HÍRDETÉS
Székelyhon.ro
2014. április 21., hétfő; Ma Konrád napja van
Rss Facebook oldal Twitter oldal Iwiw oldal Google +1 oldal

Gárda-csomagosztás Bögözben

Rédai Attila, Széchely István | 2009.12.13. [19:10]

Egy kisteherautónyi adománnyal érkezett Bögözbe szombaton az Őrző Magyar Gárda Mozgalom, ahol a helyi önkormányzat és a Székely Pajzs Egyesület segítségével nagyjából harminc nehéz szociális helyzetben élő családhoz látogattak el, és adták át számukra az adománycsomagokat. Olvassa el cikkünket!

Kód:

Miután kiválasztottad, mit szeretnél, másold ki a fenti beágyazási kódot. A kód választásodnak megfelelően változik.

Paraméterek:

480 x 360
640 x 480
786 x 590
960 x 720
Egyéni
Szélesség: px
Magasság: px
Automata lejátszás

Komment




Hozzászólás száma:
Név:
Biztonsági kód
Elfogadom a mércét
47.
robi12
2010.03.08., hétfő [23:37]
szerintem jobb lene ha magyar garda othon segijtene az othoni magyarjain nem itt a szekely emereket osze uszitani mer edig is meg voltunk az ok segijtseguk nelkul es ezutan is meg leszunk romaniaba elunk es a roman torvenyeket kel tiszteletbe tartani ugyan az a jogunk van mind a bukarestbe elo ember tarsunknak es nincs mit tagadni ez igy van es akinek nem tetszik romania el lehet koltozni es hagyuk a ciganyokat azok is emberek benuk is van jo es rosz minden nemzetbe van jo es rosz
46.
remeny
2010.02.08., hétfő [15:22]
Nem kell durva szavakat hasznaljuk egymas ellen es vedeni a szegeny zsidokat.Akad koztuk is par jo ember nem tagadom.de Simon Perez szavai .........http://video.xfree.hu/?n=cobraboy|f8a5f44406149d40b9ee2554b953fccc
Nem gyulolkodnunk kene csak megvedeni amit az oseinktol kaptunk.
45.
Gyökerekvagytok
2010.01.13., szerda [16:28]
Anonim, elolvastam azt a szart, és egyszerű a válasz a miértre, mióta bejött az Internet azóta terjedtek ezek el, nemhiába, azelőtt TV-be, rádióba sehol nem mondtak ilyesféléket, most ha én készítek egy videót, elmegyek vele egy netklubba, és feltöltöm, olyan gyorsan szétterjed, annyian leszedik és tovább feltöltik másfele, hogy nem lehet megfékezni sehogy sem. Ott a példa a youtube, sok ilyesféle videót, ami senkinek a jogait nem sérti csupán az igazat mondja ki, letörülnek, de hiába mert másnap már újra felteszik, jól van a végén, egyszerűen tehetetlenek. Ami a gárdát illeti, itteni, székely szakasz ez, szóval a magyarországozoást be lehet fejezni, azért kell az egyenruha, mert bizony van mikor azért hívják ki őket(magyaroszágon)mert a cigányok terrorizálják őket és a rendőrség szarik elvégezni a munkát, igen ilyenkor bizony "félelmet" keltenek bennük, hogy vegyék észre hogy nem jó ha így folytatják, akinek nincs félni valója az eddig sem félt. Számtalanszor adományoztak cigány gyerekeknek is, mert nem nézték milyen bőrszínű. Mikor erdélyben nagy vihar volt és házakat födött ki a ház, volt közöttük nem 1 cigány is, azoknak is ugyanúgy segítettek. Ennyit erről
44.
Kislaki Sandor
2010.01.04., hétfő [21:22]
Gratulálok a Gárdának, hogy gondolnak az erdélyi rászorultakra is. Csak igy tovább!!!
43.
Anonim
2010.01.04., hétfő [11:42]
Szerintem az, aki egy csöppet sem gondolkodik el ezen, az végleg lüke:

http://metazin.hu/node/2004

@42 szekelymagyar

Mondja a Talmud egy pikulát. A Talmud több kötetnyi könyv. Az ilyen - általad idézett - hamisítványok szerint meg mindig csak egy könyvről van szó. A Talmud egy enciklopédia-szerűség és semmiképp nem egy szent könyv. Kérdezzetek meg egy igazi zsidót erről.

Gondolkodjatok egy kicsit! Elolvastok valamit az interneten és azt hiszitek, hogy igaz. Járjatok utána, ha van egy kis méltóság és intellektuális igény bennetek. Mindent utánozni, mint egy papagáj bárki tud.
42.
szekelymagyar
2009.12.31., csütörtök [01:57]
olvassatok utána hogy ki tartja magát felsöbbrendünek és utána ugorjatok egymás torkának ecséim!!
Mik a nemzsidók a Talmud szerint.

"Ha egy nemzsidó egy zsidót megüt, halált érdemel, - mondja a Talmud. - Ha valaki egy izraelitát arcul üt, akkor ez éppen olyan bűn, mintha az isteni Fölséget ütné arcul. Ha egy nemzsidó a szombatot ünnepli, méltó a halálra, mert a nemzsidóknak sem éjjel, sem nappal nem szabad pihenniük.
http://www.freepress-freespeech.com/holhome/ltalmud/talmud.htm#r02
41.
Bator
2009.12.23., szerda [18:19]
Kedves 28 Anonim.
A zsidokat miert allatozod le? Hat nem ezt tettek a nacik is? Felsobbrendunek tartottak magukat a zsidoknal .Hat nem ugyanazt a szellemet arasztod te is? Miben kulombozol toluk?
40.
Bator
2009.12.23., szerda [18:12]
Kedves Lenster.Az irasaidbol csepeg a gyulolet.Hogy tudnal igy valakit is meggyozni arrol amit allitasz.Kulomben is a gardat nem uldozik MO-n hanem biroi vegzes jott ki a feloszlatasukra. A zsidokat uldoztek, marhavagonokban szoritottak majd megoltek. Hany gardistarol tudod ezt elmondani?
39.
Egy ki józanság
2009.12.23., szerda [15:36]
Kedves Lenster,

nagyon fárasztó válaszolni olyan személyeknek, akik nagy nehézségek árán tudják a gondolataikat kifejezni és leírni, folyton engedik magukat megelőzni érzelmeik által.

Borbély Zsolt Attila a Gede Testvérek BT könyvei közül egy párat (Marschalkó - Világhódítók pl.) hintett el a nagyérdemű székely jelenlevők között itt-ott.

Nem résztelezem tovább, hiszen csak kuriózum, hogy ilyen is van és vigyázni kell, mert ezek a retardáltak attól még gonoszak, hogy kokárdát tesznek a gatyájukra!

A józanság alternatívája továbbra is fennáll. Nem kell liberálisnak lenni, Isten őrízz! A józan ember nem adja el a lelkét és nem ragadtatja el magát ilyen szamár módon, mint Lenster kolléga.
38.
Lenster
2009.12.19., szombat [02:21]
Egy kis józanság, nem is tudom kinek mosták ki az agyát... annak aki bedöl a tv2nek és az rtlklubnak , vagy esetleg annak akinek saját véleménye van a dolgokról? Teljesen életszerű, hogy a Jobbikos Borbély Attila(akiről még soha a büdös életbe nem hallottam amúgy) Székelyföldön árulja a Mein Kampfot :)) ne legyünk nevetségesek! vagy esetleg te Wass Albertet mered lenácizni??? Akkor te nem vagy magyar azt kell, hogy mondjam. Hogy jön a csomagosztáshoz a "főniciaiak diabolizálása"? Ez tipikus példa a liberális sablonválaszokra, tereled a témát de nagyon, ez a videó nem Borbély Attiláról szól, hanem arról, hogy pár Székely segített néhány szegény székely családon, aki ebbe is a nácizmust látja annak üldözési mániája van, az meg kezelhető! 36Anonim senki se mondott olyasmit, hogy magyarabbak vagy székelyebbek, csak annyit, hogy egy ruha miatt senkiből sem lesz kommunista vagy fasiszta, persze ha nincs a ruhán horogkereszt,nyillaskereszt,sarlókalapács esetleg sztálin vagy hitler pofája...De egyesek szerint az árpádsávos zászló is náci jelkép, mondjuk az ilyen nem nagyon ismerheti a történelmet, az árpádsávok a magyar címerben is benne vannak, ősi magyar szimbólum az árpádsáv és az oroszlánok is, habár tudom, hogy egyeseknek jobban tetszik a Gáspár Győző féle zebracsík de attól nem kell mindent lenácizni ami magyar, amúgy meg nem a Gárda az egyetlen hazafias szervezet Magyarországon, ott van a Nemzeti Őrsereg, a HVIM, betyársereg, hazafias motorosok meg a fradisták :)) stb. ha Magyarországot isten őrizz meg kéne védeni egyszer ők lennének azok akik megvédenék a fotelból okoskodók pofáját! Amúgy a Székely embert nem kell kioktatni, de szerintem ezt a jobbikos nácis könyves baromságot te találtad ki, és ha nem akkor hol a bizonyíték, melyik köny volt? kiváncsi lennék én arra a "náci" könyvre, de nagyon... ez éppen akkora hazugság lehet, mint az, hogy a Gárdisták között vannak gyilkosok.Ha ilyen liberális nácizó, rettegő székelyekből állna Székelyföld, már réges rég elrománosodott volna, de szerencsére ez nem így van, nem mindenki adja el a lelkét 30 ezüstért...
37.
Egy ki józanság
2009.12.18., péntek [10:28]
Kedves Barátaim,

Jól átmosták az agyatokat. Miért es?
Mert annak az öregnek a fülét a mosottagyú alpolgármester azzal tömködi, hogy a Jobbik neve azért jobbik, mert jót tesznek, és a "pénzért a főniciaiak a hibásak".

Mondjak egy példát: Borbély Zsolt Attila, aki a Jobbik EUs pótjelöltje volt, évek óta járja Székelyföldet és minden alkalmat megragad arra, hogy teljesen náci tartalmú könyveket terjesszen (vigyázat! nem konzervatív, nem magyar, hanem náci). Szinte mindenki úgy áll hozzá eleinte, hogy ahhoz nekünk székelyeknek sok közünk nincs, de a biflázás általában működik és végül már mindenki a "főniciaiak" diabolizálásában, az újfasiszta eszmékben leli meg a Nagy Megoldást.

Autonómia egy dolog, székely identitás egy dolog, de a nácizmus hogy kerül a képletbe? Hogy kerül a csizma az asztalra??

Vigyázni tehát! Józanon gondolkodni, amíg nem késő! Kár értünk, hogy jól felültessenek megint.
36.
Anonim
2009.12.18., péntek [09:03]
Lenster legyen igazad, de az biztos, hogy van székely is ..nem csak tápos hozzászólás.
Amit tesznek a gárdisták elfogadom, a hagyományörzés fontos dolog. De mond el nekem, attól hogy igy beöltöztök székelyebbek vagytok, vagy magyarabbak? Mintha azt mondanád, ti jobbak vagytok többek, mert egyenruhába öltöztök... Egyáltalán nem leszel székelyebb nállam benne. Ha székely ruhába öltöznél akkor más lenne a helyzet, annak már köze is van a székelységhez.
35.
Lenster
2009.12.17., csütörtök [18:30]
Amúgy meg milyen dolog az, hogy a Gárdistákat üldözik magyarországon, holott soha nem követtek el semmilyen bűncselekményt, míg a pedofil Polanski évtizedeken keresztül szabadlábon lehetett, holott mindenki tudta, hogy megerőszakolt egy 13 éves kislányt, most meg luxusvillában van, börtön helyett! Ide vezetett a liberalizmus... az aberált betegeknek mindent szabad, de a hazafiasságot üldözik, a gyilkos cigányok szabadlábon lehetnek, 5évik húzza a bíróság az ügyet, végül börtönbe se kerülnek, de mellényt viselni tilos, nem beteges ez egy kicsit??? senkinek sem sérti a szemét? Drogozni menő dolog, sok liberális politikus,(köztük a magyargyűlölő rmdsz-es Czika Tihamér) azért kűzd, hogy legalizálják a könnyű drogokat, de a Magyar Gárdát be kell tiltani! Drogozás jó dolog, a hazaszeretet,hagyományőrzés elítélendő (ez sem beteges ugye?)... Akik nácizzák a gárdistákat, láttak már életükbe gárdistát? rengeteg nő és idős ember van a gárdában, mindennek néznek ők ki csak rasszistának nem! De manapság már az is rasszista aki büszke magyarságára , ide jutottunk... hajrá Európa! Most őszintén te kitől féltenéd este sötétbe a gyerekedet??? egy gárdistától vagy esetleg egy cigánytól aki már 3szor volt börtönbe, vagy esetleg egy Polanski féle elmebetegtől!? Ne a tévé után menjetek, kicsit gondolkodjatok bakker, vagy az már nem megy??? Várom a liberális sablonválaszokat a kérdéseimre
34.
Lenster
2009.12.17., csütörtök [11:24]
34.adf , csak az a bajom, hogy buzinak,kurvának,cigánynak lenni menő míg hazafinak, magyarnak lenni szégyen csak ez a bajom te vadbarom... De kötve hiszem, hogy székelyek lennétek, mert székely ilyen köcsög nem lehet, valami tápos pihentagyú magyarországiak vagytok, de akkor minek olvassátok a székely portálokat? hogy minket kioktassatok? köszi nem kell !!! csorgassátok a nyálatokat az indexre s az origora de nekünk hagyjatok békünket!
33.
zsó
2009.12.17., csütörtök [10:54]
nem vagyok zsidó, de azért kösz az információt,ari vagy,jó napod legyen!
szeretettel A-30nak.
32.
adf
2009.12.17., csütörtök [07:53]
A 8-as hozzászólótól kérdem mi bajod a
"buzik,ciganyok,zsidok,kurvak,leszbik,negerek"-el az hogy lehet hogy nem olyan görcsösen és szomorúan élnek mint te?
31.
IQ
2009.12.17., csütörtök [07:49]
és az hogy akik nemzetiek és akik beszólnak azok nem ez így erős
30.
IQ
2009.12.17., csütörtök [07:45]
milyen IQ bajnok az alpolgármester, Doamne
29.
Magor
2009.12.16., szerda [23:41]
Ezert lesz par ev mulva Udvarhelybol is olyan mint Vasarhely, mert teli van toketlen szekelyekkel, akik inkabb fejethajtanak a romanoknak, mintsem kialljanak a nemzeti ertekek mellett...
Csak igy tovabb... szidni, irigykedni, utalkodni azt tudunk...de meg vajon meddig fogunk tudni?...majd mikor a romanok tobbsegben lesznek akkor jol fog esni egy kis segitseg akar a gardatol is...
28.
Anonim
2009.12.16., szerda [22:48]
zsó, a holokauszt , hogy jön ide te agyhalott??? kit érdekel a holokauszt? 70éve volt, a magyarokat is írották Don kanyar, 56 stb... ránk ki emlékezik meg? kutya se! a híres amerikaik az indiánokat élve gyújtották fel, sátrastól mindenestől, gyermekeket,asszonyokat, a néhány megmaradt szerencsétlen most rezervátumban él a saját ősföldjén, rájuk ki emlékezik meg? a kutya sem! Az atombombával hány Japánt megöltek, rájuk emlékezneke? még sorolhatnám reggelig, holokauszt lejárt lemez, a háboruk során milliók halltak meg, a kommunizmusnak 100milliós áldozata volt, a holokausztnak 6, nem tudom mért kell éjjel nappal holokausztozni, esetleg te is zsidó vagy? Izrael szép ország azt mondják... A zsidóknak mindent szabad, ,idéznék Orwell művéből "minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek".
27.
zsó
2009.12.16., szerda [19:50]
Nem muszály leirni a másikat amiért más véleménye van,mint a trágár szavakat használó -------anonimoknak!
22 anonimnak végül is igaza van!
Több tisztelet nem ártott még senkinek kedves--25--anonim.
26.
6.Anonim
2009.12.16., szerda [17:27]
Obama álarca címü filmben mindent megtudhatsz arról, amit a hírekböl nem.
Nem ő küldi a csapatokat, ő csak amolyan szóvivő...
22. hozzászóló igazad van.
25.
Anonim
2009.12.16., szerda [15:41]
Nezzetek meg hogy az utobbi 20 evben milyen esemenyek voltak Europaban, es hogy alakult at. Es velunk mi tortent. Ha nem esik le semmi ebbol, akkor inkabb ne hergeljetek a nemzeti oldalt Ti szappanoperan kimuveltek.
24.
Anonim
2009.12.16., szerda [15:28]
Ha nem lattok be a globalis rendszerek mukodesebe, ne irjatok okorsegeket. Vagy akkor irany a kozelkelet! De vissza ide NE, ha esetleg csalodni fogtok!
23.
Anonim
2009.12.16., szerda [15:23]
Beszoltak a hugyagyuak ujra.
Mi az a neonaci Te hugyagyu? Meg tudod-e fogalmazni?
Masik hugyagyunak: Az ATV hazabeszel, nme vetted eszre eddig? Azt te tudod-e hogy ebbol a dogmabol hanyan elnek? Meg egy hiteles tortenelmi tenyt sem kellett eddig torvennyel vedeni sehol a vilagon, megallta az a helyet magatol, kiveve ez a baromsag. Ez nem esett le tantuszkent a hugyagyadban?
22.
Anonim
2009.12.16., szerda [14:39]
A magyar garda egy neonaci mozgalom.Hitler orokosei.Remelem hogy nem jarnak ugy mint ő.
21.
Bator
2009.12.16., szerda [14:33]
Kedves 22 Anonim.Egyetertek veled.
20.
Anonim
2009.12.16., szerda [14:26]
Kedves BlackT.Valoban ki van mosva, tisztitva az agyam de nem ugy ahogy te gondolod.Az ember nem jarhat behunyott szemmel mint nemelyek jartok,es eszre nem veszitek(vagy nem is akarjatok)hogy a magyar garda egy olyan pozicioba helyezte(akarja behelyezni )magat, amely pozicio az allami hatalmat ,a rendorseget,katonasagot illeti meg.Ha az embereken akarnak segiteni akkor nem kell ahhoz gardistanak lenni, hanem kell egy karitativ szervezethez csatlakozni akik ezzel foglalkoznak,ha pedig rendet akarnak teremteni akkor pedig legyenek rendorok vagy alljanak be katonai szolgalatba .Igy pedig foloslegesse valik a garda mert mindent amit akar tenni van mar erre kulon szpeci szervezet.
19.
zsó
2009.12.16., szerda [10:45]
Nem Obama elnök urra céloztam én hanem a holokausztot is megjárt hires professzorra,akivel nemrég láttam egy értelmes interjut,az ATV-n!A nagy politikához amugy nem értek,nem az én dolgom.
18.
Másik Anonim
2009.12.16., szerda [09:48]
Zsó!
Obama is béke nobel díjas, aztán az USA csapatai folyamatosan hadban állnak. Hogyisvanez? A békéért harcolnak?
17.
Zsolt
2009.12.15., kedd [20:59]
Az itteni magyar garda tagjai szekelyek es szerintem nagyon dicseretre melto hogy a raszorulo csaladoknak csomagot osztanak!
16.
BlackT
2009.12.15., kedd [19:52]
Miért 17. Anonim szerinted Markó, Verestoy, Gyurgyány, Bajnai és még sorolhatnám, ők tartják össze a magyarságot. És ha egy kicsit tudakozódtatok volna akkor tudnátok, hogy a Gárda itteni tagjai székelyek. De nem tudakozódsz te sem s a többi sem, mert már ki van az agyatok mosva. Egy percre ha kinyitjátok a szemetek akkor észreveszitek, hogy milyen hatalmas mértékű népbutítás folyik a gúnyhatár mindkét oldalán. Mindenki mindent mond rájuk de senki nem tud konkrétan egyetlen törvénysértést sem felhozni azon kívül, hogy felvesznek egy fehér inget, egy fekete nadrágot és egy pár fekete cipőt, tudtommal mi is öltözünk így és ez nem bűn legjobb tudomásom szerint. Most ha ők időt és fáradságot nem sajnálnak azért, hogy máson segítsenek, hősi halottainkra megemlékezzenek, akkor ezt nem elítélni kell hanem támogatni és ha nem csatlakoztok is hozzájuk legalább úgy cselekedni.
15.
Anonim
2009.12.15., kedd [18:42]
Kedves Gyertek Batran..Szerinted a magyar garda az aki a magyarsagot osszetartja?
14.
Bator
2009.12.15., kedd [18:17]
Kedves Nagy Arc.A magyar gardat a magyarorszagi birosag tiltotta be
13.
Anonim
2009.12.15., kedd [18:10]
Euronácikkal szövetkezik a Jobbik
.A kozelmultban a kongresszusukon létrehozott Európai Nemzeti Mozgalmak Szövetsége olyan pártokat tömörít, amelyek nyíltan idegengyűlölők és holokauszttagadók
Ajanlom figyelmebe minden kedves olvasonak ezt a dolgot.Errol a Partrol mondta a polgarmester ur hogy *jobbik* .Hat nem volt eleg eddig a nyomorbol,a diktaturabol,az oldoklesbol.Kell egy holokauszt a szekelysegnek is? Hat nem.A Magyar Garda es a Jobbik amint hallottuk a polgarmester szajabol egy kalap alatt vannak. Ezeket nem tamogatni kell hanem tavoltartani az erdelyi magyarsagtol.Van eleg baj ezeken a videkeken nem kell meg ez is.Azt gondoljak hogy egy kis csomaggal lelehet venni az itteni nepet a labarol? Szegeny emberek hazahoz mennek hogy elfogadtassak magukat,olyanokhoz akik tudatlanok a Jobbik dolgaival kapcsolatosan.Ez nem helyes.
12.
zsó
2009.12.15., kedd [17:46]
Béke nobel dijas ember aki csak letett valamit az emberíség asztalára,profeszorok történészek tudosok egyházi emberek felhivták a figyelmet a gárda és rasszizmus veszélyeire,ezeket nem halljátok és nem nézitek?Egy kis szeretet csomagba ki tudja milyen magvak vannak.Valóbban erre van szüksége a NEMZETTESTVÉREKNEK?Túl nagy seb tátong DEC 5 után,a felejtéshez idö kell!
11.
Gyertek bátran
2009.12.15., kedd [17:41]
Ne is vegyétek észre a sok besúgó, spicli, agymosottat! Gyertek Székelyföldre, hozzatok el minél több fiatalt, hogy megismerjük egymást. Néhány évtizede azért "dolgoznak" bizonyos körök, hogy szétszedjék a magyarságot, ilyenkor látszik mennyire gyűlölnek, mert tervük nem sikerül. Nem hagyjuk magunkat!
10.
nagy arc
2009.12.15., kedd [17:16]
Kedves Bator. szerinted ki(k) tiltottak be a magyar gardat Magyarorszagon??
9.
Bator
2009.12.15., kedd [17:08]
Valoban nagyon orvend a polgarmester hogy letezik egy ilyen egyesulet mint a Magyar Garda? Ha Magyarorszagon betiltottak akkor miert kell nekik vedelmet nyujtani itt erdelyben?Tenyleg ez a*Jobbik*?
8.
Anonim
2009.12.15., kedd [16:43]
Sajnalom hogy a polgarmester ilyen dolgokkal foglalkozik
7.
Attila
2009.12.15., kedd [13:34]
@Anonim!Jobb lenne,ha ti anonimok ,anonimoknak is maradnátok a mi tájainkon.:(
6.
butácska
2009.12.15., kedd [10:26]
Miért hangsulyozta annyira nyomatékosan ki a polgármester úr--------jobbik párt megalakulását ez itt a magyar gárda ők a jobbik vagy már a gárda is ketté szakadt
jobbikra meg rosszabikra.így talán érthetőbb hogy Bögözbe éppen a jobbik osztogatta szeretete gyümőlcsét! Otthon kéne szeressék jobban egymást.
CSendet kérünk itthon Erdélyben!!!!!!!!!!!!!!!
5.
Anonim
2009.12.15., kedd [09:46]
Ilyen dolgok mögé bújtok, adakoztok, mert ti jók vagytok. Akik adakoznak miért kell bakancsban meg egyenruhában legyenek..?
Szerintetek helyeselik ezt azok a rászorulók? Örülnek a segítségnek persze, de nemhinném, hogy nektek is.
4.
Erdélyi
2009.12.14., hétfő [23:22]
Nincs mit Erdélyben keresniük egyenruhában meg főleg!Itthon Magyarországon csináljanak valamit és Erdélyt békén lehet hagyni!Nem kell senkinek könyör adomány csak azért hogy itt elmondják milyen nagy fiúk voltunk csomagot vittünk....!
3.
örzse
2009.12.14., hétfő [20:27]
Szegény embernek jól jön a segítség,de a megmagyarázást el kellett volna hagyni.A gárda szép cselekedeteit saját hazájukba is gyakorolhassa,minek ilyen messze eljönni,vagy otthon nem szeretik őket?
2.
Endre
2009.12.14., hétfő [19:16]
A "gárda" meg a "kapitány" szavak nem éppen szerencsések.Jobb lenne,ha minket nem zavarnának.
1.
Haha
2009.12.13., vasárnap [22:23]
Valószínű többen emlékeztek arra a videóra, amely pár éve volt látható az interneten, s amelyen egy iparos azt akarta elmesélni (persze kevés sikerrel), hogy valamiféle polgár Jenőtől kapott segítséget... Az alpolgármester úr teljesítménye azokat a röhejes perceket juttatta eszembe. Vicces egy alkat.
U.i.: kizárólag a bögözi alpolgármester retorikájára vonatkoztattam megjegyzésemet.
Hozzászólások47

HÍRLEVÉL