Székelyhon.ro
2012. május 23., szerda; Ma Dezső napja van
Rss Facebook oldal Twitter oldal Iwiw oldal Google +1 oldal

Mesterséges halál a természetgyógyászatra

Csibi Márti | 2011.01.10. [22:52] | Utolsó módosítás: 2011.02.07. [12:08]

martiNem új keletű a hír, különösen azok körében, akik használják a természetes gyógykészítményeket, vagy valamilyen szinten kapcsolatban vannak a természetgyógyászattal, hogy rossz napok következnek a gyógynövényekre alapozott készítmények forgalmazóira. Uniós törvény, egyetemes megszorítás, maffia ez, ami nem kerüli el a természetgyógyászatot, mint a gyógyszeripar legnagyobb ellenségét.

Régóta harcban áll a Big Pharma szervezet (melyhez a legnagyobb gyógyszeripari vállalatok is tartoznak) a naturista gyógyszerek forgalmazóival. És ez a harc lassan a vége felé közeledik, írja az egyik nemzetközi neves szakhonlap. Lassan nyilvános lesz, hogy alig több mint két hónapjuk van hátra a gyógynövényalapú termékeket forgalmazóknak, hiszen április elsejével betilthatja ezeket az Európai Unió. A honlap értesülései szerint a Big Pharma és az Agribusiness rövidesen egészségügyi és élelmezési monopolhatalmat szerez. Ugyanolyan törvények alapján tiltják be a természetgyógyászatban használt gyógynövény alapú szereket, mint amilyen törvények alapján megszabták, hogy milyen szereket kell tartalmazniuk különböző élelmiszereknek, mint például a kenyérnek, a konzerveknek és általában az élelmiszereknek, ahhoz, hogy az üzletek polcaira kerülhessenek. Egyszerű törvényekről van szó, a Tradicionális Növényi Gyógyszer Direktíva, a Növényi Gyógyszer Bizottság (HMPC) új szabályozásairól, melyek szerint minden naturista termék gyógyszernek számít, ezért ugyanolyan szabályok szerint lesz forgalmazható, mint egy gyógyszer.

Teljesen mindegy az, hogy a gyógynövénnyel őseink több száz éves tapasztalattal gyógyítottak, most drognak számít majd. Az már csak hab a tortán, hogy az engedélyezési eljárások hatalmas költségeit a kistermelőknek lehetetlen lesz megfizetni.

A történet innentől kezdve már nagyon egyszerű lesz: ha lenne is hajlandóság némely orvosban, hogy homeopátiás kezelésre biztassa betegeit, akkor sem írhat fel natúr gyógykészítményeket, mert nem lesznek ezek forgalomban. Hiába a több évezredes tapasztalat, a hatékonyság mellett tanúskodó sok eredmény, hiába minden érvelés, hogy nagyanyáink, nagyapáink, őseink is uniós vagy világkódexes engedély nélkül gyakorolták a természetgyógyászatot. A ma ismert gyógyfüvek, a méz, a teák hatása első számú ellensége a gyógyszeriparnak.

A média és a sajtó pedig rendelkezik akkora erővel, hogy elhitesse az emberekkel, ezek a szerek károsak: látunk majd iszonyú elváltozásokat az arcon, a belső szerveken, a nemi szerveken, amitől ugye, mindenki retteg, és szakemberek bizonyítják majd a tévében, hogy mindez a természetgyógyászatnak köszönhető. A tévé előtt ülők pedig csak hálálkodni tudnak ekkora nagy szeretet láttán, hogy ím, a tudomány megvédte őket a gonosz természetgyógyászattól.

De hogy nézzük a napos oldalt is: bízom benne, hogy vagyunk még néhányan, akik nem dőlünk be a manipulálásnak, és nem tévesztenek meg a cuccos dobozokban árult készítmények. Még mindig hiszem azt, hogy a több ezer éves gyógyászati hagyományoknak mégiscsak sikerül fennmaradni a fehér maffia háborújával szemben is. Igazából, ha az emberek rájönnének, hogy csupán emberi természetükből adódóan mekkora erejük van a betegségekkel szemben, már akkor tönkremenne a gyógyszeripar.

Komment




Hozzászólás száma:
Név:
Biztonsági kód
Elfogadom a mércét
Hozzászólások29
29.
Fodor Zoltánné
2011.02.17., csütörtök [16:02]
Kedves Szerkesztő !

Hogy lehetne egyszerübben megtenni a tiltakozást.Csak ez az angol küldési mód van ?
Nagyon remélem vannak tiltakozók.
Ezeket a dolgokat nem szabadna megengedni.
Mindenkinek joga van azt használni amit szeretne.
Mi köze az Uniónak ehhez ?

Üdvözlettel.: Fodorné
28.
Hívő
2011.02.12., szombat [12:37]
Nem kell aggódnia a magasra ugrott gyógyszerárak és a gyógyszerek mellékhatásainak köszönhetően a rászorultak lassan más belátásra térnek át!
27.
BEndegrúz
2011.01.29., szombat [19:21]
Kedves Szerző!
Próbáljon a jövőben olyan témáról írni amihez ért (ha van ilyen). A gyógyászat, a gyógyszergyártás, a gyógyszeripari szabályozás egész biztosan nem tartozik ezek közé. Önnek halvány lövése sincs a jogszabályterveztről, amiről olyan hosszasan és semmitmondóan ír.
Amit ön itt művelni próbál, az undorító félretájékoztatás és megvetendő amatörizmus.
PS
Írhatnak sok kedves hozzászólást, hogy ügynök, bérenc stb vagyok. Én tudom mit beszélek (ön és a hozzászólók többsége nem) a tények engem fognak igazolni. Önöknek meg marad a billentyű kaparászás. Jó szórakozást!
26.
Anonim
2011.01.20., csütörtök [10:57]
Szerintem a droghamisító csaló multik termékeire ráfér egy kis ellenőrzés, mert
költséghatékonynak egyáltalán nem bizonyultak.
Azt Nehezen tudom elképzelni hogy pl a cickafark, vagy kamilla ki lesz tiltva. S ha mégis akkor majd kimegyünk a mezőre szedni belőle. A zsálya fűszer és dísznövény is. Talán betiltanák a virágoskertből vagy a mezőnek hogy teremjen?
Az emberek okosabbak annál, hogy ez csak egy törvényen múljon. A gyógyszeripar és a biotermék gyártóinak harca sejthető a háttérben.
25.
Anonim
2011.01.18., kedd [18:23]
Ezt nezzetek meg: http://www.rainmakerteam.co/video/Foodmatters_hu/foodmatters_hu.html
24.
Anonim
2011.01.18., kedd [11:59]
Ha kilépnénk az Unióból akkor viszont gyógynövény nagyhatalommá válhatnánk Euróoában !?
23.
Anonim
2011.01.17., hétfő [13:30]
Elég ismert vagyok a témában, így boszorkányüldözési mániával nem foglalkozok, csak mondom, hogy a hatóanyagok kis mennyiségben is képesek beindítani az ember ellenállóképességét.
Régen minden gyógyszer természetes gyógynövényből lett kivonva. Abban az időben még fel is vásárolták. Most már nem, mert kémiailag állítják elő.
Sok mindent használtak régen, még trágyát és lóhugyot is, az nem volt undorító? Csak kérdem. Bizony hatásosak voltak pedig, Ugyan miért is?
Akinek van internetje, nézzen utána maga!

Viszont ha nem figyelmeztek, úgy járhattok mint mi, hogy jöttek a feketézők, s azok bizony a szabadon lévő gyógynövényekből nem hagytak még magot sem, s azóta kihalt a fél faluhát gyógynövény fajtája. Ha majd csak az orvos írhatja fel, akkor nem lehet majd kapni piacon sem, meg egyéb helyen sem, csak gyógyszertárban.
Én meg azt ajánlom, hogy magot mindenütt szórjatok bármerre jártok, mert vagy orvos, vagy semmi sem a vége!
22.
Anonim
2011.01.15., szombat [13:13]
Mi az, hogy természetes jogok? Alig telt el röpke 21 év a "rendszerváltástól" s itt természetes jogokról halandzsáztok. Máskülönben nagyon helyes, hogy betíltják, így legalább nagyobb nyereséggel el lehet majd adni, és a konkurenciának is jó részét kiiktatják.
21.
István, egy másik
2011.01.15., szombat [11:17]
A homeopátia, ahogy tudom, csak egyik ága a természetgyógyászatnak. Szerintem nem kellene elvesznünk a részletekben.
Valami olyasmi történik, hogy el próbálnak venni az emberektől valami életfontosságút, amihez természetes joguk lenne hogy hozzáférjenek, és csak akkor odaadni nekik, ha egy emberi hatalom ezt megengedi.
20.
Anoniv mami
2011.01.14., péntek [21:21]
Nagyon nagyon sajnálnám ha nem használhatnám a gyógynövényeket,nem elég ez a nagy lehuzás amit a gyógyszer ipar csinál, a pénzes zsákoknak,, Kitartást minden gyógynövényt használó társamnak....
19.
Anonim
2011.01.14., péntek [19:26]
Ez a video sajnos "mar" nem letezik,pedig megneztem volna!
18.
Anonim
2011.01.14., péntek [12:18]
nem kell beengednunk az europai uniot a haloszobankba,a kamrankba,a setainkba,,persze nem kell tevet nezni olyan sokat vagy egyaltalan............mi sem tesszuk,mert nincs kabel sem tanyer....megis jol elvagyunk.Ami termeszetes gyogynovenyeket illeti,szerencsenk van a kornyezeti adottsag miatt,hat gyujtogessunk......
17.
Anonim
2011.01.14., péntek [09:07]
El kell olvasni Dr Lenkei Gábor könyveit tartalmaz rengeted olyan elemet amelyet a gyógyszermaffia használ.
16.
nahát!
2011.01.13., csütörtök [21:45]
Ha híre-hamva sincs benne a hatóanyagnak, akkor hogy sugallhat az ezoterikus világnézethez kötődő gondolkozásmódot? Micsoda zagyvasá!
15.
Egyasokbol
2011.01.13., csütörtök [15:03]
Nem, nekem a vallásos ember nem bigott. Én is vallásos ember vagyok!

Én ezt a jelzőt arra a honlapra használtam, ahonnan a MagyarKurír is átvette a cikket. Pár hete valaki mutatta, (sajnos már nem emlékszem pontosan a weblap címére) ott a végszó az volt, hogy SAJNOS hatásosak a homeopátiás gyógyszerek.

A cikkben szerepel, hogy :"A homeopátia, amikor azt állítja, hogy gyógyszerekkel képes egyénre szabott módon meggyógyítani az embert, a személyiséget, valójában parttalan materializmust képvisel." A "klasszikus" orvostudomány is gyógyszerekkel, egyénre szabott alkalmazás használatával gyógyítja az embert, a személyiséget. Akkor ?
14.
Senga
2011.01.13., csütörtök [14:26]
AnonimXXX: neked vallásos=bigott?...no comment!
http://www.magyarkurir.hu/hirek/homeopatia-kereszteny-szemmel
Igen, vallásos vagyok, nemtudtam, hogy ez baj. De azt vallás nélkül is tudom, h. ha valamit úgy felhígítanak, h. már híre hamva sincs benne hatóanyagnak, akkor nagy hatása nem lehet...És mért vagyunk mi elkeseredve, amikor Csíkból sem olyan nehéz kisétálni a Sutába gyógynövényekért? és amúgysem hiszem, hogy a gyógynövény üzletet is bezárnák, de még akkoris :a hagyományos termékek vásárán árulnak gyógynövényeket szépen csomagolva. Uh. ne hagyjuk magunkat manipulálni.
13.
AnonimXXX
2011.01.13., csütörtök [12:07]
@12.Anonim

A Senga-féle írás egy - kissé már bigottnak mondható - vallásos oldalról van levéve.
12.
Anonim
2011.01.13., csütörtök [11:04]
Eggyetértek a 10-es hozzászólóval
11.
Egyasokbol
2011.01.13., csütörtök [10:42]
Hát ha nem tetszik ne szedjed.
Inkább használd a "klasszikus" gyógyszereket.

Ja, egyszerűbb lett volna belinkeld annak a weblapnak a címét, ahonnan ezt a tudományáradatot zúdítottad :))
10.
Senga
2011.01.13., csütörtök [09:35]
Nnnna várjunk, ne tévesszük össze a homeopátiát és a természetgyógyászatot a gyógynövényekkel. Én személy szerint egyáltalán nem bánom ha betiltják, mert a gyógynövényeinket nem tudják elvenni tőlünk, kimegyek a rétre és annyit szedek amennyit akarok, A homeopátiás dolgok amúgyis kamuk, varázslat, a sátán energiájának bevonzása, és egyáltalán nem bánom, hogy attól megszabadítják a világot!
Téves hiedelmek a homeopátiával kapcsolatban
A homeopátiát napjainkban „csak jótékony", kíméletes, természetes, növényi alapú gyógymódnak tartják, amelynek nincsenek káros mellékhatásai. Ezzel szemben:
A homeopátia nem természetes gyógymód. A hatóanyagokat nem természetes formájukban alkalmazzák; nemcsak hígítják őket, hanem sajátos homeopata felfogás szerint megváltoztatják a hatékonyságukat: „potenciálják", „dinamizálják" őket.
A homeopátia nem mentes a mellékhatásoktól. Azon kívül, hogy még a placebók is produkálhatnak mellékhatást, az alacsony (D8 alatti) hígítású készítmények gyógyszervegyészetileg ténylegesen hatékonyak. Hosszas alkalmazás esetén az úgynevezett alacsony potenciák is súlyosan károsíthatják a szervezetet.
A homeopátia nem növényi alapú gyógymód. A növényeket – sok más mellett – csak kiindulásként használják. A homeopátiás szerekhez szinte minden létező anyagot felhasználnak: ásványokat, állatokat, ürüléket, mérgeket, szintetikus anyagokat stb.
A homeopátiában alapvető életerő-fogalom nem összeegyeztethető az élet misztériumának keresztény felfogásával.
Számos homeopátiás iskola állítása, hogy készítményeikkel szellemi és lelki problémákat is „kezelni" tudnak, végső soron teljesen materialista világnézetet tükröz. A homeopátia csak látszólag jelenti a materialisztikus, elgépiesedett orvoslás alternatíváját. A homeopátia, amikor azt állítja, hogy gyógyszerekkel képes egyénre szabott módon meggyógyítani az embert, a személyiséget, valójában parttalan materializmust képvisel.
A modern homeopátia számos formája más ezoterikus gyógymódokhoz és eszmékhez kapcsolódik (pl. homeopátia és asztrológia, homeopátia és sámánizmus stb.)
A homeopátiával való hosszabb távú kapcsolat az ezoterikus világnézethez kötődő gondolkodásmódot sugallhat vagy erősíthet az emberben.
9.
létrafok
2011.01.13., csütörtök [09:09]
Erről már régebb is hallottam, arra gondoltam csak egy olcsó vicc. Aztán a hir kezdett témát kapni tv-ben, itt-ott. És utána átgondoltam hogy ezt tényleg megtehetik. Mert a pénz nagy úr!
Nem tudom még hogyan lehet tiltakozni ellene, de mindent meg kell tenni mert ez gazemberség!
Sajnos kevesen olvasnak ilyen témájú cikkeket és a tv-ben is csak azt nézik ahol győzi, móni meg VV nevű marhaság megy. Amikor pedig egy társaságban szóba kerűl egy pl. ilyen téma csak néz ki a fejéből nagy szemekkel hogy ez nem is igaz.
8.
felevente
2011.01.13., csütörtök [07:41]
végre ilyen hangok is,
ideje volt,
több ilyen írás kell, ébresztőnek
7.
Anonim
2011.01.12., szerda [21:30]
Csak nehogy átessünk a vesszőparipánk túloldalára, s jó reklámot csináljunk a nem bizonyított természetgyógyászatnak (lásd flavon, amelynek üzleti sikere jóval túlszárnyalta a termék bizonyított hatásait), valamint a homeopatás kuruzslóknak.
6.
István, egy másik
2011.01.11., kedd [22:55]
Azokat vágják el (egyelőre) a natúr készítményektől, akik nem egyenesen a mezőről, hanem valamilyen értékesítés folytán jutnak hozzá. Vagyis a használók legtöbbjét.
Nem reális azt elképzelni, hogy pld. mindenik városlakó nekifog gyógynövényekről tanulni, és nyári hétvégéit a mezőkön tölti.
Aztán következik majd a tiltottnak minősített gyógynövények termesztésének vagy birtoklásának is a büntetése, ha nincs ellenállás.
Ne áltassuk magunkat azzal, hogy nem próbálják még jobban szorítani a hurkot.
De nézzük csak, mit is csinálnak ez ügyben az európarlamentereink? Őket kell megszólítani.
5.
Anonim
2011.01.11., kedd [22:44]
A homeopátiának sok köze nincs a gyógynövényekhez, ezt a két fajta gyógyítási módot azért ne keverjük össze.
4.
Anonim
2011.01.11., kedd [16:18]
A polcon lévő drogoknak is 90% nak növényi eredetű a hatóanyaga.
3.
Anonim
2011.01.11., kedd [16:16]
Csaknem szedik le előlünk mezőről a növénykéket...
2.
Dr. Sasha Ivanov
2011.01.11., kedd [11:19]
Ne aggodjal annyit,es ne olvassal annyi sok idiota kulfoldi hirt az a manipulacio kicsikem.Amugyis a mi emberoltonk tul regimodi hogy elhagya a reggi.szokasait,a lekvar eltevest,a gombaszast,es a gyogynoveny gyujtestt.stb stb. Na fel a fejel,es gondolkodni,nem tevenezessel bambulni.Hajra :)
1.
Anonim
2011.01.11., kedd [00:45]
Nemcsak a gyogyszermaffia, hanem az etelmaffia is, azt akarja elerni, hogy minden a multik kezeben legyen.
http://www.jurnaltv.ro/video/Food_Inc

Ezert kellett megfullasztani a hagyomanyos paraszti termelot, mert nem izraelben van bejegyezve a cege.......................
Hozzászólások29

Egymás között magyarul

13:42 [2012.05.21.]

Sláger vagy himnusz?

15:13 [2012.05.16.]

Nyírő és Nyirő

12:47 [2012.05.16.]

(F)éljen május elseje?

10:58 [2012.04.30.]

Sláger vagy himnusz?

15:13 [2012.05.16.] Megtekintések száma3209

Kormánnyal bukott a MOGYE-ügy

18:29 [2012.04.27.] Megtekintések száma1362

Nyírő és Nyirő

12:47 [2012.05.16.] Megtekintések száma805

(F)éljen május elseje?

10:58 [2012.04.30.] Megtekintések száma578

Egymás között magyarul

13:42 [2012.05.21.] Megtekintések száma280

Sláger vagy himnusz?

15:13 [2012.05.16.] Hozzászólások63

Kormánnyal bukott a MOGYE-ügy

18:29 [2012.04.27.] Hozzászólások10

Nyírő és Nyirő

12:47 [2012.05.16.] Hozzászólások7

Egymás között magyarul

13:42 [2012.05.21.] Hozzászólások4

(F)éljen május elseje?

10:58 [2012.04.30.] Hozzászólások2