HÍRDETÉS
Székelyhon.ro
2014. szeptember 3., szerda; Ma Hilda napja van
Rss Facebook oldal Twitter oldal Iwiw oldal Google +1 oldal

Álomesküvő Csíkszeredában Álomesküvő CsíkszeredábanNicoleta Luciu kimondta a boldogító igent

Péter Beáta | 2012.04.22. [01:12] | Utolsó módosítás: 2012.04.23. [13:10]

Tévériporterekből, testőrökből, valamint rajongókból és kiváncsiskodókból álló tömeg gyűlt össze szombat délután a csíkszeredai Polgármesteri Hivatal épülete elé: bent a román híresség, Nicoleta Luciu és a csíkszeredai üzletember, Csergő Zsolt polgári esküvőjét tartották.

Nicoleta Luciu eskuvoje (3)_b
Nicoleta és Zsolt hét éve élnek együtt. Első gyerekük, Zsolt 2008-ban született. Hat hónappal ezelőtt születtek meg a hármasikreik: Kim, Kevin és Károly. A román bulvársajtót évek óta foglalkoztatta a kérdés: mikor kerül sor a nagy eseményre, amikor is Zsolt oltár elé viszi Nicoletát?

Nicoleta Luciu eskuvoje (6)_b
Nicoleta büszkén nyilatkozta, hogy ettől a naptól fogva Csergőné lett, és mint mondta, ez életük egyik legszebb napja.

A polgári esküvő után az egyházi házasságkötésre a csíksomlyói kegytemplomban került sor. Az esküvői szertartást követően az ikreket Darvas-Kozma József esperes a keresztség szentségében részesítette. Édesapjuk, akárcsak az ifjú Zsoltnak a keresztelőjekor, három gyermekének egy-egy lakást ajándékozott a Fortuna lakóparkban.

Nicoleta Luciu eskuvoje (25)_b
„Három évvel ezelőtt Zsolt fiunkat is Csíksomlyón kereszteltük, egyértelmű volt, hogy itt fogjuk keresztelni az ikreket is, és az is, hogy itt lesz az esküvőnk” – mondta el portálunknak Csergő Zsolt. 

Nicoleta Luciu eskuvoje (15)_b

 „Számomra nagyon megható volt az esküvő: fiatalok, szépek, szeretik egymást” – nyilatkozta Péter Imre felesége, Marina. A Péter házaspár az ifjú pár násznagyaként vett részt az esküvőn, ugyanakkor a kis Kim keresztszülei lettek.

A tökéletesen megszervezett eseményt csupán az árnyékolta be valamelyest, hogy az ifjú Zsolt az esküvőt megelőző este belázasodott, de mint Csergő Ilona, a nagymamája elmondta, csupán enyhe megfázásról van szó.

Nicoleta Luciu eskuvoje (17)_b

A közel kétszáz vendég a Hargita Vendégváróban ünnepelte az esküvőt és keresztelőt. Az újdonsült házaspárra és vendégeikre itt is sokan voltak kiváncsiak. Késő este is még ott tolongott a tömeg a kerítésnél, remélve, hogy megpillanthatnak egy, valamelyik román tévéadóból ismert hírességet.

Érkeztek is sorra a luxusautók, a gyönyörű ruhakölteményekbe öltözött nők, hordták a számtalan ajándékot.  Bebe Cotimanis színész például egy pónik után köthető szánnal  lepte meg az ifjú párt. Mint mondta, ha a csíki telek enyhébbek nem is, de kellemesebbek lesznek ezáltal a Csergő gyerekek számára.

Nicoleta Luciu eskuvoje (21)_b
A násznagy elmondása szerint az éjszaka folyamán számos meglepetésben lesz része a vendégseregnek és az ifjú párnak, de mint fogalmazott, a legnagyobb ajándék számukra mégiscsak az, hogy barátaikkal ünnepelhetik ezt a szép napot.

Nicoleta Luciu eskuvoje (26)_b
„Azt kívánom, hogy öregkorunkig boldogok legyünk, és hogy táncolhassunk majd a gyerekeink esküvőjén is!” – osztotta meg velünk Nicoleta.

Komment




Hozzászólás száma:
Név:
Biztonsági kód
Elfogadom a mércét
140.
elvesztett husetibarika
2012.06.14., csütörtök [11:42]
Draga szofista Darvas kozmikus uram,ennyi ido gondolkodas utan batorkodnek ujra rakerdezni,miert kellene eltunnom szulofoldemrol a szolasszabagsag gyakorlasa miatt,egyebkent mar ossze is vagyok pakolva,csak varnam az on zarszavat
139.
Szutor
2012.06.04., hétfő [18:07]
Kedves? vagy nem? Zsolt, döntsd el magad.
Gratulálok a házasságodhoz es a sok szép gyerekhez (és ezt őszintén kívánom).
Miután lakás nélkül hagytál ,háromhavonta költőztem és bujkáltam a becsületes emberek elől, akiknek hála neked is és az én hülyeségem miatt is adós maradtam ,mind a mai napig,megtanultam részben az élet leckéjét(KARMA úgy hiszem).Három év idegen légió ,gyűlölet,bosszúvágy után következett az idegösszeroppanás depresszió és pánikbetegség ,ami már tart hét éve,de egy dolgot meg tanultam és próbálom gyakorolni .Tudod mi az?
Nem gyűlölni es meg bocsájtani a gazdagoknak ,az anyaszentegyháznak és a hozzád hasonlóknak.
A nagy útban nincsen semmi rejtély. Az ég hatása: jónak lenni, a föld hatása a bőség, az ember hatása a rend. Mindenkinek csak egyetlen dologra van szüksége, igazan élni.
Ami földi, terhemre van. Végtelenül terhemre. Semmi sem kínoz jobban, mint testi szükségletem: a meleg szoba, a ruha, az étel, főként az étel, az éhség. Nehéz rabság. A test rabjának lenni.
Akinek hazudok, az kevésbé gyűlöl engem, mint ahogy én kénytelen vagyok gyűlölni azt, akinek hazudtam.
Utószó:
Tiszteletem minden becsületes székelynek , és azoknak akik a nehéz időkben segítettek.
Kik segítettek?:
Tiszti Csíksomlyó
Tankó István munkás
Csizmadia Péter munkás
Vizi István vállalkozó
Mark Dezső vállalkozó
Lazureanu Ovidiu vállalkozó
András Jenő TV szerelő
András Mihály Hargita együttes igazgató
Reménykedve ,hogy el jön az az idő ,hogy el mehetek Csik hazámban,es nem lehajtott fővel.
Udvözletem
Szutor István.
138.
k.ocsi
2012.05.15., kedd [00:36]
Tiszta veletlen arra jartam es csodalkoztam , miert annyi testor egy eskuvo alkalmaval , es pont Csiksomlyon........Aztan , most mar eleg sok idore rakattintottam erre az esemenyre es mit latok ? ...rengeteg kommentart , de meg milyet .....? Es aztan leesett a filler..... ide tenyleg kigyurt legenyek kellenek , mert ha ez a szemet aradat elszabadul ......na ....ha merne ....jaj nektek Zsolt ....szoval......ennyit a szekelysegrol ....SZEGYEN.........es meg valami : senkinek semmi koze , hogy ket ember milyen formaban koti ossze az eletet ....fokent ha ezt epp , pap elott teszi , csakhogy ezt egyes embereknek nehez lenyelni , amikor a sarga irigyseg lyukassza ki az oldalukat .....az esperes ur pedig papi hivatasanak megfeleloen jart el , amikor ket kereszteny embert osszeadott......sok boldogsagot neked Zsolt es az egesz csaladodnak . Karda Ocsi
137.
xlevi
2012.05.07., hétfő [12:07]
Azert elkepeszto ,hogy a kozerdeku temaknal 5-10 komment van de egy ilyen bulvarra mennyi a kommentelo kerult , csak ugy magasodik az IQ, meg a zsigeri irigyseg+gyulolet kombo, egy kis Kongoi eroszakossagal fuszerezve!Gratulalok feleim !
136.
xlevi
2012.05.07., hétfő [12:00]
Orulok ,hogy beismerted ,hogy az ugynevezett konzervativok mind idio@k!
135.
Virga Marci
2012.05.02., szerda [07:34]
Uram jegyezze meg:
az igaz ember, az igazság védelmében vívott küzdelemben kíhívja maga ellen az ámítók vagy az igaztalanok gyülöletét. Slussz...
134.
Darvas-Kozma József
2012.05.01., kedd [23:18]
131-es kommentelőt emlékeztetem (akinek nevét is tudom!), hogy névtelen leveleknek mindig a szemétkosárban van a helye. Ettől a névtelen kekeckedő kérdése sem különbözik.
Világos?
133.
Darvas-Kozma József
2012.05.01., kedd [22:48]
Még egyszer bemásolom, hát ha megérti a kedves németországi kommentelő és a hasonló társai:

Tisztelt Olvasó!
Nagyon sajnálom, hogy egy ilyen felemelő ünnep kapcsán a kommentelők rondaságait kell olvasnia. Senkit nem kímélnek ezek. Olyanok, mintha az ördög fizetett csatlósai volnának, akiknek a célja, hogy minden szépet és jót elrondítsanak.
A Csergő házaspár megtette a kötelességét. Az egyházi Törvénykönyv előírása szerint jártak el és jártam el.
Római Katolikus esküvőt tartottak, amire lelkileg is felkészültek. Összekötötték életüket, szentségi házasságra léptek és három gyermeküket is megkereszteltették.
Mivel egyházjogilag a Szent Kereszt Főplébánia területén laknak, ezért az esketésben én voltam az illetékes plébános, aki nem használ olyan címet, amivel nem adományozták volna meg.
A jegyesek a csíksomlyói ferences rendház igazgatójától kértek és kaptak engedélyt az esküvő és keresztelő megtartására.
A szertartás két nyelven történt, de nem mindent nem ismételtem. Előbb magyarul, utána románul. A vendég koszorú meghívottjainak kétharmada magyar volt, egyharmada román. Így volt méltó mindenkihez.
Stóla díjban nem kaptam semmiféle pénzadományt. Amit adtak, azt a plébániának adták.
Éppen ezért a sok rágalmazó anonym és egy volt katolikus pap vizsgálja meg a lelkiismeretét a sok rágalmazás miatt. Szégyen foltok lettek a Székelyhonon.
Hogy milyen nevet adtak a gyerekeknek, az a szülők szuverén joga. Az viszont tiszteletet érdemel, hogy a csíksomlyói kegytemplomban és katolikus szertartás szerint esküdtek. Gyermekeik mellé magyar dadát fogadtak, és azok csak magyarul beszélnek hozzájuk.
Sem az új párt, sem az ünnepséget kritizálni nincsen joga a sok ilyen-olyan anonymnek, mert sem tanácsot, sem kalácsot nem kértek.
Isten éltesse az új párt és gyermekeiket.
Szeretném, ha a sok rágalmazó és szemetelő alak, ha nem tud megváltozni, akkor legalább eltűnne a Székelyföldről.
Tisztelettel, Darvas-Kozma József

Utószó: Tudom, hogy sok irigyem van. Ezek gúnnyal és rágalommal illetnek. Ilyen a modern farizeizmus.
Áldott legyen az Úr!
Tisztelettel, Darvas-Kozma József

Tisztelettel, Darvas-Kozma József
132.
egy németországi
2012.05.01., kedd [16:10]
Ez tényleg szégyen! Ha maga valóban az a Darvas-Kozma József, aki esperes, akkor hogy mondhat olyant, hogy a székelyek tünjenek el a Székelyföldröl??????? Mert az nagyon furcsa, hogy ilyent lehet, egyszer gyereket, együtt élni s azután templomilag esküdni, ezt még a nagy szabad Németországban sem nézik csak úgy el. Nem csodálkozom, hogy sokan igy reagálnak. Nem hiszem, hogy valaki irigy lenne erre a párra. Inkább dühös, hogy egyeseknek szabad azt amit a "normális halandónak" nem. Csak azért, mert "híres". Szegény Székelyföld.
131.
trabis
2012.05.01., kedd [12:28]
A plébános úrnak a feltett kérdésekre kellene válaszolni ,nem pedig mesét mondani! Miért a kettős mérce, pl.?
130.
elvesztett husvetibarany
2012.04.30., hétfő [20:05]
ps:es gondolkodni 1000 eve a Magyroknak miert nem szabad?
129.
elvesztett husvetibarany
2012.04.30., hétfő [16:18]
Tisztelt Darvas Kozma ur!Nehany kerdesem lenne,melyet csak on kepes megvalaszolni,eppen ezert remelem segelykialto iromanyom celba er...Miert erzem ugy,hogy mely elveket onok zsenge gyermekkoromban,szelid eroszakkal belemtaplaltak,most mintha ellenem akarnak forditani?miert erzem azt,hogy az erkolcs mar nem konsztans,bizonyos kozegek atirhatjak formalhatjak atlephetnek sok kiskapun?Miert kell en parancsra odatartanom a masik arcom midon pofanvernek,es ekozben elpusztul a kereszteny kontinens,ambator az iszlam es semi tarsai vigan epitkeznek?MIERT kellene eltunnom szulofoldemrol on szerint ,mert elni merek a szolasszabadsag jogaval?Miert fenyegetnek a halallal amikoris az elet onok szerint is orok?Utoljara de nem utolso sorban -miert nem tud egy Ajtollah helyesen irni,ha mar helyesen gondolkodni nem is tud?Megtisztelo valaszat elore is koszonom,ACSELOD
128.
Virga Marci
2012.04.30., hétfő [08:32]
[Nem ütötte a mércét]
127.
Darvas-Kozma József
2012.04.29., vasárnap [15:54]
Tisztelt Olvasó!
Nagyon sajnálom, hogy egy ilyen felemelő ünnep kapcsán a kommmentelők rondaságaiot kell olvasnia. Senkit nem kímélnek ezek. Olyanok, mintha az örgög fizetett csatlósai volnának, akiknek a célja, hogy minden szépet és jót elrondítsanak.
A Csergő házaspár megtette a kötelességét. Az egyházi Törvénykönyv előírása szerint jártak el és jártam el.
Római Katolikus esküvőt tartottak, amire lelkileg is felkészültek. Összekötötték életüket, szentségi házasságra léptek és három gyermeküket is megkereszteltették.
Mivel egyházjogilag a Szent Kereszt Főplébánia területén laknak, ezért az esketésben én voltam az illetékes plébános, aki nem használ olyan címet, amivel nem adományozták volna meg.
A jegyesek a csíksomlyói ferences rendház igazgatójától kértek és kaptak engedélyt az esküvő és keresztelő megtartására.
A szertartás két nyelven történt, de nem mindent nem ismételtem. Előbb magyarul, utána románul. A vendég koszorú meghívottjainak kétharmada magyar volt, egyharmada román. Így volt méltó mindenkihez.
Stóla díjban nem kaptam semmiféle pénzadományt. Amit adtak, azt a plébániának adták.
Éppen ezért a sok rágalmazó anonym és egy volt katolikus pap vizsgálja meg a lelkiismeretét a sok rágalmazás miatt. Szégyen foltok lettek a Székelyhonon.
Hogy milyen nevet adtak a gyerekeknek, az a szülők szuverén joga. Az viszont tiszteletet érdemel, hogy a csíksomylói kegytemplomban és katolikus szertartás szerint esküdtek. Gyermekekik mellé magyar dadát fogadtak, és azok csak magyarul beszélnek hozzájuk.
Sem az új párt, sem az ünnepséget kritizálni nincsen joga a sok ilyen-olyan anonymnek, mert sem tanácsiot, sem kalácsot nem kértek.
Isten éltesse az újpárt és gyermekeiket.
Szeretném, ha a sok rágalmazó és szemetelő alak, ha nem tud megváltozni, akkor legalább eltűnne a Székelyföldről.
Tisztelettel, Darvas-Kozma József
126.
dokk
2012.04.26., csütörtök [04:07]
Na...egyvalami biztos...ennek Zsolt-nak az unokai se fognak mar tudni magyarul egy hangot sem.Ha meg valami tortenik ,ne adj Isten vele mig a gyerekei nonek,akkor meg mar azok se...
125.
vőlegény
2012.04.25., szerda [10:29]
-jaj ismerlek ki vagy!-te vagy az aki ha szembe jön az utcán mindig korog a gyomra és mindig megkérdezi hogy,VAN MÁR EGY CIGID.-a 99-es második sora rá is érvényes te ÖLTÖNYÖS ZSENI.
124.
vöféj
2012.04.25., szerda [08:03]
Mindenkinek az esküvője álomesküvő az enyém is az volt.
123.
welcomeniki
2012.04.24., kedd [17:47]
Mostmár csak idő kérdése mikor lép be a friss ara a Csiki Mameszek klubbjába, na de a média majd tájékoztat idejében...ő tartja majd a legyünk szépek nemzés után különórát a parkban, természetesen kamerák fényében
122.
ilyen is van
2012.04.24., kedd [15:18]
Ez az én véleményem, mindenkinek meglehet a sajátja. - kezdem ezzel mert az efféle hang ritkaság errefelé.

Szép és nemes, ha egy fiatal ragaszkodik hitéhez, nyelvéhez, hagyományaihoz és emiatt kizárólag a maga "fajtájából" hajlandó párt választani. Elismerés érte!

Szép és bátor tett, ha egy fiatal igaz, tiszta szerelemből túlteszi magát az előbb felsorolt értékek mindenfelettiségén és a szívére hallgatva hajlandó más "fajtából" választani párt. Elismerés érte!

Ez is jó, meg az is lehet jó. Az egyiknek is megvannak az értékei, a másikban is sok lehetőség rejtezik úgy, hogy se a vallást, se a nyelvet se a nemzetet nem kell megtagadnia. (testvérem dán lányt vett feleségül, Koppenhágában élnek és az anya csak dánul, a magyar apa csak magyarul beszél a gyerekekkel, akik mindkét országban otthonosan érzik magukat)
121.
egy székely
2012.04.24., kedd [14:45]
Szerintem nem kellene, hogy keveredjen a magyar nép a román "testvérekkel"... Erről mindenkinek más véleménye lehet. Ellenünk vannak, elvették a hazánkat és még most is ki akarnak űzni minket és mégis tart a román-magyar viszony. Vannak a románok közt is olyanok, hogy is le a kalappal előttük de kevés. Szép a szerelem, gratula nekik de ahogy már az előző kommentekben is elhangzott legtöbb székely családban nem fogadják el ha román nemzetiségű fiút vagy lányt visz haza a gyermek, és ez valahol helyes is. Lehetne ezt még folytatni sokmindennel. Ez az én véleményem, mindenkinek meglehet a sajátja.
120.
kíváncsi kacsa
2012.04.24., kedd [14:39]
Csak tunnám, hova mentek nászútra?
119.
probaeatettdemokracialehuloallarca
2012.04.24., kedd [12:43]

Na akkor aludjatok jo melyen.itt a vege fuss el..csorgatni a nyalat valamelyik kulturalis adora kapcs,mint pl acasa vagy pro tv ez majd kielegiti a butuska csikihirlap intelektualisan felajzott olvasotaborat. (...)

118.
torzsal
2012.04.24., kedd [12:22]
holvan még a mai nap vége?
117.
H.Keresztes Orban Viktor
2012.04.24., kedd [11:30]
Ezuttal parancsba vetessek,hogy gyalazkudasotok,fejvetellel fizzettessek,ha nem vetnetek veget torzsalkodasotoknak ezon az napon!
116.
koma.
2012.04.24., kedd [11:24]
Helyes.
115.
hammer
2012.04.24., kedd [10:27]
[Nem ütötte a mércét]
114.
silasia
2012.04.24., kedd [09:49]
Emlekszem egy idore , mikor Borbely esperes dorgo hangon osztotta tanacsait a kicsi hittanterembe ....." ha valaki kozuletek mas vallasuval kot hazassagot , keruljon el engem az uton , menjen at a masik jardara...." Megkotottek jol ezek a szavak az agyamba pedig csak kb.13 eves voltam . Evek soran sokszor elgondolkoztam azon , mit gondolt o ki az ? Egyik oraban Isten alazatos szolgaja , masikban pedig maga a jo Isten , aki dont az emeberek eleterol ...hmmm?
Szoval valtozik a vilag , valtoznak az emeberek s ahogy a jo oreg Pusztai tanar mondta (Isten nyugtassa) - " kapaszkodj meg leanyka , mert a fold gyorsan forog s leesel ! " hat igy van kapaszkodjunk meg ;)
113.
asszimiláció
2012.04.24., kedd [08:27]
A leigázott és elkergetett örmény őslakosok sok százezres vagy akár milliós nagyságrendű leszármazottja élhet Törökországban, akik házasságokkal, muzulmán hitre térítéssel veszítették el identitásukat.

Csergő példája nyomán a magyar nyelvhez és valláshoz ragaszkodó vegyes házasságokkal színtiszta magyarrá tehető Erdély is.
112.
uti a mercet
2012.04.23., hétfő [23:47]
[Nem ütötte a mércét]
111.
nem csiki
2012.04.23., hétfő [22:28]
Csikiak mi ez a nagy hu-ho? A megyesiteskor se Istent se embert nem kimelve megkuzdottetek a megyeszekhelyert. Akkor nem vetettek eszre, hogy sajat magatok telepitettetek be a varosotokat?Par ev mulva ha az ember csikba jart , sajnos volt olyan eset,hogy magyarul nem valaszoltak a magyar kerdesre.Na ezen is el lehetne gondolkozni. Ez az eskuvo mar csak pipe...c a tobbi utan.
110.
enenenene
2012.04.23., hétfő [21:30]
mennyi irigy ember..hihetlen.inkabb mennyetek dolgozni h nektek is legyen penzetek:))
109.
utotte a mercet
2012.04.23., hétfő [20:44]
[Nem ütötte a mércét]
108.
abortusztulelo
2012.04.23., hétfő [20:28]
Semmi gond testvereim,csak Moderator urunk annyira beszivott a tegnapi LMPtisztujito bulin,hogy fejet raejtette a billentyuzetre ,CAPS LOCK bekapcs.,igy aztan nem jottek be a kommentek,pedig itt sorakoztak akar a golyok egy geppuska tarban.
107.
radiátor!!!
2012.04.23., hétfő [19:46]
a negyedik fényképen az a kopott farmernadrág ne tévesszen meg senkit, az a vőfély maga, csak modern kivitelben.

A menyanya is fölvehetett volna valami román népviseletet, úgy lett volna teljes a tolerancia, de így es szépecske volt.

dr. Zsigmond Barna Pál csíkszeredai főkonzul viszont kifogástalan eleganciával tisztelte meg a násznépet .

a radiátor pedig alapos fűnyírást végzett, biztosan aludt eddig :-)
106.
nem utotte a mercet
2012.04.23., hétfő [19:44]
[Nem ütötte a mércét]
105.
kancelos bogar
2012.04.23., hétfő [19:22]
Isten hozott Cenzurunk paradicsomaban.a Babjatekot bemutatja a partfuggetlen demokratikus csiki hirlap...
104.
kancelos bogar
2012.04.23., hétfő [19:17]
[Nem ütötte a mércét]
103.
zsuzsácska
2012.04.23., hétfő [19:07]
[Nem ütötte a mércét]
102.
hallgató
2012.04.23., hétfő [18:41]
[Nem ütötte a mércét]
101.
***
2012.04.23., hétfő [18:13]
[Nem ütötte a mércét]
100.
galliano
2012.04.23., hétfő [17:49]
Most a mackónadrág a divat! Újra elemedben érezheted magad!
99.
vőlegény
2012.04.23., hétfő [17:36]
Mindenki esküvője álomesküvő és sokunkén még Dakotás Robiék sem kellet vigyájzanak nehogy a fejünket behasogasák a sok jó cselekedeteinkért!Máskülönben az ijen és ehez hasonló csergőket magasbol letojom!!!!!!!!Négy gyerek után álomesküvő?véletlenül nem ezüst lakodalom!!!!
98.
kancelos bogar
2012.04.23., hétfő [16:34]
Bocs de a f PAKO ESGUVOROL LEMARADTAM,viszont ott voltam a Gyozoen,nagyon szep volt,mivel mind az ot millio rokonat meghivta ezert n nekem a hatso udvaron teritett.ettem ittam,de az amerikai himnusznal beparasodtak a lencseim,es a brazilnal elvagtak a filmet,hatalmas fenyereju neonra ebredtem...
97.
Keritesnekfeszulo egyhaziadot mostantol kerulo
2012.04.23., hétfő [16:19]
Egy szo mint szaz,ezek az emailok atmennek a papilak szuroen,es ip alapjan gyulafehervaron megallapitjak,hogy fizettel e egyhazi sarcot,aztan eldontik,hogy lesz e publikacio,vagy temetes.Eskuvore ne is szamits,na persze az adot utolag is ki lehet csengetni amint a fresko mutatja..
96.
galliano
2012.04.23., hétfő [16:15]
Legalább van téma a sok mackónadrágos csövesnek!
95.
reállkka
2012.04.23., hétfő [16:10]
nyalcsorgato edestezsvir:Hol élsz?itt már rég nincs demokrácia!!!ébresztő!rosszabb mint a kommunizmus.Ez az ál-trend van ránkerőltetve, és még tapsolunk is ha úgy van
94.
nyalcsorgato edestezsvir
2012.04.23., hétfő [16:06]
[Nem ütötte a mércét]
93.
hüha
2012.04.23., hétfő [16:02]
blabla: visszatérve, itt élek Székelyföldön, és nem akarom elzárni e földet, na de ilyen kiváltságos parádéfelvonulást sem óhajtok, sem ebből profitálni...az, hogy mit jelent nyitani tág fogalom, és nem hiszem, hogy egy ilyen jellegü esemény jelenthetné a nyitást.Az emberek nagytöbbsége joggal háborodik fel, ha ezt a szemfényvesztést szó nélkül legalizálja az Egyház.Ideje lenne helyre tenni a dolgokat és megnézni, mik az értékek, valós értékeket keresünk-e, vagy giccses műfajt, nézzetek akkor az elshowosodott betegülő médiát
92.
kommbinyee-foarte kombinye
2012.04.23., hétfő [15:55]
:)))énekelték valamely himnuszt?
91.
Keritesnek Nekifeszulo
2012.04.23., hétfő [15:52]
En es ott valek a tomegbe de meg ilyen szep "esguvot"meg nem lattam.Utoljara a fekete Pakoen valek,de az ennek vizet se vihet.Ott lattam utoljara a Kombinet a Kombinet a csipkes...
90.
macskás2
2012.04.23., hétfő [15:51]
Igazad van macskás:)), azok a cicusok tényleg eredetiek voltak, ellentétben az esküvővel, amely előre begyakorolt sztáresküvős imitációvá fajult, cirkuszi és szinházi jelenetekkel ötvözve....vajon meg lehet vásárolni cd-n és kazettán?
89.
macskás
2012.04.23., hétfő [15:47]
Végignéztem mindent, ezt a bábszínházat, de jobban szórakoztam, s valahogy érdekesebb is volt az az egykori reklám , ahol néhány macska hastáncol és önfeledten énekli:miaumiaumiaumiau, reklámozva valamely telefont...nos, azt többször végignézném, ezt meg egyszer is sok volt!!!
88.
alejandrosantaluciadelavrancea
2012.04.23., hétfő [15:44]
hahahahahaahahahanak:igazad van, minek kell nekünk galambröptetés, izléstelen felvonások sorozata.Látványosság, nesze semmi fog meg jól.Eme álomesküvőt is be lehetne sorolnoi, valamely hazai szappanyopera jelenetei közé, igaz kissé brazilos, kissé giccses, de a mienk?oximoronok összessége gyülemlett fel, és tornyosult...nagyon decembber 1-es hangulatot sugallt
87.
nikimik
2012.04.23., hétfő [15:39]
Mekkora nagy esemény, megtisztel minket egy topmodell vagy micsoda, és eljön Csíkországba...az azonban nem érdekel senkit, hogy mi magyarunk fogyunk és szélledünk szét?ebből nem szokás ekkora hírt faragni pedig reális veszély, kérem,ez ez kell a népnek, hogy legyen minn csámcsogjon...esetleg osztogatott autogrammot a szépség?
86.
szarvas kozmalt jozsi
2012.04.23., hétfő [15:36]
[Nem ütötte a mércét]
85.
nyu
2012.04.23., hétfő [15:34]
vajon Bukarestben a popa csapna-e ekkora felhajtast, ha ott akarnank esküdni?lehet nem lenne ekkora a mutatvany, sem a cirkusz
84.
egymagyar
2012.04.23., hétfő [15:29]
A névadás tükrözi, hogy milyen szellemi szinten vagyunk.Voltam itt olyan misén, ahol a pont a pap háborgott eszeveszetten a Kimberli(vagy hogy írják)), majd a Diego név miatt..."Vajon az a gyermek megnézi majd a filmet"-idéztem...
83.
szekely21
2012.04.23., hétfő [15:26]
Bizony mondom,hogy nemvagyok rasszista!Isten lássa a lelkemet. Ha valaki szivből szereti nemzetét,az még korántsem azt jelenti,hogy gyülől más nációt.Én csak azt sajnálom,hogy a csikba is korcsosodunk,aztán miféle szkitamagyarnevek a Kim,kevin....
82.
hüha
2012.04.23., hétfő [15:11]
Blablanak:tisztelem a meglátásod, lehet igazad van, de a nagyáruházakban kínált termékek nagytönnsége génmanipulált akármi, és szerintem a szegény ember azért jár oda, mert ezt tudja megengedni...ne feledjük el, hogy olyan természetvédelmi helyre építették ama csodás áruházat, na de a pénz nagy úr, és nem a szegény alkalmazottakkal van a bajom, hanem aki becsomagolva eladja a mocskot!!!hadd ne taglaljuk a többi fekete üzletelést, mert akad itt jóócskán....ami a nyitást illeti, olvass utánna, és a nagy liberalis szellem közé, nem árt ha fértetsz enyhe konzervatív hangocskát is...hanem menjünk az árral a globalizmus fele
81.
hahahahahahaha
2012.04.23., hétfő [15:03]
Mi székelyek nem a csepegős stilusunkról vagyunk elhiresülve, éppen ezért úgy gondolom, hogy a szirupos esküvő is maradhatott volna az acasa tv magas szintjén, és nem kellene mindenhol ennek a roppant fontos hírnek pompáznia.Az, hogy hirességek jöttek el vagy sem, az még nem jelent semmit.Jöhetett volna bármely nagy felpumpál, kialakított kreált közismertség, ez még nem jelent semmit, és nem is változtat .Attól, hogy két évig felkap a média, attól pont úgy el lehet tűnni a süllyesztőben...
80.
celebek
2012.04.23., hétfő [14:36]
Nem tudom, miért hiányolnak egyesek még nagyobb hírességeket a szertartásról, amikor a Székelyhon.ro videója szerint (02:22 kor látható) dr. Zsigmond Barna Pál csíkszeredai főkonzul is megtisztelte jelenlétével a jeles eseményt. Hát Orbán Viktor vagy a pápa csak nem jöhet el!

http://www.szekelyhon.ro/videos/view/1482/alomeskuvo-csikszeredaban.html
79.
blalla
2012.04.23., hétfő [14:26]
huha: en olvastam magyar tortenelmet, nem is keveset,nem 12osztallyal irogatok itt. csak az a problema h a magyar tortenelemmel es az osok tiszteltevel sokra nem megyunk..ha Csergo ur is csikban uzletelt volna,biztos nem lenne havi 2000 lejnel tobb penze. itt arrol van szo, hogy ha nem engedunk be senkit a varoskankba h fejlesszen(nem eskuovohoz kapcsolatos) akkor ott maradunk a 3zsak pityokankkal. es igen is a szekely nep is profital.szerinted a Kaufland szekely ember uzletlanca? nem..de szekely emberek dolgoznak benne..biztos akad az ismeroseid kozott is akik ott dolgoznak..es igy tovbb..
78.
ivoket
2012.04.23., hétfő [14:26]
igen, arra en is kivancsi volnek, ha katolikus letemre, el akarnek venni egy csiban szuletett es felnott reformatus magyar leanykat, nekunk vajon megengednek e, hogy Somlyon alljnk oltar ele?
erdekes, epp a tavasszal jelent meg egy korlevel, amelyben a csiki katolikus hivoket kertek a ferencesek, hogy amennyiben lehet, mindenki a sajat egyhazkozsegeben eskudjon, meg katolikus a katolikussal is...
77.
hammer
2012.04.23., hétfő [14:21]
[Nem ütötte a mércét]
76.
igenezvan
2012.04.23., hétfő [14:13]
Tudom miért volt itt az esküvő!!!mert Bukarestben a kutyát magát nem érdekli ez a rozsaszíncukorka szerü, szappanyos hobelevánc.Nekem ne adjátok be, hogy ezt rajtukon kivűl valaki is élvezte.Hamarosan pünkösdibúcsú szerü ünnepet csapunk a sztárocskák partiiból!!!Uraim, ez kész cirkusz!Ki is volt a bohóc?mert marionett az volt...
75.
szarvas kozmalt jozsi
2012.04.23., hétfő [14:09]
ejnye bejnye
74.
hüha
2012.04.23., hétfő [14:07]
Blablal: rendhagyó társadalomban élek, és tisztelem az ősöket, a vallást.Az háborított fel, hogy a elszabadítsák a liberalizmust...és mielőtt egyoldalú következtetéseidnek adnál hangot, olvass magyar történelmet, jó?hagyjuk a befektetéseket stb, mert abból nem a székely nép profitál, hanem a globalizmusnak nyitunki irgalmatlanul hatalmas teret...
73.
sir szal hasogato lovag
2012.04.23., hétfő [14:04]
EZENNEL megkoszonnem darvas urmak szinte szarvast irtam,a misszionarius munkat ugyanis eddig is nehezemre esett beterni az onok kepmutato kozegebe de mostantol ez nem jelent problemat.Megegyszer halas koszonet.
72.
sir szal hasogato lovag
2012.04.23., hétfő [13:52]
fantasztikus,feltennem a kerdest hogy a szolas szabadsag jegyeben tuntettek e el az elozo hozzaszolasomat amirol szerencsere keszitettem egy kepernyokepet,vagy az allami mediahatosag vagy a tortenelmi"magyar" egyhaz kozbenjarasaval vagy talan egy teljhatalmu helyi vallalkozo okozott technikai problemat.Elore megkoszonnem szivelyes valaszukat,hacsak el nem nyeli hozzaszolasomat a cenzura
71.
egy nö
2012.04.23., hétfő [13:43]
Szóval minden ok nekem, mindenki ott tartja a lagziját hol akarja, és akivel, csak az nem jön be hogy a gyereket az elsöt, hogy tudták megkeresztelni, amikor még nem voltak megesküdve templomilag, mert ezt másnak meg sem engedték volna, ott meg kellett volna esküdni, elötte, jelzem másnak,,,,,ugy látszik nekik nem miért..... pl most meghivott egy valaki bérma keresztszülönek, és a pap megkérdezte hogy meg vagyunk e papilag esküdve, mert másképp nem lehetünk bérmakersztszülök,,,,,khm,,,,,,,
szimpatikus pár másképpen, ennyi
70.
retro
2012.04.23., hétfő [13:40]
Azt hittem veszekedés helyett érdekesebb dolgokról írtok!Pl.milyen celebek vettek részt,kik húzták a talpalávalót,milyen menü volt,stb.
69.
blallala
2012.04.23., hétfő [13:35]
huha... nem lesz semmi baja sem a templomnak sem a varosnak attol mert 2hires ember osszehazasodott benne!:)) nyugodjatok meg emberek..ezzel nincs semmi gond..nem ertem miert vagytok igy kikeszulve? nem a ti penzetekre csaptak lakadalmat..es a fel Bukarest sem koltozik csikba..
68.
blalalal
2012.04.23., hétfő [13:33]
hüha: te hol elsz? azt akarod, hogy a szekelyseg elzarva eljen? szerinted honnan vannak a munkahelyek? ha nem onnan hogy jonnek gazdag emberek es befektetnek valmibe..barmiben amibol munkat adnak a szekely nepnek.. ha ilyenek lennenk a vezetoink mint te is mar reg csak pityokat pityokaval ennek!
67.
valaki más
2012.04.23., hétfő [13:29]
@szekely21 miért lenne ez szégyen? Az szégyen ha egy magyar férfi elvesz egy román nőt feleségül, magyar katolikus templomban, aki ráadásul felveszi a férje magyar nevét?Esetleg zavar, hogy Csíkszeredában rendezték meg az eseményt, amitől a városunk kapott reklámot? nem ismersz senkit aki más nemzetből való emberbe szeretett vele? ha nem vagy fajgyűlölő, akkor nem jönnél a román-magyar, katolikus-ortodox különbségekkel.
66.
Makarónizabálónak
2012.04.23., hétfő [13:19]
[Nem ütötte a mércét]
65.
elhavazott
2012.04.23., hétfő [13:19]
Vajon, ha holnap egyszerü földi halandóként bevágodom a paphoz és megkérem eskessen össze minket a leendőbelimmel, de beismerem, hogy egy szűk évet "vadházasságban "éltünk(mert hanem nem lettünk volna képesek kifizetni két albérletet) mit szól majd?Félreértés ne essék, támogatom a gyerekvállalást és a házasságot is, de ez a kettős mércét szeretném én is megérteni, vajon mindannyiunknak van esélyegyenlőségünk?villám választ várnék
64.
hüha
2012.04.23., hétfő [13:15]
Csíkból nem kellene mini Hollywoodot monyókolni...felháborító, hogy egyeseknek mit meg nem engednek maguknak....ha a saját történelmi szimbolumainkat sem tiszteljük, mint például a csíksomlyói kegyhely, akkor itt nincs amiről beszélni.Ezért kár örjöngeni, és hírdetni a nagy magyar helyes öntudatot...a székely szélyelynek farkasa.
63.
publicitástkerülő
2012.04.23., hétfő [13:11]
Ma holnap abból is hírt fabrikálunk, ha valamely "álompár" kicseréli a wc papírját, de ha ez kell nekünk akkor hajrá...szerintem éppen elég más fajsúlyú és nehezségü problémákat is lehetne felterjeszteni, mint noname celebrecskék vagy micsodák pazar és fesztiválgyanús esküvőcskéje...nem hiszem el, hogy ide süllyedt a rendtartó székely társadalom!!!
62.
szekely21
2012.04.23., hétfő [12:58]
Keresztényként azt mondom,hogy Isten éltesse őket,de....egy igazi csikiszékely aki még katolikus is ilyet nem csinál...alvo székelynek igaza van;szégyent hozott a nemzetre,katolikus egyhazra....s nemvagyok se irigy se fajgyülőlő,mondjuk ey a jobbik eset a vegyeshazassagokat nezve
61.
sir szal hasogato lovag
2012.04.23., hétfő [12:54]
az irtopatkanyoknak keretik vigyazni,mert en lennek az allami patkanyirto kozeg...
60.
sir szal hasogato lovag
2012.04.23., hétfő [12:47]
fenyegetesedet komolyan vettem mostantol elkezdem a protokol reszketest draga klontestverem
59.
warrior
2012.04.23., hétfő [12:37]
@Ven:
Hat nikolettarol sem hallottal???? o az aki szereti a dinamos focistakat es ezert nekik vetkozott tobbszor is es meg nyilvanosan is egy stadionban ahol kilogo cicikkel (mert neki ugye van) futkosott ossze vissza

http://www.sport.ro/stiri-sexy/ea-este-cea-mai-sexy-sustinatoare-a-lui-dinamo-nicoleta-luciu-foto-video.html
58.
cingárá
2012.04.23., hétfő [12:02]
Hol magyar tér át az ortodox vallásra, ott súlyos emeleti problémákkal küszködhet az illető, ugyanis balkáni cigány testvéreinknél háromszor annyiba kerül egy temetés, mint magyari jó magunknál.
57.
irtó patkány
2012.04.23., hétfő [11:56]
Vigyázz, hékás, mert engem is onnan termeltek be közegék. Kijönni már egy kissé nehezebb volt, úgy hogy jó lesz vigyázni. Csak csöndben, csak halkan, hogy senki meg ne hallja!
56.
alvo szekely
2012.04.23., hétfő [11:37]
Mitol hiresseg ez a brailai barnasag? El vagy tevedve rendesen, jellemes magyar ember ilyent nem csinal, szuleim sem koszonnenek tobbet, ha elvennek egy romant! Ez meg dicsosegkent eli meg, megalazva az egesz magyarsagot es a katolikus vallast is!
55.
sir szal hasogato lovag
2012.04.23., hétfő [11:34]
A kozerkolcsre valo tekintettel,ezennel unnepelyesen bejelentem-Sintoista templom epitese celjabol adomanyokat fogadok el,sajnos nincs szamlaszamom ,a piac kornyeken varok minden adakozot,kalapszam 7.77 stb reszletekert a helyszinen...
54.
Székely Figyelő
2012.04.23., hétfő [11:27]
Hogy jön ide Csibi Barna? Ingyen reklám? Nem mintha bánnám, de miért kell mindenbe belekeverni Csibi Barnát? Ehhez semmi köze nem volt, semmi közös vonást nem láttam Nicoleta és Barna között. És ha már Csibi Barnáról van szó, legyen egy kis ingyen reklám: Isten éltesse sokáig és legyen polgármester belőle (vagy tanácsos)! :)
53.
sir szal hasogato lovag
2012.04.23., hétfő [11:10]
[Nem ütötte a mércét]
52.
valki más
2012.04.23., hétfő [10:41]
Ami a vegyes házasságot illeti sokan élnek ilyenben. És van, hogy a magyar tér át más vallásba(ortodox) csak ők nem híresek és gazdagok..akkor már nincs is semmi gond, ugye?
Itt élünk Romániában..ezt nem kéne elfelejteni...normálisan is eltudna élni a 2 nép egymás között..de minek ha lehet veszekedni?
51.
topgun
2012.04.23., hétfő [10:35]
Nem értem, hogy miért vannak felveszve az emberek..ha Bukarestben lett volna az esküvő akkor az lenne a gond.
Szerintem nagyon jó, hogy idehozta Csergő a társaságot, és itt ünnepeltek, nem pedig egy Bukaresti luxus helyen(amit megtehettek volna) Látszik, hogy szereti Csíkszeredában és szívesen jön ide a feleségével együtt.. Ami pedig a pénzét illeti: senkinek semmi köze..ha nem tőletek lopta el, akkor ne mind irigykedjetek..örüljetek, hogy valakinek van bőven!
50.
gazsika 1984
2012.04.23., hétfő [10:34]
milyen ocska ez a nep!
Mindenki irigy, hogy ennyi penz annyi penz! Mindenkinek lehetosege volt a rendszervaltas utan penzt csinalni de sokan csak a szabadsagnak orultek ahelyett, hogy gondolkoztak volna, hogy hogyan tovabb es azok irigykednek arra aki akkor kemenyen dolgozott vagy ha nem is dolgozott de biztos sok almatlan eszakaja volt!
Ha nem tudtok jo kivansagot irni akkor inkabb haggyatok, ne irjatok semmit sok irigy f...
49.
Palibá
2012.04.23., hétfő [10:06]
Örvendetes hogy még létezik normálisan gondolkodó magyar ember!! lásd a 24-est is! Öszinte dicséret Nicoletanak a józansága megörzését kivánva és sok boldogságot a magyarok között
48.
Vissza tekinto
2012.04.23., hétfő [09:04]
Father,father .(a Roschill bankarok,a magyar namzet) a mit meg a szonokok nem montak a Marcius 15, meg emlekezesen A PENZ BESZEL
A KUTYA UGAT
47.
mintha
2012.04.23., hétfő [08:58]

A park meg épp a gazdasági válság végére lett meg.Nem jött be a számítás...van még elég eladó lakrész.. (...)

46.
mintha
2012.04.23., hétfő [08:55]
Fordítva ültek az oltár elé-a férfi balról kell legyen,hogy a kardja ne zavarja a nő szoknyáját...
45.
Ven
2012.04.23., hétfő [08:54]
Nem erdekelsz, a Taraf stilust meghagyom neked:)
44.
Eszak-i sarok
2012.04.23., hétfő [08:35]
Valaki irja meg ez a Csergo Ki... .
Alaszka-ban meg nem ismerjuk
43.
zeha
2012.04.23., hétfő [00:49]
Nekem sajnos nincs ekeztem a billentyuzeten, de igy legalabb nem kell kulombseget tennem a hosszu es rovid U: betuk kozott. Igaz, hogy NEM IS OKTATOK KI MASOKAT :)
42.
zeha
2012.04.23., hétfő [00:37]
Naaaaaa... probald ujra, de ezuttal magyarul, hogy en is ertsem, vagy akar romanul, csak jojjon ki belole eggyetlen egy ertelmes mondat....:)
41.
zeha
2012.04.23., hétfő [00:32]

MIERT???CSAK MAGYAR KATOLIKUSOK VANNAK???:::::))))) Van az ugy, hogy ne szolj szam es nem faj a fejem:::)))) Nem nagy szegyen az, hogy nem tudod, de az annal inkabb, hogy ahelyett, hogy megkerdezted volna valakitol, inkabb orszag-vilag elott IQ szint vizsgaztal..................Jobban szerettem volna nem tudni az eredmenyt::::::::::::))))))))))))))))

40.
zeha
2012.04.23., hétfő [00:26]
Na igy szol a Szekely vendegszeretet hangja....:)
39.
zeha
2012.04.23., hétfő [00:23]
Akkor ne unnepelj, hanem gyaszolj, de CSENDBEN; AHOGY A SZEKELYEK SZOKTAK
38.
zeha
2012.04.23., hétfő [00:19]
@Ven:
Szep dolog toled, hogy magyar, roman es angol hirportalokot is olvasol, de ugy tunik hogy ennek minimalis feltetele hogy tudjal legalabb magyarul, romanul vagy angolul.
Ha pedig szamodra ok ismeretlenek, akkor ajanlom, hogy neha valtsal at a Taraf tv-rol mas adora is...
37.
háromszéki
2012.04.23., hétfő [00:17]
Az ilyen "álomesküvők" által (es!) oláhosodik el az őseink földje, akik vérüket, életüket adták azért, hogy nekünk hazánk legyen. Hogy még sincs, az nem az ők hibájuk! :( Fogalmam sincs ki ez a fazon, a nejére meg végképp nem vagyok kíváncsi. Irigy sem vagyok, a fél vagyonukért se bújnék a testőrös életükbe egy percre sem. De nagyon remélem, hogy Isten végül mégescsak számonkéri az érintetteken ezt a szégyent! A Székelyhon pedig süllyedjen el szégyenibe, ha ezt ekkora szenzációként tálalja - a papokról már nem es beszélve... :(
36.
zeha
2012.04.23., hétfő [00:14]
Miert???? megvoltal hivva????
35.
zeha
2012.04.23., hétfő [00:13]
Az a szegyen, amikor te mesz ferjhez bukarestbe, nem az amikor egy hiresseg jon Hargita megyebe es meg batran fel is vallalja a magyar nevet...
34.
alvo szekely
2012.04.22., vasárnap [23:52]
A romanok betelepitese a varosba folytatodik e derek uzletember altal. Ez nem unnep, ez szegyen
33.
kerdes az egyhaznak
2012.04.22., vasárnap [23:30]
„Három évvel ezelőtt Zsolt fiunkat is Csíksomlyón kereszteltük, egyértelmű volt, hogy itt fogjuk keresztelni az ikreket is, és az is, hogy itt lesz az esküvőnk”
Ezt hogy lehetett, ha csak most házasodnak össze. A többi földi halandónak csak az esküvő után keresztelik meg a gyermekét, még akkor is, ha az esküvő néhány perccel előtte zajlott le, mint jelen esetben is.
32.
dicsergetosok
2012.04.22., vasárnap [23:00]
Ha már ennyire hanyatt-homlok estek csomóan, akkor valaki igazán utánanézhetne, hogy hol is vannak bejelentve Csergő Zsolt bizniszei, mennyi pénzt is szánt például a csíki vagy Hargita megyei nyugdíjasok bánatának enyhítésére, hány iskolát építtetett a csángó gyerekeknek stb. Szomorú, hogy még egy magára valamit adó székely-magyar portál hasábjain is "bombahírként" tálalnak olyasmit, ami szégyen... a papnak, az egyháznak, a csíkiaknak. Évszázadokkal ezelőtt büszkén védték ősapáink a csíksomlyói templomot a betolakodó hódítóktól, most pedig ujjongunk, hogy ugye-ugye milyen szép...
31.
speedy201
2012.04.22., vasárnap [22:32]
@Ven:
Nem maradtal le semmirol: a csaj egy proteve+acasa-s sztarocska, a srac dusgazdag, maffiozo szeru ugyletekkel foglalkozo, Fortuna Park epitoje....

Tehat nem maradtunk le semmirol....
30.
anonimka
2012.04.22., vasárnap [22:11]
Az elottem szoloval ertek egyet :D kik ezek?? LOOOL:)))) Ezek hiresek ? Soha nem hallottam roluk. De ezek szerint az szh.ro nak is jot fizettek, h ilyen cikket irjanak roluk...
29.
egyvalaki
2012.04.22., vasárnap [22:06]
Kedves PÉTER Beáta!
Bocsánatos tévedés, de kellő tájékozottsággal elkerülhető lett volna. A násznagy üzletember nem PÉTER Imre, hanem IMRE Péter. Tehát az ő esetében nem PÉTER a családnév, hanem az IMRE.
Székelyföldön nem ritka az Imre és Imreh családnév, de Imre Péter szilágysági származású.
28.
Ven
2012.04.22., vasárnap [21:29]
Amugy, oszinten, kik ezek, mert hiresek? Soha nem hallottam roluk, pedig, tevet, hireket, nezek es hallgatok, internetezem, hirportalokat olvasok, romant, magyart, angolt stb.. s kozbe azert osszefutok ilyen olyan hiresegrol, celebriol szolo hirrel, de ezekrol eletembe nem hallottam.
Amugy meg az egyhaz sohasem arrol volt hires, hogy mennyire a hit vedelmeben lett volna... Talan igen egy ferences, vagy egy szerzetes pap, de akkor meg nem lett volna ekkora felhajtas sem, mert az aki szerzetes papnal hazasodik, eskuszik, az nagy dolgot nem csap, annak a szepseg, a varazs, epp az egyszerusegben rejlik. Ma hir volt, holnap mar pletyka...10 ev mulva mindenki elfelejti...
27.
galliano
2012.04.22., vasárnap [21:25]
[Nem ütötte a mércét]
26.
Ven
2012.04.22., vasárnap [21:20]
25.
pityókás
2012.04.22., vasárnap [20:44]
Igazad van, az irigység szól belőlem. De ha én egy román csajt vinnék haza bemutatni, apámék ki is tagadnának a családból!!!

Könnyű a rohadt liberálisoknak, nekik meg van engedve!
24.
galliano
2012.04.22., vasárnap [20:38]
Sok elvakult irigy székely hős! Inkább azt kellene értékelni,hogy nem egy ortodox templomban zajlott az esemény,nem Zsolt vette fel a Luciu nevet,hanem a felesége vett fel magyar nevet,magyar ruha volt a vőlegényen,nem bocskor és mackónadrág és arról is meg vagyok győződve,hogy a sok besárgult nagymagyar kommentelő bármelyike szívesen lenne egy ilyen hölgy társaságában minimum 1 percet ha tehetné. A rosszindulat ömlik belőletek. Ennyi!
23.
***
2012.04.22., vasárnap [20:01]
[Nem ütötte a mércét]
22.
amazonka
2012.04.22., vasárnap [19:55]
.....ja es a legtobb hozzaszolo irigykedik....
21.
amazonka
2012.04.22., vasárnap [19:54]
oszinten kivanom ,hogy boldogok legyenek,nagyszeru hogy bevallaltak a 4gyermeket,sok egeszseget es hosszu eletett kivanok a Csergo csaladnak.Isten hozta a Szekelyfoldre az ujdonsult asszonyt is,erezze jol magat itt kozottunk.

Megegyszer,sok boldogsagot.
20.
pincér
2012.04.22., vasárnap [19:51]
[Nem ütötte a mércét]
19.
Szenator
2012.04.22., vasárnap [19:42]
Őszintén szólva, egy székely-magyar vállalkozó és egy román celebecske közötti esküvő egy római katolikus pap közreműködésével inkább rémálom, mint álom. Nem beszélve a Kim, stb. nevekről. Ennél többet vártam volna el Darvas-Kozmától… Az pedig hogy a somlyói kegytemplom a helyszín, inkább sznobságra vall, mint jól megfontolt római katolikus gondolkodásra és vallásgyakorlatra. De hát lelkük rajta. Egyébként teljesen egyetértek Egy római katolikus pappal.
18.
Bikalak
2012.04.22., vasárnap [19:27]
Azert eleg furcsa, hogy meg az eskuvore is testorokkel mennek az ilyen emberek. A sok penz ugy latszik nem jar tiszta lelkiismerettel.
17.
yyyyyyyy
2012.04.22., vasárnap [19:12]
Ft., Msgr. Darvas-Kozma József, pápai káplán, címzetes esperes, plébános
Ez a hivatalos cime, lásd a GYRKE oldalat...

Nem hiszem el, hogy katolikus pap vagy, mert ennyit sem tudsz... Egyébként igaz amit írtál...
16.
satana
2012.04.22., vasárnap [19:10]

nem kell Darvast kritizálni mert ő pap és ha felkérték akkor eleget tett a felkérésnek és emberséggel állt a dologhoz, nem mint *** aki még amellett hogy kizsarol pár száz lejt, még mellette mindennek összehord mert az a bűnöd hogy nem akarsz az ő átkozódásai közepette esküdni, vagy keresztelni - na ez a gazemberség és az egyháznak szégyen

15.
százasszeg
2012.04.22., vasárnap [18:47]
templomainkba - így értelmezzétek.
14.
százasszeg
2012.04.22., vasárnap [18:45]
És feleim, így kapnak be az oláhok szép templomaikba. Eltelik pár év, és kisajátítják maguknak.
És az egyházi szertartás magyarul illetve románul zajlott.
Románul, egy katolikus templomban...
13.
heltai
2012.04.22., vasárnap [18:21]
Darvasnak látom nincs nemzeti érzése, külömben az egész ugynevezett esketés nem ér semmit, jaaaa, de, a papnak sok-sok pénz
12.
hallgató
2012.04.22., vasárnap [18:18]
[Nem ütötte a mércét]
11.
Fenyöcske
2012.04.22., vasárnap [18:10]
Sajnos nekem sincs ekezetem de azert el lehet olvasni.Messzemenuen tisztelem a papokat,az egyhazat es nemes dolognak tartom,hogy megkereszteltek a katolikus vallas szerint barhogyan hivjak is a gyerekeket.IGAZ,hogy nem Kozma atya kellett volna lecerebralja,hanem pl.egy ferences pap,ez csak a feltunesi viszketegseg.Nem ismerem a Csergo csaladot mert nem vagyok szeredai es nem tudom mitol ez a nagy hiresseg es alomeskuvo es stb.de ismerjuk el hogy sokan egy kicsit irigyek is ami nem bun,de a vegszom az hogy LEGYENEK BOLDOGOK!!!
10.
van az a pénz
2012.04.22., vasárnap [17:43]
kicsit formabontó ez a szűzies-anyás esküvő, talán megbotránkoztató is a Szűzanya szent kegyhelyén, Csíksomlyón. Mintha csak Csibi Barnát látnám vagy Gigi Becalit. Hogy a Római Katolikus Egyház ehhez asszisztál, az külön pikáns.

De - székelyesen szólva - van az a pénz...
9.
marta marta
2012.04.22., vasárnap [17:29]
igazad van Anonym!!!,a pénz beszél a pap prédikál
8.
Egy katolikus pap
2012.04.22., vasárnap [15:46]
Kedves Anonym! Megértem önt, nagyon is igaza van, én is egyetértek önnel.
Van azonban egy észrevételem ne tessék általánosítani, személy szerint meg kell nevezni az illető papot, mert mind a papok hála Istennek nem ilyenek. A cikkben olvasom, hogy "az ikreket Darvas-Kozma József esperes a keresztség szentségében részesítette". Ez a megnevezés sem igaz. Mert Darvas-Kozma József pápai káplán és egyáltalán NEM esperes. Csíkszeredában a Főesperes Ft. Boros Károlya a csíktaplocai plébános.
A pénz nem minden katolikusnak papnál úr, a többség -hiszem az Út Jézust szolgálja- de vannak sajnos ilyen "papok" is .
Köszönöm a paptestvérek nevében is az őszinteséget és a megértést!
7.
azaaaa
2012.04.22., vasárnap [15:31]
az
6.
Anonym -
2012.04.22., vasárnap [14:59]
A mi esküvőnk előtt azt mondta a pap (éppen itt , Csíkszeredában), hogy nem tarthat ünnepi esküvőt nekünk, mivel már együtt lakunk a leendő férjemmel. A fennti házaspárra már nem vonatkozik ez a szabály, amint látom, a csíkszeredai pap elég ünnepélyes keretek között adta egybe őket. Félreértés ne essék, nem a Csergő párral van bajom. A papokkal. Az egyházi szabály nem érvényes mindenkire? Vagy kedves atyák, felteszem a kérdést: A pénz nagy úr egyházi berkekben is, nemde?
5.
Adrian Paunescu
2012.04.22., vasárnap [14:49]
Csodalatos dolog az eskuvo,kedves szekely testverek.....foleg mikor "diszmagyarban veszunk el egy roman"igen,erre buszkenek kell am lenni meg arra hogy a gyerekeinket Kim-nek stb...nevezzuk,vegul is nem talalunk szeles e hazaban egy rendes magyar lanyt,gyerekemnek nem magyar nevet adok de csiksomlyon keresztelem ,mert az trendy hozza meg a diszmagyar ::)))))hat szanalmas es meg utanna sirunk hogy mi lesz velunk .....ezert jo olvasni az a legfontosabb mi a helyes es helytelen.::)))))))
4.
Laki
2012.04.22., vasárnap [12:25]
A magyar nyelvben helytelen ékezetek nélkül írni.

A "nem helyes" helyett helyesebb a "helytelen" de te itt helyben mindenképp helytelenebbül írsz a magyar helyesírás szabályai szerint. :))
3.
Akarmi
2012.04.22., vasárnap [10:19]
Peter Beata,

a magyar nyelvben nem helyes az "ugy a fiatalok, mint a vendegek" a jelen kontextusban. Mivel felsorolasrol van szo es nem osszehasonlitasrol, a "mind" es "mind" kifejezes a helyes. Tehat: mind a fiatalok, mind pedig a vendegeik.
2.
franko.csavo@narancsmail.svitzerland
2012.04.22., vasárnap [09:55]
Isten tartsa meg őket, legyen jó unguroajka a csajból! S nézzék meg sokszor a jutubon a magyar mioricát...KHmkhm.
1.
K Imre
2012.04.22., vasárnap [08:01]
Sok boldogságot az fiatal párnak.Én is boldogabb lennék ha többet tudnék róluk.
Hozzászólások140