
NO MOST KOVETKEZIK AZ mpp-s MOCSOK ES RAGALOMHADJARAT.
Hajra fiuk. Mindent bele .Csinaljatok azt amit tudtok. Masra ugysem vagytok, voltatok es lesztek jok.
1.
Erdos Pista
|
2010-08-13. péntek, 12:38
Az MPP csak hátráltatja a polgármester munkáját.
Találatok: 97  Oldalak:   1
1 EUR 4.35 RON
1 USD 3.31 RON
1 GBP 5.23 RON
100 HUF 1.49 RON
1 XAU 183.00 RON
=

Hirdetés

Csíkszereda

Kedd
éjszaka

Borús
Szerda

Borús
Szerda
éjszaka

Helyenként felhős
Min: -13 °CMax: -7 °CMin: -21 °C

Székelyudvarhely

Kedd
éjszaka

Borús
Szerda

Borús
Szerda
éjszaka

Helyenként felhős
Min: -19 °CMax: -6 °CMin: -19 °C

Marosvásárhely

Kedd
éjszaka

Borús
Szerda

Borús
Szerda
éjszaka

Helyenként felhős
Min: -10 °CMax: -1 °CMin: -20 °C

Feliratkozás hírlevélre