2012. február 4., szombat
Ma Ráhel, Csenge napja van

Farkas nem kap lakást

Katona Zoltán 2010. január 27., szerda 11:53 | Legutolsó módosítás: 2010. január 27., szerda 21:22
Fegyelmi vizsgálat indul a székelyudvarhelyi polgármesteri hivatalnál

Esélytelen arra, hogy ANL-s lakást kapjon Farkas Györgynek, a székelyudvarhelyi polgármesteri hivatal kabinetvezetőjének felesége, mert Farkas Mária elért pontszáma nem engedi meg ezt. Dossziéjának adatai egyelőre ismeretlen okból nyilvánosságra kerültek egy internetes honlapon, habár az iratcsomókat vizsgáló és a végső sorrendet összeállító bizottság „játékszabályai” szerint ez nem lett volna megengedett. Az ügyben fegyelmi eljárás indul a hivatalon belül.

ANL_jan_27_0002_b

„Meg fogom vizsgálni, hogyan került ki a dokumentum. A régi történet: régi emberi kapcsolatok vannak, régi összefonódások” – mondta Bunta Levente polgármester az üggyel kapcsolatosan, majd arra a kérdésünkre, hogy bizottsági tag elvehette-e, azt válaszolta, hogy nem, mert a játékszabály az volt, hogy az igénylő úgy tekintheti meg, hogy a hivatalnok ott van mellette. A bizottsági tagokra is érvényes az, hogy a titkárság jelenlétében nézhetik meg, éppen azért, hogy ne lehessen lefényképezni, személyi jellegű adatokat kivinni, mert „ez a mi felelősségünk, a hivatalé”. Bunta szerint egy bizottsági tag, aki a civil szférából érkezik vagy egy politikai pártból, az alkalomadtán képes lehet sok mindenre – a törvényismerete is hiányos lehet, ám a hivatalnoknak a törvény ismerete egyértelmű kell legyen.

Szász Jenő alpolgármester, aki szintén tagja a bizottságnak, kérdésünkre azt válaszolta, nem tudja, hogyan juthattak ki a dokumentumok. „Nem foglalkozom én közvetlenül ezzel az üggyel. Volt egy olyan egyezség házon belül a bizottságban, hogy nem nyilatkozunk érdemi, tartalmi részekről, amíg nincs végleges lista s én ehhez szeretném tartani magamat” – közölte.

Az ügy részleteit elolvashatja az Udvarhelyi Híradó csütörtöki, január 28-ai számában!

 

Cikk hozzászólás




Hozzászólás száma:    Név:
Biztonsági kód
Elfogadom a hozzászólási szabályzatot
Rendezés: Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: 49  Oldalak:   1
49.
Dénes Ilona
|
2010-02-01. hétfő, 20:42
Szerintem a "Farkas" botrány annyira átlátszó és könnyen kirobbanhatott, hogy szerintem csak arra volt jó, hogy elterelje a figyelmet még legalább 5-10 olyan csalási esetre amelyet "aki a tűz közelében van, az melegszik" alapon követtek el.
48.
Egy.....marosi
|
2010-01-31. vasárnap, 17:06
@ XY

Kedves XY,nem OV kellett volna bevallja hanem a Gyurcsány Ferike.De te mindent tudsz miliméternyi pontosságra.Akárcsak az ellentábor "korupciós" ügyeit.Máskülönben a Ferike ,akkor és ott volt őszinte ahol nem kellett volna. Meg is kapta ami neki járt.
Az értelmét a kődobásnak megértetted,de nem hagyod magad,még azért sem.Ügyes vagy és főleg legény a gáton......
47.
XY
|
2010-01-30. szombat, 12:27
@Egy.........marosi
Miert, te az vagy? Nem is rolam volt szo. Olvasd el megegyszer a cikket. Nem engem keptak rajta a disznosagon. Azt szeretem ezekben a partkatonakban, hogy ha offsid-ba kapjak, akkor mindenfele eltekerik a szot, csak eppen a disznosagukat ne kelljen beismerjek. Lasd, oszodi cirkusz utan, mindenki azt kovetelte, hogy OV valja be ha hazudott. Ugy latom baratom neked Gyurcsany a peldakeped.
PS. Klasszikusokat csak pontosan ildomos idezni, vagy nincs Bibliad, vagy nem tudod hol talalhato ez a mondas.
46.
Kati
|
2010-01-30. szombat, 09:40
Hál' Isten, semmi közöm sem Sz. Udvarhelyhez, sem a hivatalhoz. Kivülállóként (és gondolom így józanabbul) kommentáltam a cikket és az egyre indulatosabb hozzá szólásokat. Csak arra akartam felhívni a figyelmet, hogy a sepregetőkből könnyen lehet kisepertek. Jobb volna mindenkinek ha kijózanodnának és végeznék azt a közhivatali teendőjüket amit közpénzből kizetnek és aminek célja a közügyek (és nem a sajátjuk!) intézése. Lassan olyanokká válnak mint valami veszett kutyák, akiket a közember már meg sem mert közelíteni ha ügyes-bajos dolgát kéne intéznie.
45.
Egy.........marosi
|
2010-01-29. péntek, 20:35
@ XY
Mi van? Te a földre szállt BECSÜLET eltántorihatatlan megtestesitője vagy?Ha vannak megcáfolhatatlan bizonyitékaid ,miért nem passzolod a nyilvánosság elé?Tudod,Jézus mit mondott?Csak az dobjon aki maga is nem bünös.Valahogy igy.
44.
XY
|
2010-01-29. péntek, 17:45
@Egy .........marosi
Miert, az udemereciketek az maga a foldreszallt angyal, mi? Most is Jencike sumakolt, mi?
Az a jo, hogy nem tudnak megegyezni, mert akkor soha nem kerulne napvilagra a disznosag, akkor karoltve lopnanak.
43.
Alkalmazott
|
2010-01-29. péntek, 16:19
Valasztasok utan remeltuk vegre megszabadulunk a varoshazarol a Szasz Jeno klikktol, de most meg Jeno is visszajott es nagyon rossz a hangulat.
Sepregetni kellene, mert lassan nem birjuk, hogy minden ketto masrol pletykal es mast oszt. Bunta ur vagja el a fonalat es tavolitsa el azokat akik csak a bajt kavarjak, tudja mindenki, hogy kik azok.
42.
egy masik Kati
|
2010-01-29. péntek, 16:10
Kedves Kati, ha ugy erzed nem vagy lapaton mitol felsz, de ha felsz akkor ezek szerint saros a te kezed is.
41.
Kati
|
2010-01-28. csütörtök, 20:06
Kivancsi lennék kedves Valaki, akkor is így lelkesedne a sepregetésért ha maga lenne lapáton? Anonim 40, a közhivatalnokban a valakinek nemcsak dolgozni, hanem "becsületesen dolgozni"- kellene. Ha erre képes a Gyurikájuk, akkor csinálhatja, ha nem akkor hadd csinálja az aki érti ezt a munkát, mármint a becsületest!
40.
Anonim
|
2010-01-28. csütörtök, 16:45
Valakinek dolgozni is kell hivatalban, s ha ez az ember Gyurika az nem baj
39.
Valaki
|
2010-01-28. csütörtök, 16:42
Hogy Bunta tévedett. Valóban. Akkor amikor a Jenő embereit nem seperte ki a hivatalból. Lásd Megyei Tanács. Ott rendesen sepregettek.
38.
Egy .........marosi
|
2010-01-28. csütörtök, 15:53
@ xy

Nem.Én arra gondoltam,hogy úgy általában soha nem egyeztek.Talán a JeNŐCIkéteknek lehet köszönni?
37.
kuszkusz
|
2010-01-28. csütörtök, 14:32
Szerkesztői hozzászólás
Anonim 35-nek!!
Nagyon meghatódtam a süket dumádon.
Mennyi bunkót hord a hátán a Föld, édes Istenem.....
36.
XY
|
2010-01-28. csütörtök, 12:46
@Egy .......marosi
Persze, mindenkit szidunk aki gazemberkedett. Mi ezzel a baj? Most kivel van gond? Azzal akik szidalmaznak, vagy akik gazemberkednek? Neked, szerintem teljesen mindegy, csak csend legyen. Ok szepen csendben lopjanak, lopjak ki a ket szemunket, mi pedig fogjuk be a szankat. Erre gondoltal?
35.
Egy ,volt megyei alkalmazott
|
2010-01-28. csütörtök, 10:50
Farkas gyuri úgy volt ide "importálva" a megye házából, Bunta megyei elnőkséde idejéből. Ugye a " munkatársak" annyira összeszoknak/és sokat tudnak egxmásról/, hogy székelyudvarhelyiel nem lehet pótolni, a munkaerő hiány nagysága ellenére is.Ő Bunta jobb keze/igaz ezzel a kézzel egyebet is fognak/, aki nagyon "okosan"mindent tud, kellemes mosójjal hátbatámad majdmindenkit a hivatalban, közben semmi eredménye a munkájának. Csak rezttegésbe tartja a beosztottakat. Egy ilyen KÁDERNEK" kötelező" szolgálati lakást adni, az udvarhelyiek meg csak várjanak türelemmel.
34.
Egy .......marosi
|
2010-01-28. csütörtök, 09:44
@Amál Fan

Brávooooo!Végre egy helyesen gondolkodó székelyudvarhelyi.Miért türitek meg azt a sok széthúzást, ami nálatok van ? Mindenütt van,de nálatok mintha a gócpont volna.Ott jobban érvényesülne a turáni átok?
33.
Anonim 35
|
2010-01-28. csütörtök, 09:32
Sok okos ember, sok okos dumaval. Azt nem veszitek eszre, hogy a polgarmester sajat lakasukat adta oda, hogy benne lakjanak meg 2008ban, nem azon dolgoztak, hogy kit kell az utcara tenni valamelyik kossuth utcai ingatlanbol, amint azt Szasz Jenoke tettte sok emberrel.
32.
Anonim34
|
2010-01-28. csütörtök, 08:47
31. menasag
En is ezen a velemenyen vagyok. Lenyegtelen, hogy Szoke kinek a mije, de ha nem szellozteti meg, akkor 1 csalassal tobb.
31.
menasag
|
2010-01-28. csütörtök, 08:35
A sárdobálózás, amit itt egyesek emlegetnek, az az, amikor valótlan állításokkal,rágalmazzák egymást sorozatosan, de amint olvasható itt igazi tények kerültek napvilágra, amit igen is meg kell szellőztetni, hogy ennyivel is kevesebbet tudjanak csalni.
30.
koma
|
2010-01-27. szerda, 22:42
Nezte meg valaki a Farkas Gyorgy vagtyonnyilatkozatat ? Van meg neki 60.000 lej vagyis 600 millio regi lej kolcsonadott penze is. Basszus, ha nekem lenne ennyi penzem es havi 50 millios fizetesem, mar reg vettem volna magamnak egy lakast becsuletesen. Amit csinalt az surmosag. Vagy lehet hogy ezt igy kell csinalni ???
29.
Amál Fan
|
2010-01-27. szerda, 20:20
Ok, nézzük csak... Először is szidjuk Jencit, mert ez ismét az ő kavarása, ez holtbiztos. Másodsorban szidjuk „a szőkét”, mert egy ugyanolyan pitiáner, kisstílű bérenc tollnok maradt, mint ahogy idehaza megismertük. Harmadsorban pedig szidjuk Farkasékat és még legalább százhúsz igénylőt, akik ugyanúgy használták ki a törvény kiskapuit, mint a kabinetvezető neje. Negyedsorban pedig magunkat, amiért megtűrjük az állandó viszálykodást Udvarhelyen.
28.
atyafi
|
2010-01-27. szerda, 18:27
Udvarhelyiek.... lehet arrol kellene inkabb beszelni, hogy mi van a volt ingyen konyha epuletevel - kinek a tulajdonaba kerult es hogyan, a furcsan visszaszolgaltatot kossuth utcai ingatlanokrol es sorolhatnam a listat. Ki felel ezert vagy kinek a bune/vetke??? Ezek nem most tortentek az utobbi masfel evben. Hazi feladatkent nezzuk meg jol, hogy kit es kiket szidunk es miert.
27.
Anonim
|
2010-01-27. szerda, 18:20
ezek ifjusagi lakasok, joemberek, nem szocialisak. ugy nez ki, hogy a ket csapat megyegyezett, hogy ki kap lakast, a sajat embereik kozul, aztan az egyik valamiert FELRUGTA A MEGBESZELT PROTOKOLLUMOT es egy dossziet nyilvanossagra hozott. szerintem ezert all a bal. vagy nem?
26.
Anonim 18
|
2010-01-27. szerda, 18:20
igaza van Anonim x-nek, mindenkinek megvan az eselye es eljen vele, nem ertem milyen csalas tortent Farkaseknal, lehetseges es tobb mint biztos ennel orditobb dolgok vannak es mit szoljunk azokrol akik az elozo listan nem is szerepeltek - tisztelt varoslakok
25.
Anonim x
|
2010-01-27. szerda, 18:16
sok huho semmiert,
ebredjetek... ezek nem szocialis lakasok!!!!!!!!
Van egy kriterium es az alapjan kap lakast minden igenylo, mindegy hogy milyen a beosztasa, mivel foglalkozik es mekkora a fizetese
24.
nemigenylo
|
2010-01-27. szerda, 17:57
sokan, lehet gyavasagbol, de nem igenyeltunk lakast, nem adtunk le papirokat, de lehet hogy a rendes szamolas utan sok pontot kapnank, de az ilyen emberek miatt nem kapnank. Amikor valasztottunk, akkor Buntat valasztottuk, hogy job iranyu valtozas legyen, de ehelyett meg nyilvanvalobb, meg aljasabb lopas csalas lett, mint amiket Jeno es csapata lopkodott ossze a 12 ev alatt. Kivancsi vagyok a Lejto utcai MPP-s tolvajdomb udemerista parja hova epul ki? Talan a szeldombra, ahova Bunta ur mar megkezdte a sort? Udvarhely = a szekely szegyenvaros.
23.
Anonim
|
2010-01-27. szerda, 17:48
"Azt viszont sajnálatosnak tartom, hogy a hivatalban vannak olyanok, akiknek van idejük a sárdobálásra. És mindenképpen lesz egy párbeszédem azokkal, akik a bizalmas dokumentumokat ilyen módon kezelik – fogalmazott az ügy kapcsán Farkas György."
Ez a Farkas Gyorgy alias "Gyurika" nyilatkozata a honline szerkesztojenek.
Hat kedves barataim, miutan Bunta polgarmester ur a varos elere ultet egy taskahordozot Szekelyszaldobosrol, most azt kell tapasztalnunk, hogy miutan sikertelenul probal meg egzisztenciat biztositani neki Udvarhelyen mindketten bosszuert kialtanak.
Bizalmas informaciok szerint nem az a "bizalmas informaciot kiado alkalmazott" aki ellen most fegyelmi eljarast inditanak lesz az elso akit a Bunta-Farkas paros kiutal a polgarmesteri hivataltol. A tavaly jo nehelny alkalmazottnak azert kellett tavoznia onnan, mert "Gyurika" ezt kezdemeneyzte.
Hat akkor ki mar a varosvezeto ? Bunta vagy Gyurika ???
22.
Anonim
|
2010-01-27. szerda, 16:51
egertelmu, hogy valami nem tiszta a dologban. ez a farkasübarkas ugy ul bunta mellett mind egy siro kisgyermek. meg kellene tiltani, hogy azok az alkalmazottak akik a lakaseloszto intezmenyeknel dolgoznak egyaltalan palyazzanak ilyen lakasra, sem a maguk sem pedig a rokonaik neveben
21.
Laci
|
2010-01-27. szerda, 16:32
havi 700-800-900 lejert szerintem sokan reggeltol estig dolgozunk Sehogyse sikerul pirosba felhuzuk a hazat, mert amit kapunk az el is megy a mindenapikra. Lehet azert nem tudunk felhuzni pirosba hazat mert dolgozunk s nem gurizunk?
20.
Anonim
|
2010-01-27. szerda, 16:21
Lehet, hogy van olyan, akinek pirosban fel van huzva a haza,es igenyli az ANL/lakast, de arra nem gondoltal, hogy mennyit gurizett,hogy ezt meg valositsa?, ugye nem, ez eszedbe nem jutott. Te mit tudsz ezidaig felmutatni, ?,
19.
Emese
|
2010-01-27. szerda, 16:19
Itt egy cikk a hazai diplomagyárakról:

http://www.courrierinternational.com/article/2010/01/25/un-bout-de-papier-qui-ne-vaut-plus-rien

Kérdés, hogy mikor érik meg addig mindenki esze, beleértve az enyémet is :), hogy az érték MAGÁBAN legyen érték, MAGÁTÓL értetődően, és nem az anyagi javakért. Popper Peti szerint - és nemcsak - nem az érdekért kell becsületes lenni, hanem mert az értéket képviselem és azzal azonosulni próbálok legalább.

Próba cseresznye :). A saját magunkkal szembeni teszt a legjobb próba.
18.
Saxon Eugéne de Gyergyó
|
2010-01-27. szerda, 16:09
Szász Jenő - Bunta Levente 1-0
Ha jók az információim, akkor most az kovetkezik, hogy 2-3 polgári oldalom álló lakásígénylőnek a dossziéját fogják bedobni a szenzációéhes sajtónak az udemeristák.
Ha pedig a fiatal lakásígénylő firkászok pofáznak sokat,akkor talán őket is megpiszkálják. Megy itt a sárdobálás 1000-el!
Miért hallgat a Digitál 3Tv és a helyi rádiók????????????? Megvették őket is kilóra????
Farkas Gy. a szomszéd blokkban lakik. A francot bérli a lákást. Megvette Buntától, csak még nincs átíratva, ezt tudja az egész lépcsőház.
Nagy falu ez a mi városunk és rendesen müködik a kontraszelekcióóóóóóóóóóó.
Nyugodalmas estét!
17.
Anonim
|
2010-01-27. szerda, 15:20
Igazad van kedves Anonim16., egyik sem valo oda, de megis ti valasztottatok, ugyhogy most mit sirtok-rittok??? Ugysem tudtok beleszolni ekkora "nagy" dolgokba-- ilyenkor tamad az erzesem, hogy minek is ilyen vezeto nekunk, na meg persze, hogy minket addig vesznek hulyere amig engedjuk... es ugylatom! engedjuk:D
16.
Anonim
|
2010-01-27. szerda, 14:53
Se Jeno es berencei se Bunta es holdudvara nem valo a Varoshazara!!!!!
15.
Anonim34
|
2010-01-27. szerda, 14:51
14. Amál
Szivesen latnam ha Jeno embereit, vagy ot is lepleznek le bizonyos dolgokban. Az egy mas dolog, hogy o konkretan hova huz. Ugyanolyan szenzacio, ha egy RMDSZ kozeli leplez le egy MPP-s csalast. A lenyeg, hogy legalabb derul ki a csalasokbol, es igy nagyobb aranyban kapnak normais csaladok is. Mert oriasi csalast nem mernek igy csinalni.
14.
Amál
|
2010-01-27. szerda, 14:40
Hogy is van ez a "köszönjük Szőke Laci"-ajulás? Az nem baj, hogy kiderült, ami kiderült, de hol volt ez az újságíró (?) az előző ANL-s lakások osztásánál, tehát amikor Szász Jenő dirigálta a várost? Pedig akkor is volt csalás, több is, mindenki tudja, de a fekete-fehéren író Laci nem leplezett le semmi urbánus, lakásos mulasztást azidőn. Ne újjongjanak annyira, mert a látszat mögött mégiscsak az van, hogy Szőke Laci valakinek a bérence, aki ráadásul eléggé nagyfőnök ahhoz, hogy kicsempészhet konfidenciális dokumentumokat. Ő meg Budapestről frankón megírja, sutba vetve minden sajtóetikát... nem az a alényeg, hogy megírta a tutit, hanem hogy valakinek segítségével, és felkérésére, érdekeket követve. S ez sokat elmond az erkölcsi tartásáról.
13.
Anonim85
|
2010-01-27. szerda, 14:35
az elso forduloban valoban nem kap lakast, de a masodikban igen...
12.
Laci
|
2010-01-27. szerda, 14:18
Nem azt kellene megvizsgalja, hogy kerult ki a dokumentum hanem azt, hogy milyen emberek vannak mellete aki kepes egy akkora vagyonal ANL lakast igenyelni
11.
Anonim34
|
2010-01-27. szerda, 14:03
Magyarul: csalasokkal nem foglalkoznak, amig nincs vegleges lista, es nem adnak ki info-t sem.
Ha meg van vegleges lista, akkor az mar vegleges lista. :)
10.
Anonim34
|
2010-01-27. szerda, 14:00
Koszonjuk Szoke Laci

A sajto a legjobb mod a korupcio ellen. De Bunta ur azokat fogja majd felelosegre vonni, akik esetleg segitettek lerantani a leplet 1 csalasrol.

Mennyi tokos ujsagirora volna szuksege ennek a varosnak, akik le mernek leplezni dolgokat.
9.
baloghpali
|
2010-01-27. szerda, 13:41
Gyerekek!

Az tegye fel a kezét, aki ha közel van a tűzhöz, nem segít lakáshoz jutni az unokaöccsének, nagybácsijának, szomszéd fiának, a barátja testvérének, stb
8.
bizottsági
|
2010-01-27. szerda, 13:37
Korábban is voltak visszaélések, sőt...Csak azokat az akkori polgármester és csapata követte el. Tudjátok, aki mellett többször is ízléstelenül kampányolt a „nagy leleplező.” Nyilvánvaló, hogy visszaélés történt most is, viszont ennek az embernek a tollából hiteltelenül hangzik az egész. Pá.
7.
kezicsokolom
|
2010-01-27. szerda, 13:29
Nem helyes hogy ezt csinálta Farkas, de azért legyetek már komolyak! 2200 nm ház? Nézzétek már kicsit jobban meg hogy ekkora az egész felülete a teleknek ami szintén nem kicsi, de nem a ház lakófelülete ekkora!
A másik meg hogy az egész pontozási rendszer úgy szar ahogy van!Ezért viszont nem itt udvarhelyen a felelősek , ez törvénybe meg van határozva! Van aki kap 25 pontot a régiségre, míg aki egyetemet végzet az max. 15 pontot kap! Hol itt az arány? persze a régiség is szempont kell hogy legyen, de nem az első! Hol marad a családi állapot (pl. gyerek max. 2 pont), iskolai tanulmányok illetve a lakhatás a régiséghez képest!
6.
Szkíta
|
2010-01-27. szerda, 13:25
4.fekete-fehér
Jó hogy vagy mert másképp megszerezte volna a lakást az ordas .
5.
Anonim
|
2010-01-27. szerda, 13:16
Ott nem csak egy ANL lakas kerul igy gazemberseggel ezeknek a rabloknak a kezere hanem egy ket kivetellel az osszes. Miert nem hozzak elso percen nyilvanossagra, hogy ki kervenyezett es milyen feltetelekkel?
4.
|
2010-01-27. szerda, 13:10
Ne csináljátok, fiúk! Csak nem azért tesztek felelőssé, mert sikerült leleplezni egy nyilvánvaló csalást?
3.
Szkíta
|
2010-01-27. szerda, 13:07
Farkas a Farkast nem harapja meg , élősködő férgek vannak mind a nagy házban és mint az előttem szóló is írta , ha ez nem kerül ki akkor szépen megkapja a lakást és vigyorog a markába.
Ja és most jön a porhintés hogy Bunta nem tudott róla hogy 2200 négyzetméteres háza (oduja)van Farkasnak .
Ennyire hülyének nézik az embereket ?
2.
Anonim
|
2010-01-27. szerda, 12:40
"Farkas nem kap lakást", de ha a turpiságra véletlenül nem derült volna fény, akkor "Farkas" lakást kapott volna. Mert a bizottság szemet hunyt a csalás felett. Kiváncsi lennék, az éberségükért milyen bért vesznek fel?
1.
blackangel
|
2010-01-27. szerda, 12:16
Szóval az a baj, hogy miért került nyilvánosságra egy procis doszár ! Ejnye-bejnye, eggyel többet kell adni azoknak, akinek tényleg jár...
Olyan személyről is hallottam, akinek pirosban fel van húzva az óriás magánháza s mégis kapott Udvarhelyen ANL-s lakást...
Találatok: 49  Oldalak:   1
1 EUR 4.35 RON
1 USD 3.30 RON
1 GBP 5.23 RON
100 HUF 1.49 RON
1 XAU 186.63 RON
=

Hirdetés

Csíkszereda

Szombat

Hóesés valószínű
Szombat
éjszaka

Hóesés valószínű
Vasárnap

Helyenként felhős
Max: 1 °CMin: -15 °CMax: 2 °C

Székelyudvarhely

Szombat

Hóesés valószínű
Szombat
éjszaka

Hóesés valószínű
Vasárnap

Helyenként felhős
Max: 0 °CMin: -9 °CMax: 1 °C

Marosvásárhely

Szombat

Hóesés valószínű
Szombat
éjszaka

Hóesés valószínű
Vasárnap

Helyenként felhős
Max: 0 °CMin: -8 °CMax: 4 °C

Feliratkozás hírlevélre