2012. február 8., szerda
Ma Aranka napja van

Keresztényrock-koncert

Szőcs Marianna 2010. szeptember 7., kedd 16:28 | Legutolsó módosítás: 2010. szeptember 7., kedd 16:39

Keresztényrock-koncertsorozat indult az Adonai együttes előadásában. A zenekar fellép többek közt Szentegyházán és Székelyudvarhelyen is.

rock-koncert_b

Több helyszínen is koncertezik Erdélyben az Adonai együttes: Marosvásárhely, Kézdivásárhely, Barót, Csernáton, Sepsiszentgyörgy és Csíkszereda. Az keresztényrock banda, amely kb. 2 éve alakult a székelyudvarhelyi Teljes Evangéliumi Gyülekezet tagjaiból, hetente tart próbákat, és hamarosan CD-je is megjelenik. A fiatalok – bevallásuk szerint – a keresztényrock rajongói, munkájuk által próbálják képviselni mindazt, amit Jézus jelent számukra. Repertoárjuk jelenleg Hillsong-dalok magyar fordításából áll.

A koncertek időpontjai: Szentegyházán szeptember 8-án, csütörtökön 19 órától a városi piactéren, Székelyudvarhelyen pedig szeptember 11-én, szombaton 19 órától (a helyszínnel kapcsolatban a plakátokról lehet majd értesülni). A belépés díjtalan.

 

Cikk hozzászólás




Hozzászólás száma:    Név:
Biztonsági kód
Elfogadom a hozzászólási szabályzatot
Rendezés: Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: 28  Oldalak:   1
28.
Anonim
|
2010-09-13. hétfő, 10:21
Nagyon jó volt a koncert!! Gratulálok! És minél több ilyen és ehhez hasonló stílusú koncertet!!
27.
id.Gál Béni
|
2010-09-12. vasárnap, 22:41
Ha ők "mocskos szektások",te melyik tiszta egyházhoz tartozol?(persze ha van merszed megmondani)
26.
Anonim Rocker
|
2010-09-12. vasárnap, 15:30
Igazad van, talán elvetettem a sulykot egy kicsit arra nézve, hogy nyomtam a szöveget, de csak annyit, hogy nem sablonos duma, hanem átélt, megtapasztalt és kézzelfogható dolog.

Akkor vedd úgy, hogy nekem ez a véleményem és én ebben hiszek, elvégre Isten is szabad akaratot adott minden embernek, hogy eldöntse mit akar. Senkire sem kényszeríti rá akaratát.

@25...A szektás dumát meg csak azért mondod, mert megtanultad valakitől s ennyit tudsz. Ennyi erővel én is leszektásozhatnálak, de nem teszem, mert te, azt választottad amiben vagy, saját szabad akaratod van erre nézve. De aki bunkó és nem tudja ezt felfogni annak csak a szektásozás marad.
25.
Anonim
|
2010-09-12. vasárnap, 14:03
24.
Anonimussz
|
2010-09-12. vasárnap, 12:33
Kedves 22-es hozzászoló.
Nem értem,hogy miért nem a kérdésre válaszolsz,és miért kezdesz kommunikatív ellentámadásba.Vagy olyan nehéz "pont" a kérdésre válaszolni,és helyette csak a sablonszöveget írni?
Szerinted,csak te/ti vagytok a teljes igazság tudatában ? Másnak nem lehet véleménye,vagy ne adj Isten,másképp hisz mint te/ti? Ha valaki(k) kinyilvánít valami(ket)t,miért reagáltok agresszíven ? Miért nem tudsz úgy válaszolni a kérdésre,mint a 23-as hozzászoló? Figyeld meg,neki jobban hiszek amit ő mond,mert a saját meggyőződését mondja,és nem egy sablonos szöveget (megkötözés,stb.stb.)
23.
Gál Béni
|
2010-09-12. vasárnap, 01:08
Nekem ez a fogalom, hogy rock, relatív. Mint említettem a 18-as hsz.-ben, a rock egy eszköz, attól függ, hogy mire használják. Nem lehet vallással egyeztetni, ahogy nem lehet a tepsit a benne sült almáspitével sem.
A Bibliában írja, hogy sokféle hangszerrel lehet dicsérni Istent (150. Zsoltár; a dob, mint hangszer itt említve is van). Gondolom ha lett volna akkoriban basszus-gitár, amikor ezt írták, akkor az is a megemlített hangszerek közé került volna :)
Az is le van írva a Bibliában, hogy örömmel, tánccal dicsérjük Istent. Na már nekem ehhez ritmus kell. A rock meg nekem erre roppant megfelelő. (Aki akarja dicsérni az Urat, de nem jó neki a rock, annak van minden másféle stílusban is keresztény zene. De aki akar, az maradhat a régi stílusú, templomi, lassú, orgonával kísért, eléggé uncsi énekeknél is.)

Igaz, hogy nem a saját szerzeményeket énekelnek, de ha jól tudom, a számokat nagyrészt, szinte mindet ők fordították le magyarra. Van olyan szám is, amelynek már volt magyar fordítása, de az együttes elkészítette a sajátját is.
Máskülönben @22-ben az újabb Anonimunk jól mondja, hogy ezek az énekek nekik pont kapóra jöttek.
22.
Anonim
|
2010-09-12. vasárnap, 00:50
Én rocker vagyok és Isten nem szeret kevésbé, mint másokat vagy nem fog meghallgatni, mert hüü ez rocker...baromság. Szinte nonstop rock-ot hallgatok, de ez eddig nem akadályozott meg abban, hogy olyan átéléseim legyenek az Urral, amit nehezen fog fel az agy, de a szellem annál inkább. Tehát a kérdésedre, hogy a rock nem elfogadható Isten körében, arra megvan a válasz, mint élő példa ÉN ! Amúgy nem a stíluson van a lényeg, hanem azon, hogy:
1. Isten dicsőségére teszed-e, mert ha nem semmit nem ér !
2. Milyen szellemből?!
3. Mit akarsz közölni vele;

A másik kérdésedre a válasz az, hogy nem páváskodnak, hanem Isten dicsőségére teszik, nem a zenén van a lényeg, hanem a szövegen és nekik pont kapóra jöttek ezen énekek szövegei, amik pont elmondják azt, ami a szívükben van! Amúgy, már készítik a saját számaikat is, hogy az olyanok száját mint pl te, betömjék, mert mindenképp rosszindulatú vagy és ez nem tetszik nekem, csak vádaskodni tudsz ahelyett, hogy megnézd ezen emberek életét, hogy hogyan élnek és miként cselekednek.

Agymosásról, meg szerintem nálad van szó, mert te nem látod, hogy mi az igazság. Az Sátán telidumálta a fejed csomó marhasággal, ami mind az igazi keresztények ellen szól, hiszen mi veszélyesek vagyunk az Ő számára, mert képesek vagyunk tisztán látni, és fél attól, hogy ezt másokkal is megosszuk. Mert ha ez megtörténik elveszíti rabszolgáit, az olyanokat mint pl te és nem lesz kivel ócsárolja a keresztényeket és Istent. Nem lesz kit a Pokolba rántson magával.
Tudod, te nem látod és nehéz felfognod ezeket a dolgokat, mert meg vagy kötözve, nem látod magad körül a sötétséget, mert egész életedben benne éltél, abban nőttel fel s ezt hiszed ez a természetes, de mi akik a túl oldalon állunk a világosságban nagyon is látjuk, hogy mekkora tudatlanságban és sötétségben éltek. És ha majd eljön az Ítéletnap, akkor nektek nagy szívás lesz, mert halottátok, de nem cselekedtétek meg azt, nem változtattátok meg gondolkodásotokat. Akkor már nincs kegyelem, de most még az van, úgy hogy én azt tanácsolom neked, hogy egy kicsit nézz utána a dolgoknak, amíg még a Kegyelem időszakéban élsz, mert ha nem utána keserves lesz számodra akár mekkora nagy magyarságos vagy, vagy akármi !

ÉBREDJ SZÉKELY NAGY SZARBAN VAGY! néha szükséges az erőteljes kifejezés, hogy vedd észre már magad !!!
21.
Anonimussz
|
2010-09-11. szombat, 17:57
Kész röhejek a hozzászólások.Egyikfele agymosást végezz, a másik fele pedig tilitakozik bármi is ami vallás lenne.Tény:senki se szent.Ez a cikk kapcsán nem feltétlenül vallást kell előtérbe helyezni (kérem kíméljetek az olyan szővegtől mint pld.a 13-ik h.sz,mert elcsépelt sablonos közhelyek) ,hanem magát a koncertet, és a zenekart.
Kérdések :
- maga a rock,mint stílus,mennyire egyezhető össze bármilyen vallással ? Itt nem az egyházak mondanak önmaguknak ellen ? (mert ami bűn...azt a rockosok körében kell keresni,állt valamikor a fáma)
- ha rockeggyüttes,és mindegy,hogy most Jézuskáról énekelnek vagy a szerelemről, vagy a boldogtalanságról, és mindenképpen "fellépni" és CD-t akarnak kiadni akarnak,akkor miért nem saját szerzeménnyel páváskodnak? Vagy a múzsa nem csókolta homlokon?
20.
id.Gál Béni
|
2010-09-10. péntek, 06:23
Hát jó volna kedves Székely honfitársam,ha végre bátrabbak lennénk és ki mernénk állni ebben a dologban,de még másban is.
19.
Gál Béni
|
2010-09-10. péntek, 00:11
Az e-mailem: galbeni@freemail.hu
18.
Gál Béni
|
2010-09-10. péntek, 00:10
Bethlen és "Ébredj székely"-es Anonimusz:

Azt ajánlom nektek, ha nem laktok túl messze Udvarhelytől, vagy éppen Udvarhelyen laktok, akkor menjetek el az ottani koncertre... Meglátjátok, egy lyukas egy banist sem fognak kiszedni belőletek, hiszen nem is ez a céljuk. Nem kérnek semmi pénzt, és nem is fognak.
A zene által fejezik ki azt, amit Isten tett velük, és semmilyen hátsó szándékuk nincs. Jó szívvel és jó kedvből teszik azt, amit tesznek: meg akarják győzni az embereket arról (még azokat is, amelyek rögtön anyáznak (@6)), hogy Isten szereti őket, megbocsájtotta az ők bűneiket, és csak el kell fogadniuk Jézust, mint megváltójukat.
Valljuk be: nincs olyan ember a Földön, akinek nincs és nem is volt egy bűne sem, kivéve azt az embert, akit Isten küldött számunkra, Jézus. Valljuk be azt is, hogy az emberek ezektől a saját bűnöktől, (többet vagy kevesebbet, de) szenvednek önmaguk is a lelkükben, mert hát van azért lelkiismeretük.
Én is szenvedtem, míg nem olvastam a Bibliában, és rá nem jöttem jómagam, hogy nincs értelme a sok szenvedésnek/megbánásnak/bűntudatnak, ha újból és újból megteszem azokat a bűnöket. De elfogadtam: hogy Jézus, aki bűn nélkül élt a Földön, és mégis meghalt, és nem is akárhogy párnák közt halt meg, ő levette ezt a bűntehert a szívemről, megbocsájtott, ráadásul üdvösséget is adott, és még vezet is, ráadásul ingyen! És azóta másképp élek. (Aki nem hiszi, keressen meg, én megadtam a nevem és e-mailem is.)
Ezeknek az embereknek, akik az együttesben zenélnek és akik a koncertet szervezik, nekik is voltak bűneik, mint mindenkinek, de ők is, mint ahogy magamról elmondtam, beleolvastak a Bibliába, és rájöttek, hogy ezeknek a bűnöknek a terhétől nem kell már szenvedni, ha tudjuk, hogy kit keressünk Megváltóul. Csak ezt akarják továbbítani az embereknek, és imádkoznak is érettük, ha kérik persze.

A rock az olyan, akárcsak egy eszköz. Lehet azt az Isten imádására használni és a "sátán műve"-ként is emlegetni. Ők az Isten imádásának lehetőségét látták meg ebben az eszközben.

Hátha ti is ott lesztek a koncerten (Bethlen és "Ébredj székely"-es Anonimusz) (mert én biztos ott leszek), és hátha be is sikerül látnotok, hogy a hipotéziseiteket túl hamar állítottátok fel a témával kapcsolatban.
Isten áldjon!
17.
Anonim
|
2010-09-09. csütörtök, 23:21
Ennyire szűklátókörüek nem lehettek!! Egy kicsit keressetek, kutassatok Istennek az Igéjében, aztán beszéljetek!
16.
Anonimusz
|
2010-09-09. csütörtök, 18:25
Hithu Szekely-nek, kedves baratom, verem, sajnos nem latsz at a szitan. Az egy haz nagyon alamuszi modon ferkozik be mindenhova, ezert egyesek nem veszik ezt eszre, csak akkor amikor mar a fejukon az ar, de vannak , kik akkor sem eszlelik.
Nem allitottam azt , h. katolikus egyuttes !, hat nem mindegy ??? Csak a zsido-ker elvet, tezist propagaljak a zene leple alatt !!! Kezdetben nyilvan jotekonysagi cellal csinaljak, valoban? olyan bisztos vagy benne? ez csak porhintes az ember szemeben...
Ebredj szekely!
15.
A Hithű Székely
|
2010-09-09. csütörtök, 18:07
Anonimusz barátom (alias 14#), látom te nagyon otthon vagy más kultúrák terén. Mondj nekünk valami okosat ha már így belejöttél!! Ja és továbbá hol említi a cikk írója, hogy ez a zenekar a katolikus egyház tagja, továbbá miért ingyenes a koncert ha pénzgyűjtés a célja?? Nos szerény véleményem szerint látogass el egy koncertre, nézd meg mi folyik ott és aztán megoszthatod a nagyra becsült véleményed. Legalább tudd miről beszélsz. És igen, igazad van a katolikus "egy házról" de lássuk azt mond meg nekem hogy az együttes katolikus-e? Szóval egyszer informálódj aztán majd oszthatod csípőből az észt.
*Ha a történelmet akarja bújni valaki akkor elkeseredik és legjobb esetben felvágja az ereit, lásd trianon meg a többi szerencsétlen eset. Inkább nézzük azt, mit tudunk tenni, hogy jobban éljünk, és ne folyton a konfliktusokat keressük. Persze lehet sírni és havonta ötször porlani mint a szikla de attól senkinek sem lesz jobb.
*És közben a szöveget is meg kellene hallgatni mivel látszik nem tudod miről beszélsz...

A Hithű Székely
14.
Anonimusz
|
2010-09-09. csütörtök, 16:38
Kedves Anonim11@, csodalkozom, h. nincs ismeretseged a zsido ( Pali) -kereszteny vallasrol, ez nem mas mint barmelyik ugynevezett ker egy haz, hiszen Jezus urunk, a partus herceg, nem egy hazat alapitott, semmi koze hozza, meg szegeny zsido Palnak sincs koze, hiszen az ugynevezett egy hazat Konstantin alapitotta, a zsido Pal altal hirdetett zsido tanok alapjan, hiszen az egy haz tanaiban, allitasaiban minden zsido izu. Pal pedig kopenyegforgato volt, mint minden zsido, kihasznalva a zsidok pusztulasat aTituszi fele hadjarart utan, Romaba vandorolt mint annyi mas zsido es hirdetett egy uj zsido vallast.
Az igazi apostolok mind keletre mentek, hiszen egyik sem volt zsido kozuluk, mint ahogy Jezus sem es hirdettek Jezus igazi filozofiai tanat : szeresd embertarsadat mint sajat magad", azaz erdeknelkuli szeretetet. Nem mint a kat. egy haz, akinek csak a penz kell: kereszteleskor, temeteskor, stb...
Nos, egyenlore ennyi!
Ebredj szekely
13.
Senki
|
2010-09-09. csütörtök, 11:27
A hit a nemlatott dolgokbann valo meggyozodes, a vallas pedig a hitnek , kozosseg elott valo bevallasa, formatol fuggetlen !
12.
Anonim
|
2010-09-09. csütörtök, 11:13
Én úgy tudom, hogy vallásszabadság van. Ez úgy nyilvánul meg, hogy mindenki abban hisz amiben akar, és amíg nem gátol másokat a jogaikban, addig úgy gyakorolja azt, ahogyan akarja. Ha valaki így szeretné gyakorolni, hogy modern egyházi énekeket pörgősebb, rock formájában ad elő, annak szíve joga. Ha valakinek nem tetszik egyszerűen nem megy el és kész. Attól amiért rock változatban adnak elő egyházi dalokat nem azt jelnti, hogy megtagadjak magyarságukat, attól még lehetnek hithű székelyek.
11.
Anonim
|
2010-09-08. szerda, 23:32
Kedves Anonimusz, csak egyetlen kerdesem van. Legyszives nevezd meg azt a "kereszteny zsido egyhazat", elore is koszonom.
10.
Anonim
|
2010-09-08. szerda, 22:02
Egyház és nem egy ház,...ébredj OKOS TOJÁS.
9.
Anonimusz
|
2010-09-08. szerda, 16:07
Hát igen, ezelött egy jo pár ével, az ugynevezett keresztény zsido egy haz lehordta , eltántoritotta a fiatalságot a rock koncertektöl, mint sátán müve lenne, most, mikor az emberek, föleg a fiatalok kezdenek rájönni hogy az egész zsido.keresztén tanitás egy nagy baromség, ezért az egy ház kézzel, lábbal küzd fennmaradásáért, igy ,ilyesmikhez folyamodik, ilyen alamuszi modon közeledik , csábitsa a fiatalságot, nyilván, hiszen szüksége van pénzre...
A másik dolog pedig,az, hogy lehet istenke, jézuska, Mária, meg a sok szentecske nevét megalázni egy ilyen rock zenében, mert ha ezek a nevek nincsenek benne, akkor már nem lehet mondani keresztény rock zenének, hiszen hiányzik az alany ....
Nem ez kell nekünk, hanem nemzeti összefogás és igazi történelmünk hirdetése ,terjesztése, mert a zsido,ker. agymosásbol elegönk van.
Ébredj SZÉKELY !
8.
Anonim
|
2010-09-08. szerda, 13:24
zsido agymosas.Amen!
7.
udvarhelyi
|
2010-09-08. szerda, 08:27
Bethlen!
1. Nem méltó a nickhez a szöveg...sem hozzád, ezek szerint!
2. Megmutattad, hogy becsületes "keresztény" székely ember vagy!
3. Én szeretlek Téged, mert engem szeret Krisztus!

Isten áldjon!!
6.
Bethlen
|
2010-09-08. szerda, 07:51
5.
udvarhelyi
|
2010-09-07. kedd, 21:55
És miért ne lehetne keresztény rock koncertet tartani?? Kit zavar??
Pogány rock koncert már van elég... sajnos...
Egyáltalán nem sátánimádó hevimetál. Azért, mert valaki nem a Te gondolkodásmódod, felfogásod szerint keresi a kapcsolatot az Úrral, azért nem kell azonnal lesátánozni...
Miért ne szabadna kiemelni, hogy keresztény? Nem azt mondták, hogy mások nem keresztények, csak valószínűleg jobban be akarták határolni a koncertet, annak érdekében, hogy akit érdekel az tudja miről is van szó, illetve, akit esetleg nem érdekel, az ne fáradjon egészen addig.
Ja! Nem vagyok közülük való! Csak, hogy ne kezdjétek őket miattam anyázni...
4.
Bethlen
|
2010-09-07. kedd, 20:46
Mert az egy ház el akarja adni magát így is.
vagy így is pénzt akar keresni, nem elég a kéregetés...
3.
Anonim
|
2010-09-07. kedd, 19:52
Ezt a baromságot,miért kell kiemelni hogy keresztény??Mert mi pogányok vagyunk akik hallgatjuk???Nem értem!!!
2.
Anonim
|
2010-09-07. kedd, 19:25
Satanimado hevimetal :D
1.
Bethlen
|
2010-09-07. kedd, 19:21
Akkor legyen már pogány rock koncert is hamarosan.
Találatok: 28  Oldalak:   1
1 EUR 4.35 RON
1 USD 3.31 RON
1 GBP 5.23 RON
100 HUF 1.49 RON
1 XAU 183.00 RON
=

Hirdetés

Csíkszereda

Kedd
éjszaka

Borús
Szerda

Borús
Szerda
éjszaka

Helyenként felhős
Min: -13 °CMax: -7 °CMin: -21 °C

Székelyudvarhely

Kedd
éjszaka

Borús
Szerda

Borús
Szerda
éjszaka

Helyenként felhős
Min: -19 °CMax: -3 °CMin: -19 °C

Marosvásárhely

Kedd
éjszaka

Borús
Szerda

Borús
Szerda
éjszaka

Helyenként felhős
Min: -10 °CMax: -1 °CMin: -20 °C

Feliratkozás hírlevélre